Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی و کاپیتان تیم ایران بعد از پیروزی برابر ازبکستان در رقابتهای فوتبال زیر 18 سال دختران کافا صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مریم آزمون سرمربی تیم ملی فوتبال دختران زیر 18 سال، پس از پیروزی شاگردانش برابر ازبکستان اظهار داشت: این پیروزی را به تمام ایرانیان عزیز تبریک می گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز توانستیم دل همه فوتبالی ها و غیر فوتبالی ها را شاد کنیم. انتظارشان این بود که بچه های ما مقابل ازبکستان نتیجه خوب بگیرند.

وی ادامه داد: به بازیکنانم تبریک می گویم. تمام  مواردی که کادر فنی از آنها خواسته بود را در زمین بازی اجرا کردند. البته باید بگویم پتانسیل ما بیشتر از این بود. با  فاصله 4 گل می توانستیم ازبکستان را ببریم. آنها 9 نفره شدند و فرصت های زیادی را از دست دادیم. داور آفساید به نفع ازبک ها می گرفت و در واقع 2 گل ما را مردود اعلام کرد.

آزمون افزود: اولین گام که مهمترین گام بود را با موفقیت پشت سر گذاشتیم و توانستیم تیم قوی، پرمهره و با برنامه ازبکستان را شکست دهیم. خوشحالم که سرمربی این بازیکنان هستم. جوانان پرتلاشی داریم که می توانند آینده بسیار خوبی را برای ایران عزیز رقم بزنند.

 

*زندی: داور تمرکزمان را بر هم زد

نگین زندی کاپیتان تیم ملی فوتبال دختران زیر 18 سال پس از پیروزی برابر ازبکستان اظهار داشت: بازی خیلی سختی بود. تیم حریف بسیار دونده و فیزیکی بازی می کرد. در نیمه اول به گل رسیدیم و یک گل را داور آفساید اعلام کرد. در نیمه دوم نیز یک گل دیگرم را مردود اعلام کرد اما این امر باعث نشد تا تمرکزمان برای رسیدن به گل از بین برود. حملات زیادی بر دروازه ازبکستان داشتیم اما متاسفانه یا به تیرک دروازه برخورد و یا با اختلاف اندکی از کنار دروازه عبور می کرد و موقعیت های زیادی را از دست دادیم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال دختران زیر 18 سال گفت: خوشحالم که برابر این تیم به پیروزی رسیدیم. ازبک ها در طول بازی بازیکنانمان را تحت فشار قرار داده بودند اما نتوانستند به جز چند موقعیت که خطرناک نیز نبود، به سمت دروازه ایران بیایند.

وی افزود: این بازی با تمام شادی و خوشحالی که برای ما داشت تمام شده و به فکر مسابقه بعدی خود هستیم. ما تازه اول راه بوده و باید برای موفقیت و آینده تیم ملی تلاش کنیم و افتخار آفرین باشیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: زیر 18 سال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۳۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم

وینگر تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: طرز فکری در تیم نسبت به بازی‌های خانگی به‌وجود آمده بود اما خوشبختانه با پیروزی مقابل آلومینیوم شرایط بهتر شد و امیدوارم فردا هم این روند ادامه پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آخرین جلسه تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان قبل از تقابل با تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر فوتبال باشگاه‌های ایران عصر امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه ملت کمپ اختصاصی ذوب‌آهن با حضور اصحاب‌رسانه برگزار شد.

محمدحسین اسلامی پس از اتمام تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در روزهای اخیر تمرینات خوبی را پشت‌سر گذاشته و شرایط خوبی داشته‌ایم. بازی مقابل نساجی برای تیم ما و همچنین تیم حریف حائزاهمیت است. امیدوارم بتوانیم یک بازی خوبی به نمایش بگذاریم و نتیجه خوبی در نهایت کسب کنیم.

وی افزود: طرز فکری در تیم نسبت به بازی‌های خانگی به‌وجود آمده بود اما خوشبختانه با پیروزی مقابل آلومینیوم شرایط بهتر شد و امیدوارم فردا هم این روند ادامه پیدا کند. دیدار با تراکتور در جام‌حذفی هم برای ما با بدشانسی به پایان رسید و درحالی که خوب بازی کردیم در ضربات پنالتی حذف شدیم.

وینگر جوان تیم فوتبال ذوب‌آهن در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه خودم هم شرایط مناسبی را پشت‌سر می‌گذارم که نتیجه زحمات بچه‌های تیم است و امیدوارم در ادامه فصل روندی که دارم ادامه پیدا کند.

کد خبر 749460

دیگر خبرها

  • کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!
  • اخراج عالیشاه درست بود/ بازیکنان قصد عصبی کردن داور را داشتند
  • سومین آزمون سخت اوسمار/ نوبت پیروزی پرسپولیس فرا می‌رسد؟
  • صعود یک پله‌ای ایران در هاکی روی یخ جوانان آسیا و اقیانوسیه
  • امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم
  • داور بازی استقلال- تراکتور استعفا داد
  • دو بازی حساس هفته۲۵ لیگ با داوری دو برادر!
  • داور بازی‌های حساس استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • داوران هفته بیست و پنجم | حساس ترین بازی ها به برادران حیدری رسید
  • وکیل: مقابل بی‌نظمی و اخلال در فوتبال می‌ایستیم