Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مسجد سلیمان، پیش از شروع دیدار نفت مسجد سلیمان و پرسپولیس، کادرفنی دو تیم خوش و بش گرمی با هم داشتند.

* احمد گوهری و وحید امیری با رفتن به سمت نیمکت تیم سابق خود رفته و از فکری و دستیارانش رخصت گرفتند همچنین میثم نقی‌زاده که سابقه بازی در پرسپولیس را دارد هم با مربیان این تیم خوش و بش داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* با توجه به غیبت سید جلال حسینی، امید عالیشاه و کمال کامیابی‌نیا وحید امیری در این مسابقه بازوبند کاپیتانی پرسپولیس را بست.

* مهدی ترابی که با ارسال کرنر در دقایق 10 و 20 پایه گذار گل اول و دوم پرسپولیس شد، با ارسال هشتمین پاس گل خود در این فصل، با عبور از سعید صادقی، هافبک گل‌گهر و محست آذرباد، بازیکن مس رفسنجان در صدر جدول بهترین پاسورهای لیگ قرار گرفت.

* رضا اسدی هم با دبل در 20 دقیقه ابتدایی بازی آمار گلزنی‌اش را به چهار گل رساند تا در کنار حامد پاکدل و عیسی آل‌کثیر در رتبه دوم بهترین گلزنان فصل تیمش قرار بگیرد.

* در دقیقه 16 علی صفایی، داور بازی از ناحیه چشم دچار مصدومیت جزئی شد که علیرضا حقیقت، پزشک پرسپولیس به مداوای وی پرداخت.

* داود فنایی پس از گل دوم سرخ پوشان، دستان خود را برای خوشحالی به سمت محمود فکر مشت کرد.

* تعداد هواداران روی پشت بام‌های اطراف ورزشگاه شهید بهنام محمدی حدود 2 هزار نفر بود. به همین دلیل داود رفعتی، ناظر مسابقه به این موضوع برای جلوگیری از مصدومیت طرفداران به این موضع ایراد گرفت.

* اسکوربرد ورزشگاه شهید بهنام محمدی برای دقایقی خراب شد. البته برای اولین بار بازی‌ها در این ورزشگاه به صورت HD پخش شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پرسپولیس نفت مسجد سلیمان نفت مسجد سلیمان و پرسپولیس هفته بیست و دوم لیگ برتر رضا اسدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۳۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند

به گزارش ورزش سه، مهدی شیری مدافع تیم تراکتور پس از پیروزی مقابل ذوب آهن در جام حذفی به گفتگو با خبرنگاران پرداخت و ابراز امیدواری کرد که در مسابقات آینده هواداران این تیم از آنها حمایت کنند و با ریکاوری مناسب آماده بازی با استقلال شوند.

مدافع راست تراکتور درباره با ذوب آهن گفت: بازی خیلی سختی بود، می‌توانستیم در جریان بازی پیروز باشیم اما شانس هایمان به گل تبدیل نشد و بازی به وقت‌های اضافه و پنالتی کشیده شد، خیلی خوشحالم که توانستیم با پیروزی از زمین خارج شویم.

شیری در واکنش به درخشش پورحمیدی و آشتی‌با هواداران تراکتور گفت: در تیم‌های بزرگ این اتفاقات طبیعی است، برای حسین پورحمیدی خیلی خوشحالم و امیدوارم برای بازی بعدی که با استقلال است هوادرانمان به ورزشگاه بیایند و حمایت کنند، امیدوارم ریکاوری خوبی داشته باشیم و آماده مسابقه شویم.

مدافع تراکتور در واکنش به حضور مطهری و حضور احتمالی گل‌محمدی در تراکتور گفت: آقای مطهری به من لطف دارند، در پرسپولیس و پیکان در کنار ایشان بودم، مربی بادانش و رزومه ای هستند، آقای گل‌محمدی هم از مربیان با رزومه هستند و امیدوارم روز به روز کادرفنی ما بهتر شود.

مهدی شیری در واکنش به حذف استقلال و پرسپولیس از مسابقات گفت: جام شگفتی‌ها است و تیم‌های بزرگ و مدعی نمی‌توانند نتیجه بگیرند، در این مسابقات ریسک باید کم باشد و امیدوارم مسیرمان به شکلی باشد که در انتها بتوانیم قهرمان شویم.

او در انتها نسبت به بازی بعدی این تیم مقابل استقلال گفت: تمرکز ما روی تیم خودمان است و با تیم خاصی کاری نداریم، تلاش می‌کنیم ریکاوری کنیم و آماده این بازی سخت و حساس شویم و به نظرم هر تیمی کمتر اشتباه کند پیروز می‌شود.

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • امشب بازیکنان تراکتور بهترین بودند
  • هجوم هواداران اراکی به رختکن (عکس)
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • پورحمیدی: می‌بریم اما حالم بد است!
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم در جام حذفی
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس در جام حذفی
  • باشگاه پرسپولیس: اخبار کذب با هدف به حاشیه بردن تیم است