Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتسال کراپ الوند گفت: بازیکنان تیم کراپ الوند عیار فوتسال کشورند و برای لیگ سال آینده قویتر و با برنامه تر حضور خواهیم یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی برنا از قزوین؛ محمد خوراکچی پس از برد شیرین تیم کراپ الوند بر سپاهان اصفهان در گفتگویی از بازیکنانش تقدیر کرد و اظهارداشت: تیم ما در این دوره با یک کیفیت بازی ها را آغاز کرد و با همان کیفیت نیز بازی را به پایان رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هر چقدر در نیم فصل دوم خوب بودیم متاسفانه در نیم فصل اول امتیازات زیادی را براحتی از دست دادیم اما خوشحالیم که ناکامی نیم فصل را جبران کردیم.

بازیکنان کراپ الوند عیار فوتسال ایران هستند

خوارکچی تصریح کرد: بدون تردید بازیکنان تیم کراپ الوند، عیار فوتسال ایران هستند و در کنار آن کادر فنی از تدارکات تا مربیان بسیار همکاری کردند و موفق شدیم افتخاری را کسب کنیم و سوم شویم. 

سرمربی تیم فوتسال کراپ الوند یادآورشد: در سال آینده تلاش می کنیم تا نماینده شایسته ای برای استان قزوین باشیم و جایگاه بهتری را کسب کنیم.

فوتسال غیر قابل پیش بینی است

وی در ادامه اظهارداشت: البته لیگ فوتسال غیر قابل پیش بینی است ولی برای موفقیت و ارتقای جایگاه خود از همین امروز باید برنامه ریزی کرده و در فصل انقل و انتقالات بموقع عمل کنیم تا نتیجه بگیریم.

خوراکچی یادآورشد: مدیریت تیم و مسئولان باشگاه همکاری بسیار خوبی داشتند و توانستیم در لیگ رده سوم را کسب کنیم و با این جایگاه از حق رای در مجمع نیز برخوردار شدیم که بسیار ارزشمند است.

در تاریخ فوتسال استان قزوین برای اولین بار تیم کراپ الوند توانست در سکو قرار گیرد و صاحب رای در مجمع شود.

انتهای پیام 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا اصفهان بازی نیم فصل دوم نیم فصل اول نیم فصل ایران فوتسال استان قزوین فوتسال کراپ الوند قزوین تیم کراپ الوند عیار فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۳۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورل: نشانه‌های یک جنگ جهانی دوباره ظاهر شده است

جوسپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با توجه به شرایط حال حاضر دنیای امروز گفت که نشانه‌های یک جنگ جهانی دوباره ظاهر شده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، وی امروز یکشنبه در نشست ویژه مجمع جهانی اقتصاد در ریاض تاکید کرد: ما باید به یک دنیای جدید عادت کنیم. ما باید نسبت به امنیت خودمان بیشتر مسئول باشیم. اروپایی‌ها باید متحدتر باشند زیرا آنها خیلی کوچک هستند که از یک جهان با قدرت‌های بزرگ نجات پیدا کنند.

بورل همچنین امروز در دیدار با سامح شکری وزیر خارجه مصر به طور فشرده در مورد وضعیت منطقه غرب آسیا گفتگو کرد.

وی در حساب ایکس خود نوشت که با شکری در مورد لزوم پایان جنگ غزه، تضمین دسترسی کامل کمک بشردوستانه و اقدام‌های جدی به سمت اجرای راه حل دو دولتی توافق کرده است.

بورل: درگیری‌ها در نوار غزه راه حل نظامی ندارد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استقبال از تیم ملی فوتسال افغانستان در تهران
  • یک کشته در برخورد دو کامیون در آزاد راه اصفهان- شیراز
  • صعود فوتسال افغانستان در رنکینگ جهانی
  • گزارش جالب دویچه‌وله؛ روش های دور زدن تحریم ها ازسوی ایران و روسیه | چین در ظاهر هیچ نفتی از ایران وارد نمی‌کند؛ در عوض...
  • احسان اصولی: پیگیر حواله خودرو برای فوتسالیست ها هستیم
  • احمدعباسی: نمی‌دانم پاداش‌مان چیست ولی قول آینده را دادند
  • سخنگوی سپاه : در عملیات «وعده صادق» ۱۰ کشور به اسرائیل کمک پدافندی کردند / هیچ کشوری نمی‌خواست ما در این اتفاق موفق شویم
  • بورل: نشانه‌های یک جنگ جهانی دوباره ظاهر شده است
  • فوتسالیست های ایران جوایز را درو کردند؛ احمد عباسی آقای گل، محمدی بهترین دروازه بان
  • شادی فوتسالیست‌های افغان با صادق بوقی