Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@04:37:26 GMT

ملوان بندرانزلی در خانه برابر رایکا متوقف شد

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۶۳۲۸۳

ملوان بندرانزلی در خانه برابر رایکا متوقف شد

به گزارش ایرنا، تیمهای فوتبال ملوان بندرانزلی و رایکا بابل عصر روز جمعه در هفته بیست و یکم رقابتهای لیگ دسته اول کشور در یک هوای ابری در ورزشگاه تختی بندرانزلی رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت این دیدار با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت.

نیمه اول این بازی با برتری محسوس ملوانان همراه بود و این تیم حملات زیادی را انجام داد اما نتوانست از فرصت های به دست آمده استفاده کند و تیم رایکا بابل نیز، بیشتر در زمین خود به فکر خنثی کردن حملات ملوان بود و یک بازی دفاعی را به نمایش گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در نیمه دوم تیم ملوان بر شدت حملات خود افزود و چند موقعیت مناسب گلزنی به دست آورد تا اینکه در دقیقه ۷۴ سعید کریمی بازیکن ملوان با یک ضربه سر، اولین گل این بازی را به ثمر رساند.

بازی با نتیجه یک بر صفر به سود ملوان در حال اتمام بود که در دقیقه ۹۰ ، تیم رایکا بابل به گل مساوی دست یافت تا این دیدار با نتیجه یک بر یک خاتمه یابد و تیم ملوان ۲ امتیاز ارزشمند را در این دیدار خانگی از دست دهد. 

قضاوت این دیدار را مهدی نجار بر عهده داشت که محمد شاکر و بابک قلی زاده به عنوان کمک داور در این بازی حضور یافتند که در جریان این مسابقه محمدصادق بارانی و سعید کریمی از ملوان، سینا قنبرپور ، میثم مرادی و سعید ابراهیم پور از رایکا بابل کارت زرد دریافت کردند، ضمن اینکه امیر عباسی بازیکن رایکا در دقیقه ۶۴ با دریافت دومین کارت زرد از زمین بازی اخراج شد.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با ترکیب رضا حیدری ، علیرضا خوش کفا، سجاد بازگیر، محسن انبساطی (دقیقه ۴۶ مهران احمدی)، سعید کریمی ، محمد رستمی(دقیقه ۵۸ حمید کاظمی)، پدرام قاضی پور، امیرحسین یحیی زاده (دقیقه ۵۸ میلاد شعبانپور)، محمدصادق بارانی ، پوریا غلامی ، مهدی مومنی (دقیقه ۸۶ سهیل فداکار) و با سرمربیگری مازیار زارع مقابل رایکا قرار گرفت.

همچنین تیم رایکا بابل با ترکیب سعید ابراهیم پور، میثم مرادی، مصطفی اقاجانمی، امیر عباسی ، سینا قنبرپور (دقیقه ۶۷ محمد دلاوریان)، میلاد قربان زاده (دقیقه ۷۸ محمدحسین باباگلی)، سیدناصر رضایی، عارف حاجی عیدی، رضا عبدی (دقیقه ۷۸ یاسر حاتم زاده)، محمد آژیر، علی خانلرزاده و با سرمربیگری پیروز قربانی رو در روی ملوان قرار گرفت.

تا پایان هفته بیست و یکم رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول کشور، تیم ملوان بندرانزلی با کسب ۴۷ امتیاز همچنان در صدر جدول قرار دارد و تیم رایکا بابل نیز با کسب ۲۰ امتیاز در رتبه  جدول رده بندی قرار گرفته است.

در رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول کشور جام آزادگان، ۱۸ تیم به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند که تیمهای ملوان و شهرداری بندرآستارا نمایندگان گیلان در این لیگ هستند.

برچسب‌ها فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان ملوان بندرانزلی تیم رایکا بابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۳۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رزرو شهریار مغانلو برای پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، شهریار مغانلو دوباره به اوج برگشته و تبدیل به مهاجم زهرداری شده که همه حریفان را به دردسر می‌اندازد و عملکردش در دو دیدار اخیرشان در لیگ برتر مقابل ذوب‌آهن و ملوان انزلی که موفق شده سه گل به ثمر رساند و مقتدرانه در صدر جدول برترین گلزنان قرار بگیرد، این موضوع را نشان می‌دهد، اما ممکن است او امروز تیمش را برابر استقلال ملاثانی همراهی نکند.

شهریار که ستاره اول هفته اخیر لیگ برتر بود و موفق شد سپاهان را در انزلی به بازی برگرداند و همه‌ی کارها را روی دو گل تیمش انجام بدهد، بعید نیست امروز در دیدار جام حذفی برابر استقلال ملاثانی از روی نیمکت بازی را شروع کند تا استراحت بیشتری برای جدال حساس آینده مقابل پرسپولیس داشته باشد.

مغانلو که در بازی معوقه با ذوب‌آهن گل سه امتیازی زد، در دیدار مقابل ملوان هم تلاش زیادی برای بازگشت تیمش از شکست به پیروزی داشت و توانست این کار را با زدن دو گل انجام بدهد.

مهاجم بلندقامت سپاهان در شروع نیمه دوم مقابل ملوان با فرار به پشت مدافعان ملوان و برخورد با فرعباسی پنالتی گرفت و همان را تبدیل به گل کرد و با یک نفوذ عالی دیگر به محوطه جریمه توانست پاس کاوه رضایی را تبدیل به گل کند تا سه امتیاز برای تثبیت رتبه سوم بگیرند و 14 گله شود که امیدوار است این روند در بازی حساس بعدی در لیگ برابر پرسپولیس هم تداوم داشته باشد.

دیگر خبرها

  • قاسمپور: خط دفاع پرسپولیس سردرگم است/ آلومینیوم چیزی برای از دست دادن نداشت
  • سعید عزت‌اللهی فینالیست آسیا را شکست داد!
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل العین در حضور 82 دقیقه‌ای عزت اللهی
  • برتری شباب الاهلی در خانه العین
  • لیگ برتر انگلیس/ منچستر متوقف شد؛ شفیلد سقوط کرد
  • خلاصه بازی سایپا و ملوان + فیلم
  • جام حذفی فوتبال / رستگاری ملوان در دقیقه ۱۱۹
  • صعود شاگردان اوزونیدوس با برتری برابر فجر سپاسی
  • دلیل غیبت سعید صادقی برابر آلومینیوم
  • رزرو شهریار مغانلو برای پرسپولیس!