Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

«ابوالفضل ابوترابی» با بیان اینکه طبق توضیحات رئیسی، خطوط قرمز در مذاکرات توسط تیم مذاکره کننده رعایت می شود گفت: ما بر اساس اعتمادی که به آیت الله رئیسی داریم حرف ایشان را سند می‌دانیم و معتقدیم که خطوط قرمز نظام در مذاکرات، مدنظر تیم مذاکره کننده است، مضافاً اینکه در جلساتی که با وزیر امورخارجه داشته‌ایم توضیحات وی نشان‌دهنده رعایت خطوط قرمز نظام در مذاکرات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اینکه بعضاً گفته می شود مشکلات اقتصادی به خاطر عملکرد تیم مذاکره کننده است حرف درستی نیست چرا که تیم مذاکره کننده ما برای انعقاد توافق جدیدی مذاکره نمی کند و مبنای کار آنها همان برجامی است که در دولت قبل توافق آن شده است. واقعیت این است که سنگ بنای برجام در دولت قبل گذاشته شده و عملکرد آقای ظریف و تیم مذاکره کننده دولت قبل به گونه‌ای بوده که دیوار این توافق را تا ثریا کج خواهد برد.

معلوم نیست اگر دیوار این توافق کج است، چرا دولت رئیسی در حال مذاکره است و نمایندگان مجلس نیز از این مذاکرات حمایت می‌کنند؟!

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها افزود: تلاش تیم مذاکره کننده دولت فعلی بر این است که با وجود همین توافق ضعیف در دولت قبل بتوانند امتیازات نسیه‌ای که در آن به ایران داده شده بود را از طرف مقابل بگیرند و حقوق ملت ایران در این توافق را احیا و طرف مقابل را وادار به انجام تعهدات شان کنند. طرف‌های مقابل در مذاکرات و مقامات رژیم صهیونیستی عنوان کرده‌اند که تیم مذاکره کننده دولت فعلی پای میز مذاکره با جدیت از حقوق ایران در مذاکرات دفاع می کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ابوالفضل ابوترابی برجام تیم مذاکره کننده دولت قبل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۳۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات اقتصادی و معیشتی مهمترین دغدغه مردم است

به گزارش خبرگزاری مهر، پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» تلاش دارد با آماده کردن بستری مناسب برای معرفی داوطلبان نمایندگان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گامی در جهت کمک به مردم برای انتخاب اصلح و برگزاری پرشور انتخابات بردارد.

«علی جعفری‌آذر» از حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو به پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» در دور دوم انتخابات پیوست. متن گفت‌وگوی وی با خبرگزاری مهر را در ادامه می‌خوانید:

در مجلس آینده تقسیم بندی حزبی و سیاسی را چگونه پیش بینی می‌کنید؟

پیش‌بینی می‌کنم اکثر افرادی که با دولت فعلی همراه بوده و اصولگرا هستند، به مجلس آینده راه می‌یابند.

مهم‌ترین موضوعی که با توجه به حوزه تخصصی شما باید بیشتر در مجلس آینده مورد توجه قرار بگیرد، چیست؟

امروزه بیشترین دغدغه و مطالبات مردم و اقشار فرهنگی از جمله دانشجو و دانش آموز مشکلات اقتصادی و معیشتی است که در این راستا باید گام‌های لازم برداشته شده و مردم نتایج آن را به طور ملموس آن را ببینند.

اولویت شما در مجلس آینده برای حضور در کدام کمیسیون خواهد بود؟

کمیسیون امنیت ملی و اقتصادی برای من بسیار مهم است و با توجه به وقایع دنیا نیز اهمیت بالایی دارد.

مهمترین چالش استان را چه می‌دانید و برای حل آنچه راه‌کاری دارید؟

یکی از مهمترین مطالبات مردم در خصوص دریاچه ارومیه بوده که با تدابیر انجام شده تاحدودی احیا شده است، چالش‌های اجتماعی شامل خودکشی جوانان و ترک تحصیل نیز مهم است و باید برای امیدوار کردن قشر جوان به آینده نظام قدم‌های بزرگی برداشت از طرفی باید از پتانسیل‌های استانی به نحو احسن استفاده کنیم، چراکه ظرفیت فکری و اقتصادی خوبی داریم و از ظرفیت مرز مشترکی که با سه کشور داریم، باید استفاده کرد.

کد خبر 6080483

دیگر خبرها

  • مشکلات اقتصادی و معیشتی مهمترین دغدغه مردم است
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • عباسی: : تضارب آرا در مجلس امری طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است/ وحدت در حل مشکلات مردم و اقتدار نظام اولویت اصلی مجلس است + فیلم
  • ان‌بی‌سی: دولت آمریکا با آتش‌بس غزه در پی مهار اعتراض‌های دانشجویی است
  • اظهارات رئیسی درباره انتخابات مرحله دوم مجلس
  • مانور عجیب روی کاهش نقدینگی
  • روحانی: برجام بازدارندگی‌مان را افزایش داد | امروز دعوا بر سر ساخت مسجد است | ساکت ننشینیم، مردم را به پشتیبانی از نظام تشویق کنیم | مگر در انقلاب با زور مردم را باحجاب کردیم؟
  • روحانی: پاسخ من به شورای نگهبان به زودی منتشر می‌شود تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند!
  • افشاگری روحانی درباره دلایل ردصلاحیتش
  • بهترین راه برای حمایت از کارگران اصلاح «قانون کار» است