Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@08:20:59 GMT

«دورهمی» نوروزی با سلبریتی‌ها

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۶۳۵۰۰

«دورهمی» نوروزی با سلبریتی‌ها

‍‍‍‍‍‍

ویژه‌برنامه نوروزی «دورهمی» با حضور چهره‌های شناخته‌شده شامل هنرمندان، بازیگران، خواننده‌ها و قهرمانان ورزشی تولید شده است.

به گزارش ایسنا، ناصر قدیرکاشانی که تهیه‌کنندگی این برنامه را عهده‌دار است، درباره‌ی جزئیات ویژه برنامه «دورهمی» در نوروز توضیح داده است: در این برنامه چهره‌های محبوب شامل هنرمندان، بازیگران، خوانندگان، قهرمانان ورزشی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. به همراه هفت نفر از نزدیکان خود شامل اعضای خانواده، دوستان و همکاران به عنوان شرکت‌کننده در برنامه حضور یافته اند.

او اعلام کرده است: در این فصل رویکرد تولیدکنندگان برنامه استفاده از نظرات مخاطبان برای ایجاد لحظاتی شاد و مفرح و کاملا متفاوت با فصل قبل بوده است که در این راستا برنامه با محوریت دورهمی و در کنار آن گفت‌وگوی مجری ـ مهران مدیری ـ با مهمانان، همراه با طرح تعدادی سوال طراحی و تولید شده که این پرسش و پاسخ‌ها با لحظاتی شاد همراه است.



قدیرکاشانی همچنین درباره‌ی سوالات مسابقه توضیح داده است: سوالات در این فصل از حالت تخصصی خارج شده و در سطح اطلاعات عموم جامعه طراحی شده که برای همه بینندگان در سراسر کشور جذاب و قابل پاسخگویی باشد و ضمن بالا بردن سطح اطلاعات عمومی، با پاسخگویی به سوالات در منزل، بینندگان از سطح معلومات خود مطلع شوند. همچنین بیشتر زمان برنامه در قسمت دایره و با هشت نفر شرکت‌کننده سپری خواهد شد و فقط یک نفر در قسمت ربات مسابقه را ادامه خواهد داد.  

او با بیان اینکه مسابقه به صورت گروهی بوده و مهمان ِ دعوت شده سرگروه تیم است، یادآور شده است: در این فصل حدود ۸۰ تیم در این مسابقه شرکت خواهند کرد که پس از هر برنامه امتیاز تیم مشخص و در پایان مسابقات به بالاترین امتیاز جایزه ویژه اهدا خواهد شد.

به گفته این تهیه‌کننده تا کنون بیش از ۶۰ قسمت از این فصل ضبط شده و تولید برنامه تا پایان ۸۰ قسمت ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دورهمی نوروزی مهران مديری پخش دورهمی در نوروز 1401

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۳۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست کیهان برای حمایت از «طرح نور»: با ۱۱۰ تماس بگیرید!

روزنامه کیهان در مطلبی که در ستون کیهان و خوانندگان منتشر شده است خواهان شدت دادن به مبارزه با بی حجابها شد.

این روزنامه نوشت: از فراجا درخواست می‌شود بساط سلبریتی‌هایی راکه با گردن کلفتی به دنبال ترویج بی‌حیایی هستند، با قدرت و بدون مماشات جمع کند. مردم همه پای کار هستند و اتفاقا همه دوست دارند بیشتر با سلبریتی‌های مروج بی‌بندوباری و فساد برخورد بشود.

از مردم مؤمن و با غیرت درخواست می‌شود با شماره ۱۹۷یا ۱۱۰ تماس بگیرند و از طرح نور حمایت کنند تا قوت قلبی برای عزیزان زحمتکش فراجا باشد.

انتظار می‌رود همه نخبگان و اساتید دانشگاه‌ها و... نسبت به استمرار این طرح که قطعا باعث ثبات و آرامش خانواده‌هاست حمایت کنند.

 

دیگر خبرها

  • همکلاسی‌های سابق بعد از ۳۹ سال دوباره پشت نیمکت مدرسه نشستند
  • مردان سلبریتی که فیلر تزریق کرده‌اند
  • بیشترین بارش چهارمحال و بختیاری در اردل با ۱۸ میلیمتر به ثبت رسید
  • نگاهی به فصل دوم مسابقه معمایی موزیکال «صداتو» / نغمه‌ای در دل معمای موسیقی
  • ایران جزء ۱۰ کشور اول دنیا در درمان بیماری‌های اورولوژی
  • قائمشهر یک سلبریتی جدید دارد
  • شرکت بیش از ۲۳ هزار نفر در مسابقات قرآنی آران و بیدگل
  • یاد مرحوم هادی نوروزی در بازی پرسپولیس - سپاهان زنده شد +فیلم
  • درخواست کیهان برای حمایت از «طرح نور»: با ۱۱۰ تماس بگیرید!
  • قاچاقچی سوخت در بند قانون تعزیرات