Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حجت الاسلام رضا نوری نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد در خطبه های نماز جمعه ظهر امروز که در محل مصلای امام خمینی این شهرستان و با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گزاری اجتماعی برگزار شد اظهار کرد: ماه شعبان مقدمه ورود به ماه مبارک رمضان است ماه رمضان ماه خداست و ماه شعبان در بدو ورود به این ماه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: دعاها و مناجات های که در ماه شعبان قرار دارد، همه بندگان را آماده می کند تا جانشان پاک و روح آماده ورود به ماه رمضان شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی افزود: مناجات شعبانیه از جمله ادعیه ای که توصیه شده است در این ماه قرائت شود.

وی با اشاره به نزدیک شدن روز جوانی بیان داشت: باید الگوی جوانان ما حضرت علی اکبر باشد و مانند او کارمان، نگاهمان و برنامه مان برای خدا باشد.

حجت‌الاسلام نوری در ادامه با اشاره به موضوع اوکراین گفت: درگیری روسیه و اوکراین عبرت های فراوانی را به نمایش گذاشته است، یکی از این عبرت ها این است که نمی‌توان به نظام استکباری چشم امید داشت.

امام جمعه بجنورد افزود: یکی دیگر از این عبرت ها این است که باید چشم امید و تکیه ملت‌ها به مردمش باشد.

حجت‌الاسلام نوری تصریح کرد: یکی دیگر از عبرت ها این است که نظام غربی نظامی است که نمی‌توان از آن الگو گرفت.

وی بیان داشت: به عنوان مثال می‌گویند «اوکراین، عراق و سوریه نیست که درگیر جنگ شده است، اوکراین یک کشور اروپایی است»، این یک نگاه نژادپرستانه و جاهلانه است که در ادبیات غرب در موضوع اوکراین وجود دارد.

حجت‌الاسلام نوری گفت: می‌گویند باید از اوکراین دفاع کنیم اما در مورد عراق، سوریه و یمن سکوت می‌کنند چون نژاد آن‌ها اروپایی نیست.

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: این فرهنگ وحشی و نژادپرستانه، قابل الگو گیری نیست.

حجت‌الاسلام نوری گفت: در یمن انواع جنایات را انجام دادند و مردم آنجا از فرط گرسنگی، گاهی به خوردن گیاه و برگ درختان روی می‌آورند اما صدایی از جوامع غربی بلند نشد چون آنجا اوکراین نیست و این فرهنگ جهان غرب است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی افزود: در گذشته نیز در جمهوری اسلامی ایران اعلام می‌شد ما نیازی به موشک نداریم و چرا باید هزینه های اضافی در این زمینه شود که مقام معظم رهبری جلو این تفکرات ایستاد و اکنون دیدیم چگونه همین غرب در میدان نبرد حتی اوکراین را نیز رها کرده و فقط در دنیای رسانه اعلام حمایت می کند.

انتهای پیام/آ

منبع: فارس

کلیدواژه: جنگ اوکراین اوکراین نماز جمعه بجنورد حجت الاسلام نوری حجت الاسلام نوری عبرت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۳۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) کنکور 1403 در بجنورد

به گزارش صدای ایران از جمهوری اسلامی،در نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در مجموع یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۷۲۹ هزار و ۶۵۶ نفر یعنی ۶۳ درصد زن و ۴۲۲ هزار و ۸۶۲ نفر یعنی ۳۷ درصد مرد هستند. همچنین امسال آزمون دانشجومعلم همزمان با نوبت اول کنکور برگزار می‌شود که در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجومعلم نیز ۶۶۰ هزار و ۳۹۳ نفر ثبت نام کرده‌اند و از این تعداد ۶۶ درصد زن و ۳۴ درصد مرد هستند.

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان توهین به وینیسیوس در ال‌کلاسیکو
  • حمایت وینیسیوس جونیور و اورلین شوامنی از نیکو ویلیامز / عکس
  • فیلم| تجمع دانشگاهیان بجنورد در حمایت از دانشجویان آزادی‌خواه آمریکا
  • دشمنان برای رواج بی حیایی و بی عفتی در جامعه تلاش می کنند
  • انتقام سیمئونه از والورده / باز هم نژادپرستی در لالیگا!
  • ستاره بیلبائو گل زد و بازی را قطع کرد (عکس)
  • توهین‌های نژادپرستانه به نیکو ویلیامز در بازی مقابل اتلتیکو مادرید
  • نامگذاری روزی به نام سروستان گامی برای اعتلای این شهر است
  • فیلم | کلنگ بیمارستان مادر و کودک بجنورد بر زمین خورد
  • (عکس) کنکور 1403 در بجنورد