Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-29@13:47:13 GMT

مرکبات روی دست مردم مازندران مانده است

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۶۳۹۹۶

مرکبات روی دست مردم مازندران مانده است

احمد وحیدی با بیان اینکه مرکبات روی دست مردم مانده است، خواستار تشکیل شرکت تعاونی‌های قوی برای ساماندهی و صادرات آن شد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، احمد وحیدی وزیر کشور عصر جمعه در شورای اداری شهرستان میاندورود با اشاره به مشکلات حوزه کشاورزی استان گفت: مرکبات در دست مردم مانده است و باید خودمان‌ چاره اندیشی کنیم و شرکت تعاونی قوی راه اندازی تا ۳۰ تا ۴۰ هزار تن‌ میوه ساماندهی و صادر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: قطعات کشاورزی قطعه بندی شده باید تجمیع شوند تا بهره وری چند برابر شود زیر ا مازندران‌ چیزی از هلند کم ندارد و جنگل و دریا و هوا و مردم زبانزد دارد، اما هلند چند صد میلیارد دلار صادرات دارد و مازندران ندارد.

وی با تاکید براینکه برخی از اختیارات باید واگذار شود، گفت: دولت مردمی باید اقتصاد را فعال و کارآفرینی را توسعه دهد و اختیارات را به روستا و دهیار و بخش و استان دهیم تا هر کس برای بهبودی وضعیت و ارتقای آن تلاش کند.

حجت الاسلام محمدعلی حاجی زاده امام‌جمعه میاندرود نیز با اشاره به مشکلات شهرستان گفت: فرودگاه در بطن شهرستان قرار دارد و به کام شهرستان دیگر است.

وی با بیان اینکه جاده گهرباران وضعیت مناسب ندارد، بهسازی آن را به عنوان مسیر گردشگری لازم دانست و ارائه طرح جامع برای سواحل آزادسازی شده را لازم دانست و گفت: نکاچوب چهار هزار کارگر داشت و اکنون به ۴۰۰ نفر کاهش یافته است و کارخانه تخته سه لایه سه هزار نیرو داشت که اکنون تعطیل است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: احمد وحیدی وزارت کشور مرکبات کارآفرینی صادرات محمد علی حاجی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۳۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ مشکوک قاضی دادگستری در آمل

به گزراش «تابناک» به نقل از ایرنا، خبری مبنی بر کشف پیکر قاضی شهرستان بابل در شهرستان آمل مازندران داغ شد که گفته شده به قتل رسیده است.

علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران در همین خصوص اظهار کرد: این موضوع به‌عنوان مرگ مشکوک کالبدگشایی شده است.

وی افزود: بررسی‌های لازم در این زمینه درحال انجام است که درصورت رسیدن به نتیجه اطلاع‌رسانی می‌شود.

مرحوم مهران رحیمی قاضی سابق دادگستری، ۵۲ ساله اهل روستای دونه‌سر بابل، وکیل پایه یک دادگستری استان تهران و بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری دادگاه ولنجک تهران بوده که سال گذشته بازنشسته شده است.

دیگر خبرها

  • باغات مرکبات مازندران شناسنامه‌دار می‌شوند
  • اجرای برنامه‌های راهبردی برای دو زنجیره مهم مازندران
  • در حوزه عفاف و حجاب کار بر زمین مانده بسیار است
  • شوراها در تحول دیپلماسی اقتصادی باید نقش آفرین باشند
  • مرگ مشکوک قاضی دادگستری در آمل
  • لزوم برندسازی محصولات برای جلوگیری از خام فروشی در مازندران
  • امسال ۱۲۵ هزار تن کیوی و مرکبات از مبدأ مازندران صادر شد
  • صادرات بیش از ۱۲۵ هزار تن کیوی و مرکبات از مبدأ مازندران
  • ۱۲۵ هزار تن کیوی و مرکبات از مبدأ مازندران صادر شد
  • گلایه مردم از عدم اتمام آسفالت ریزی محور پلدشت به مرگنلر