Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، ارطغرل ساغلام سرمربی تیم تراکتور در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش برابر تیم فولاد خوزستان گفت: ابتدا می‌خواهم در مورد بازی هفته گذشته خود برابر شهرخودرو مطالبی بگویم. یک بازی بود که هم برای ما و هم حریف اهمیت داشت و اگر‌ از موقعیت پنالتی خود استفاده می‌کردیم، می‌توانستیم بازی را به سود خود به اتمام برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه دوم هم موقعیت‌هایی داشتیم که از دست دادیم و شهرخودرو هم در شرایط سختی قرار داشتند و بازی مقابل ما برای آنها برای ماندن در لیگ حایز اهمیت داشت و اینطور بازی‌ها بردن خیلی مهم هستند، اما اگر نتوانیم ببریم باید 3 امتیاز را نیز از دست دهیم.

وی گفت: شرایط ما در لیگ مشخص است. قبل از تعطیلات لیگ، دو بازی بسیار مهم برابر فولاد خوزستان و آلومینیوم اراک داریم و هدفمان این است از این دو بازی حداکثر امتیاز گرفته و با روحیه و شرایط خوب  به تعطیلات برویم و برای آینده امیدوارم باشیم.

ساغلام تصریح کرد: بازی برابر فولاد خوزستان برای‌مان بسیار مهم است. حدود یک هفته است با تیم دارم تمرین می کنم و بعد از آنالیزهایی که در این مدت کوتاه انجام دادیم، نقاط ضعف تیم را شناسایی کردیم. کسانی که در فوتبال هستند به ما حق خواهند داد در 7، 8 روز زمان کم برای تغییر و ایجاد شرایط مثبت است. در این شرایط بازیکنان ما باید مسوولیت‌پذیر باشند و مشکلات را حل کنیم.

وی افزود: به عنوان تیم باید بهتر کار کنیم و از آخرین نفر تیم تا مهاجم تیم باید هماهنگ و خوب تلاش کرده و کار کرده و در فاز تهاجمی هم از دروازه بان تا سایر بازیکنان باید در فاز تهاجمی خوب کار کرده و موقعیت‌های بیشتری را به دست آوردیم.

ساغلام گفت: فردا بازیکنان ما با خواست بیشتر و انگیزه بیشتر بازی خواهند کرد و از اول بازی با کارکرد و رفتارشان نشان خواهند داد که چقدر خواستار پیروزی در این بازی هستند و انشاالله 3 امتیاز بازی را خواهیم گرفت.

سرمربی تیم تراکتور گفت: ‌می‌دانیم با چه تیم خوبی بازی می‌کنیم که مدت ها بازیکنانش کنار هم بودند و با هم هماهنگ هستند. چند تا بازیکن ما را برای بازی فردا نداریم اما مطمن هستم بازیکنان جانشین توانایی خود را نشان داده و ثابت خواهند کرد که چیزی از بازیکنانی که بیشتر بازی کردند، ندارند.

وی گفت: از طرفداران تیم هم می خواهم آرزوهای خوب‌شان و دعاها‌یشان را از ما دریغ نکنند و انشاالله در مدت کوتاهی تیمی خواهیم داشت که مورد پسند هواداران خواهد بود.

چند بازیکن مصدوم داریم که شاهین ثاقبی، عبدالله حسینی و دهقانی که وضعیت شان مشخص نیست و شرایط شان را بررسی و تصمیم لازم را خواهیم گرفت.

انتهای پیام/60017

منبع: فارس

کلیدواژه: تراکتور فارس تبریز فارس خبرگزاری فارس تراکتور ساغلام فولاد خوزستان فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۳۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی

به گزارش "ورزش سه"، شمس آذر علی‌رغم موفقیت در این فصل در کسب نتیجه، با یک طلسم بزرگ مواجه بوده و نتوانسته برابر رقبای تهرانی خود به پیروزی دست یابد.

این تیم برابر هوادار تهران در هر دو بازی رفت و برگشت با شکست کار را پایان داد. آنها مقابل پیکان نیز در بازی رفت و در تهران با تساوی بازی را به پایان رساندند. شاگردان سعید دقیقی مقابل استقلال تهران نیز در قزوین به تساوی رسیدند و در تهران اما شرایط به شکلی رقم خورد که در نهایت شکست ماحصل تلاش آنها مقابل جواد نکونام و تیمش شد تا به این ترتیب طی شش بازی برگزار شده مقابل حریفان تهرانی طعم پیروزی را نچشند.

این تیم اکنون دو بازی دیگر مقابل تیم‌های تهرانی در این فصل پیش رو دارد. یکی از آنها در چارچوب بازی برگشت مقابل پیکان تهران و شاگردان رضا عنایتی خواهد بود. دیدار بعدی این تیم مقابل پرسپولیس خواهد بود. باید دید سعید دقیقی و تیمش قادر خواهند بود طلسم عدم پیروزی و کسب سه امتیاز مقابل حریفان تهرانی را برابر پیکان بشکنند و با امیدواری بزرگتری لیگ را دنبال کنند یا خیر.

دیگر خبرها

  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی
  • پیروزی تیم مولر و دلیخت مقابل کیم مین جائه و چوپوموتینگ در بازی EFootball2024 / فیلم
  • گواردیولا: مقابل ناتینگهام فارست خوش‌شانس بودیم؛ فقط با مالکیت توپ دوام آوردیم
  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • رسمی؛ اعلام برنامه هفته های 27، 28، 29 و 30 لیگ برتر
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر/ ۱۱ خرداد پایان مسابقات
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر
  • امیدواریم جلسات باشگاه فولاد در خوزستان برگزار شود
  • سعید واسعی؛ از پشت دروازه فولاد تا نوک خط حمله مس رفسنجان