Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان عضو شورای ورزش نوش‌آباد گفت: ورزشکار نوش‌آبادی در اولین دوره مسابقات فیتنس چلنج قهرمانی آسیا مدال نایب قهرمانی را به گردن آویخت.

علیرضا فتاحی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه مسابقات فیتنس چلنج قهرمانی آسیا در جزیره کیش در حال برگزاری است و تا ۲۱ اسفند ادامه دارد، اظهار کرد: سعید کاشفی نوش‌آبادی که در دسته ۷۵ کیلوگرم مسابقات پرورش اندام کشور به مقام دومی رسیده بود، به نمایندگی از استان اصفهان همراه با محمد مخبر از استان خوزستان به تیم ملی دعوت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هجدهمین دوره مسابقات قهرمانی پرورش اندام باشگاه‌های کشور به میزبانی ارومیه روز جمعه ششم ماه جاری برگزار شد و در وزن ۷۵ کیلوگرم بادی بیلدینگ سعید کاشفی نوش‌آبادی از استان اصفهان توانست دومین مدال نقره در مسابقات قهرمانی کشور را به دست آورد.

عضو شورای ورزش نوش‌آباد تصریح کرد: نایب قهرمانی سوپر کاپ آسیا، سه مدال مسابقات ملی و کسب پنج مدال کشوری از دیگر افتخاراتی است که این ورزشکار نوش‌آبادی تاکنون کسب کرده است.

فتاحی با اشاره به محدود بودن امکانات ورزشی در شهرهای کوچک گفت: علیرضا هادیان، مچ‌انداز معلول نوش‌آبادی نیز دیگر ورزشکاری است که به‌عنوان نماینده استان اصفهان، در بیست و چهارمین دوره مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی باشگاه‌های کشور، در وزن ۶۰ کیلو گرم راست دست، به قهرمانی رسید.

وی گفت: برگزیدگان بیست و چهارمین دوره مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی باشگاه‌های کشور برای شرکت در رقابت‌های آسیایی به شهر سمرقند کشور ازبکستان اعزام خواهند شد.

عضو شورای ورزش نوش‌آباد، تصریح کرد: کمبود امکانات ورزشی مشکل بزرگ در شهرهای کوچک و روستاهای کشور است و انتظار داریم مسئولان ورزشی نسبت به شناسایی استعدادهای ساکن در شهرهای کوچک بیشتر از پیش توجه داشته باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها استانی ورزشی ورزش دوره مسابقات نوش آبادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۳۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشور

نوجوانان کرمانی با کسب ۵ مدال طلا،۳ نقره،۲برنز و کسب۷۲۰ امتیاز قهرمان المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ شدند.

همچنین یزد با کسب۴۷۰ امتیاز دوم، سیستان و بلوچستان با کسب ۴۲۰ امتیاز سوم و خراسان جنوبی با کسب۳۷۰ امتیاز چهارم شد.

بدین ترتیب تیم نوجوانان کرمان به سرمربی گیری سعیده بازمانده، مربیگری حکیمه مکی آبادی و سرپرستی فرزانه خانقائی توسط نادیا ایزدآبادی، غزل نصرت آبادی، آناشهسواری، ستایش نجمی نژاد، یاسمن نژادکورکی، صاحب مدال طلا، بهنازسفلایی، ستاره رحیمی و رایا باقری صاحب مدال نقره، و آرزو سلیمانی و ستایش گیلک صاحب مدال برنز شد.

همچنین نرگس فرخی نژاد به عنوان سرناظر مسابقات و نجمه پورمیرزایی به عنوان داور، نمایندگان فدراسیون در این دوره از مسابقات بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • از قرقیزستان تا رومانی: قهرمانی که داور شد!
  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشور
  • تبریک بهادری جهرمی به بانوی ورزشکار ایرانی
  • واکنش سخنگوی دولت به رکوردشکنی دونده زن ایرانی در آسیا