Web Analytics Made Easy - Statcounter



ترکیب تیم فوتبال استقلال مقابل صنعت نفت آبادان در هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر مشخص شد.

به گزارش ایسنا، با نظر فرهاد مجیدی، استقلال با ترکیب سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، صالح حردانی، جعفر سلمانی، مهدی مهدی‌پور، رضا آذری، عزیزبک آمانوف، امیرحسین حسین‌زاده، کوین یامگا و آرمان رمضانی به مصاف صنعت نفت آبادان می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی در چارچوب هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر، امروز (جمعه)، در ورزشگاه آزادی، ساعت ۲۰ برگزار می‌شود.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۳۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل‌گهر در آستانه جام حذفی کامل شد

به گزارش "ورزش‌ سه"، گل‌گهر طی هفته‌های اخیر که نتوانسته نتایج خوبی کسب کند با غیبت توامان ستاره‌های خط میانی خود نظیر تورس، علیزاده، زنده‌روح و نوید عاشوری مواجه بوده و در قلب خط دفاعی نیز فقدان مسیح زاهدی حسابی به چشم آمد. حالا به استثنای عاشوری بقیه بازیکنان در دسترس اوزونیدیس هستند و تیم هم با انگیزه و امید بیشتری با توجه به حضور در مرحله بعدی جام حذفی در مسابقات آتی به میدان می‌رود.

مصاف گل‌گهر و شمس آذر پیش‌درآمد دیدارهای جذاب لیگ برتر در هفته بیست و ششم بود که البته با تساوی بدون گل تمام شد. در این مسابقه اما صحنه‌های هیجان انگیزی هم اتفاق افتاد و اگر شاگردان اوزونیدیس خودباوری و شانس بیشتری داشتند می‌توانستند با پیروزی از زمین مسابقه خارج شوند.

تورس که در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر با ارسال 6 پاس گل و زدن 5 گل یکی از ستاره‌های رقابت‌ها بوده، در مصاف با شمس آذر هم بارها در حملات با پاس‌های بلند مواج خود برای هم‌تیمی‌هایش خطرساز شد، اما اوج کار او در دقیقه 89 بود که ضربه ایستگاهی به دست آمده را با تبحر بالایی که در زدن ضربات نهایی دارد، به گل تیرک افقی دروازه کوباند. درنهایت این مسابقه با تساوی تمام شد اما بازگشتن و آمادگی مهره‌های خط میانی گل گهر نظیر زنده روح و علیزاده و قرار گرفتن آنها در کنار سایر نفرات می‌تواند سرمه‌ای پوشان را دوباره به همان هماهنگی بسیاری از هفته‌های لیگ برساند که شکست این تیم کار بسیار دشواری بود.

در این بین همچنین شنیده می‌شود که نوید عاشوری نیز تمرینات را آغاز کرده و شاید بتواند در چند مسابقه پایانی فصل و در صورت رسیدن تیم به فینال جام حذفی کمک حال کادر فنی بشود.

دیگر خبرها

  • گل‌گهر در آستانه جام حذفی کامل شد
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| شوک یک نیمه‌ای ذوب‌آهن به استقلال در آزادی
  • اعلام ترکیب استقلال برای مصاف با ذوب آهن
  • ترکیب سپاهان برای دیدار مقابل استقلال خوزستان؛ هفته بیست و هفتم لیگ برتر
  • ترکیب احتمالی استقلال برای مصاف با ذوب‌آهن
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • مهاجم کلیدی استقلال در آستانه محرومیت از بازی با فولاد
  • نویدکیا: تاریخ انقضای دوست داشتن در فوتبال ۵ هفته است!
  • چلسی - وست هم؛ ترکیب رسمی
  • سپاهان برای کسب سهمیه آسیا به مصاف استقلال خوزستان می‌رود