Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از پل‌دختر، حجت الاسلام محسن موسوی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با تبریک ارسال ماهواره برقاصد به فضا توسط نیروهای هوا و فضای سپاه اظهارکرد: این ماهواره بانک اطلاعاتی رامنتقل و حوادث غیرمترقبه مانند سیل و زلزله را پیش بینی می‌کند که این اقدام از افتخارات ایران اسلامی است.

وی افزود: این اتفاق مبارک در انظار دنیا بود و صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها را عصبانی کرد چرا که ثابت شد تحریم‌های‌حداکثری بر علیه ایران بی اثر است و ما می‌توانیم لبیک گفتن به ندای فرمانده و مقتدایمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه پل‌دختر به سفر وزیر کشور به شهرستان اشاره کرد و گفت: این سفر را برای شهرستان مایه خیر و برکت می‌دانیم که پس از بازدیدهایی از طرح‌های خسارت دیده از سیل به ویژه جاده پل‌دختر _خرم‌آباد و دیواره ساحلی، وزیر کشور برای فعالیت مجدد جاده و امتداد دیواره ساحلی شهر پل‌دختر رایزنی‌های لازم را انجام خواهند داد.

وی افزود: در فرصتی که در سفر وزیر کشور به پل‌دختر پیش آمد امهال وام‌های سیل زدگان و مشکلات معیشتی برای وی مطرح شد که بلافاصله از طریق تماس تلفنی پیگیری‌ها و رایزنی‌های لازم در این زمینه انجام و مقررشد استاندار لرستان موضوع را مکتوب از وزیر درخواست و پی‌گیری آن از طریق رییس جمهور انجام شود.

موسوی برضرورت نظارت جدی و میدانی بربازار شب عید ازسوی ستاد تنظیم بازار در پل‌دختر تاکید و یادآورشد: با توجه به روزهای پایانی سال ستاد تنظیم بازار شهرستان با حضور میدانی و جدی از ایجاد التهاب و افزایش قیمت خودسرانه و متشنج شدن بازار جلوگیری کند.

وی به سالروز بزرگداشت شهدا اشاره کرد و با گرامی.داشت یاد و خاطره ۶۵۴۴ شهید استان لرستان افزود : هر چه امروز داریم به عزت و بزرگی شهدا و به پاس مجاهدت‌های آنها است که هر کدام از ما وظیفه داریم برای بزرگداشت این روز و به پاس خون شهدا در حد توان گامی برداریم.

امام جمعه پل‌دختر به تحولات منطقه اشاره کرد وگفت: با وقوع جنگ روسیه و اوکراین به کشورهای دنیا ثابت شد که غربی‌ها به هیچ وجه قابل اعتماد نیستند.

وی افزود: این اتفاق تاثیر مستقیم روی اقتصاد کشورهای و افزایش نرخ تورم به ویژه در آمریکا گذاشته و با جلوگیری از مبادلات و صادرات کاالاها این جنگ روی اقتصاد دنیا به ویژه غربی‌ها و آمریکا تاثیر مستقیم گذاشته و با این وجود غرب دچار استیصال شده است.

موسوی یادآورشد: رژیم جعلی صهیونیستی از طرفی با روسیه رابطه گرم دارد از طرف دیگر دست او در دست آمریکا و اروپا یخ زده و به چوب ۲ سر نجاست تبدیل شده و سردر گم شده اما آنچه مهم است راهبرد جمهوری اسلامی مبنی بر توقف جنگ و راه حل آن از  طریق دیپلماسی است. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: نماز جمعه پلدختر لرستان امام جمعه پل دختر شب عید بازار ماهواره نور پل دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۳۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان «شاد» ۳۰ گیگابایت اینترنت رایگان دریافت می‌کنند

به گزارش خبرگزار مهر، «عیسی زارع‌پور» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران با تبریک روز معلم، اظهار کرد: برای معلمان عزیزی که از طریق نرم‌افزار «شاد» با دانش‌آموزان در ارتباط هستند، یک بسته هدیه اینترنت در نظر گرفته‌ایم که می‌توانند تا سقف ۳۰ گیگابایت، رایگان استفاده کنند.

وی افزود: این بسته به صورت اتوماتیک برای کسانی که در «شاد» هستند، فعال می‌شود و نیاز به ثبت‌نام ندارد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین با بیان اینکه پایگاه پرتاب جدیدی که در جنوب کشور در حال ساخت است، در دولت سیزدهم کلید خورد اظهار کرد: امیدواریم امسال بتوانیم فاز اول آن را به اتمام برسانیم و اولین پرتاب را تا پایان سال از پایگاه فضایی جدید انجام بدهیم که پایگاه بسیار راهبردی در حوزه صنعت فضایی کشور خواهد بود.

زارع‌پور گفت: پایگاه پرتاب فضایی چابهار، پایگاه بسیار راهبردی در حوزه صنعت فضایی کشور خواهد بود.

ادامه دارد…

کد خبر 6093994 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • آماده پرتاب ماهواره برای دیگر کشورها هستیم/ پایگاه جدید فضایی ایران در چابهار دسترسی به مدارهای متوعی را فراهم می‌کند
  • هدیۀ اینترنت ۳۰ گیگابایتی برای معلمان
  • زارع‌پور: از پایگاه چابهار ماهواره به فضا پرتاب می‌کنیم
  • ایران در آستانه پرتاب ماهواره از پایگاه فضایی چابهار
  • تشدید مناقشات بین ایرلند و انگلیس بر سر مسئله مهاجران
  • هدیه اینترنت ۳۰ گیگابایتی دولت برای معلمان
  • معلم‌های «شاد» ۳۰ گیگابایت اینترنت رایگان دریافت می‌کنند
  • معلمان «شاد» ۳۰ گیگابایت اینترنت رایگان دریافت می‌کنند
  • بسته هدیه اینترنت ۳۰ گیگا بایتی دولت به معلمان+ جزئیات
  • نام مبارزان و مجاهدان شهید بوشهری در جهان طنین‌انداز است