Web Analytics Made Easy - Statcounter

حرف های امروز داریوش مصطفوی در برنامه ورزشگاه نشان می دهد پشت پرده، عملیات تعلیق فوتبال ایران آغاز شده است...

داریوش مصطفوی امروز با حضور در برنامه تلویزیونی ورزشگاه، ناخواسته سناریوی طراحی شده از سوی جریان منحرف و فاسد طرد شده از فوتبال ایران را رو کرد؛ فوتبال ایران باید تعلیق شود!

به گزارش طرفداری، برخی خاطیان و متخلفینی که با تصمیم هیات رییسه فدراسیون فوتبال، تا روز برگزاری مجمع عمومی فدراسیون فوتبال از این فدراسیون طرد شده اند، می کوشند به موازات تلاش برای تحت تاثیر قرار دادن اعضای مجمع برای برگرداندن شهاب عزیزی خادم، سناریوی تعلیق فوتبال ایران را هم جلو ببرند تا اگر به هر دلیلی مجمع از تصمیم هیات رییسه حمایت کرد و عزل موقت شهاب عزیزی خادم تبدیل به عزل دائم شد، نامه نگاری با فیفا، فوتبال ما را سمت تعلیق ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داریوش مصطفوی امروز با حضور در برنامه ورزشگاه حرف هایی زد که این توطئه برملا شد. او خواسته یا ناخواسته نکته هایی را به زبان آورد که از کنار هم چیدن آنها می توان به این نتیجه رسید که طرد شده های فوتبال، می خواهند در صورتی که در مجمع بازنده شوند، فوتبال را به سمت تعلیق ببرند.

توطئه پشت پرده!

صد البته چنین چیزی بیشتر به رویا شبیه است. فیفا هرگز به این دلیل که مجمع عمومی یک فدراسیون رییس آن فدراسیون را برکنار کند، حکم به تعلیق فدراسیون فوتبال یا فوتبال یک کشور نمی دهد. کنفدراسیون فوتبال آسیا هم به طور کامل در جریان موضوع قرار دارد و جای نگرانی نیست. البته هنوز هم این احتمال وجود دارد که به دلیل مصوب نشدن بند یک اساسنامه اصلاح شده در پارلمان، فیفا کمیته عادی سازی را جایگزین هیات رییسه فعلی کند ولی این که به خاطر برکناری قانونی شهاب عزیزی خادم طبق اساسنامه، فوتبال ایران تعلیق شود، شوخی خنده داری است. فیفا می گوید راه قانونی برکناری رییس فدراسیون دقیقا همین است که هیات رییسه انجام داده و می دهد و شهاب عزیزی خادم هم با آگاهی از این موضوع، در تلاش است سی رای سفید در مجمع 87 نفره برای خود جور کند تا در جلسه اردیبهشت به فوتبال برگردد اما به موازات این تلاش، گویا پشت پرده هم خبرهایی است! 

ادعای مصطفوی: عزیزی خادم قرار است دستگیر شود!

از گوشه و کنار فدراسیون فوتبال خبر می رسد قدم اول اجرای این سناریو، حضور داریوش مصطفوی در برنامه ورزشگاه بود. داریوش مصطفوی در این برنامه به دروغ مدعی شد اطلاعات و اطلاعات سپاه شهاب عزیزی خادم را برکنار کردند، به زودی هم قرار است او را دستگیر کنند (!) و تاکید کرد شک نکنید فیفا فوتبال ما را تعلیق خواهد کرد. این در حالی است که اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال شهاب عزیزی خادم را به جرم ارتکاب تخلف های متوالی در اداره فوتبال، نداشتن شفافیت، مشخص نبودن صورت های مالی، بی اعتنایی به اساسنامه، سپردن امور فوتبال به مشاوران خود به جای دپارتمان ها و کمیته ها، شائبه جادوگری و رابطه با جادوگر، ابهامات سیستم کمک داور ویدیویی، نامه نگاری سر خود و بی اجازه با فیفا، نامشخص بودن مصارف منابع مالی دریافت شده از سازمان برنامه و بودجه و ده ها تخلف ریز و درشت دیگر با هشت رای موافق و بدون حتی یک مخالف عزل موقت کردند و حالا هم برای برکناری دائم او منتظر برگزاری مجمع هستند.

سناریویی برای ارائه گزارش دروغین به فیفا

طبق اساسنامه تا این جا، کار هیات رییسه قانونی بوده ولی عده ای اصرار دارند به فیفا گزارش دروغ بفرستند که عزل موقت عزیزی خادم بیرون از چارچوب فوتبال رخ داده است. البته نزدیکان عزیزی خادم ادعا می کنند او با قدرت در حال رایزنی با اعضای مجمع است و در جلسه اردیبهشت ماه، دوباره رییس فدراسیون فوتبال می شود اما این روایت هم به گوش می رسد که داریوش مصطفوی عامدانه آن حرف ها را در برنامه ورزشگاه زد که فیلم این بخش از حرف هایش که ادعا کرده برکناری شهاب عزیزی خادم غیر فوتبالی بوده از طریق برخی رسانه های فارسی زبان خارج از ایران بازتاب داده شود و همراه یک گزارش به فیفا ارسال شود تا فیفا بر مبنای این ادعاهای دروغین، حکم به تعلیق فوتبال ایران بدهد.

داریوش مصطفوی از کدام فیلم حرف زد؟ چه کسی دروغ می گوید؟

داریوش مصطفوی امروز در ورزشگاه از فیلمی حرف زد که دست فدراسیون فوتبال است. فیلمی که مصطفوی مدعی شد در آن اعضای هیات رییسه ادعا می کنند امضاها علیه شهاب عزیزی خادم از آنها به زور گرفته شده است! تا جایی که حافظه ما یاری می کند، در جلسه عزل شهاب عزیزی خادم که به میزبانی مرکز ملی فوتبال با حضور 8 عضو قانونی هیات رییسه، حسن کامرانی فر، شهاب عزیزی خادم، حمیدرضا مهرعلی و حیدر بهاروند برگزار شد، غیر از این 12 نفر کسی حضور نداشت که اعضای هیات رییسه را به زور وادار به امضای صورتجلسه کند و رای گیری مخفیانه انجام شد که حسن کامرانی فر به عنوان دست نشانده و امین شهاب عزیزی خادم در جلسه حضور داشت و او بود که به عنوان دبیر جلسه، آرا را خواند و گفت شهاب با 8 رای موافق عزل موقت می شود.

هیات رییسه پاسخ بدهد؛ دروغ امضای زورکی را چه کسی گفت؟

از دو حالت خارج نیست؛ یا داریوش مصطفوی راست نمی گوید و چنین فیلمی وجود ندارد که در این صورت باید با داریوش مصطفوی و البته قبل از آن، با شهاب عزیزی خادم، حمیدرضا مهرعلی و تمام آنها که این پیرمرد را پُر می کنند و با جلیقه انتحاری به عملیات تخریب می فرستند، برخورد جدی شود که هر دروغی را در رسانه به خورد مردم ندهند یا برخی اعضای هیات رییسه که با رییس معزول فدراسیون هم طایفه و هم ولایتی هستند، بعد از عزل شهاب عزیزی خادم به دیدار او رفته اند و این دروغ بزرگ را به او گفته اند و عزیزی خادم هم از آنها فیلم گرفته است که در این صورت باید با این اشخاص بابت بافتن چنین دروغی برخورد شود.

دروغگوها باید محاکمه شوند

متاسفانه فوتبال ایران بازیچه دست عناصری شده که با وجود نابود کردن استقلال و پرسپولیس از طریق حذف آنها از لیگ قهرمانان آسیا، بی آبرو کردن فوتبال از طریق برقراری ارتباط با جادوگر، زیر سوال بردن فوتبال به واسطه قرارداد با شرکت مشکوک در زمینه تجهیزات کمک داور ویدیویی، گدا صفت نشان دادن فوتبال با به دست گرفتن کاسه گدایی و جمع آوری اعانه از سازمان برنامه و بودجه، آسیب زدن به فوتبال از طریق به کارگیری افراد غیرمتخصص و نابلد در پست های مختلف از حقوقی تا اداری و فنی و ... هنوز هم دست از سر فوتبال برنمی دارند و می خواهند باز هم تیشه به ریشه فوتبال ایران بزنند. بی صبرانه منتظر محاکمه این جریان فاسد و متخلف هستیم. اگر از ابتدا با دروغگویی های این افراد برخورد می شد، حالا آنها تا این حد وقیح نمی شدند که با وجود نقش پر رنگ در حذف استقلال و پرسپولیس، اینچنین از موضع بالا حرف مفت بزنند و تلاش کنند از کسی که فوتبال ایران را به سمت نابودی برد، قهرمان بسازند...

 

بیشتر بخوانید:

حرف های خنده دار در برنامه ورزشگاه؛ پای خیریت به نابودی استقلال و پرسپولیس هم باز شد

داریوش مصطفوی اعتراف به دروغگویی کرد؛ هواداران استقلال و پرسپولیس بدانند این باشگاه ها هیچی ندارند! / فیلم

اعتراف داریوش مصطفوی: عزیزی خادم گفت به استقلال و پرسپولیس سختگیری کنید / فیلم

اخبار داغ 

شهاب زاهدی به پوشکاش مجارستان پیوست / رسمی سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند در لباس سربازی / عکس توصیه آریگو ساکی به سیمونه اینزاگی: دفاع 3 نفره یعنی 1 نفر را در هافبک از دست می دهید؛ ذهنیت ایتالیایی را کنار بگذارید حمایت از مالک روس؛ هواداران چلسی، رومن آبراموویچ را تشویق کردند 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تعلیق فوتبال ایران استقلال و پرسپولیس برنامه ورزشگاه اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال شهاب عزیزی خادم داریوش مصطفوی طرد شده حرف ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۴۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران

پس از گذشت حدود یک هفته از اعلام قانون جدید فدراسیون فوتبال، مدیر تیم فوتبال سپاهان به کمیته اخلاق احضار شد که به نظر می‌رسد راهکار جدید فدراسیون برای پیشگیری از حواشی تقابل سپاهان و پرسپولیس و پیرو آخرین بخشنامه جرایم باشگاهی باشد.

به گزارش ایسنا، در چند روز گذشته فدراسیون فوتبال در ادامه قوانین جدید این فصل، این بار سراغ صحبت‌های اعضای تیم‌ها رفت و اعلام کرد که بیانیه‌ها و مصاحبه‌های غیر فنی اعضای تیم‌ها علیه فدراسیون، سازمان لیگ، هیات فوتبال استان، باشگاه‌ها، کمیته‌های فدراسیون و اعضای باشگاه‌ها جریمه حداقل ۲ میلیارد تومانی در پی خواهد داشت که البته این قانون سکه‌ای است که دو رو دارد.

با اینکه هدف فدراسیون‌نشینان از این قوانین جلوگیری از حواشی میان باشگاهی و درگیری‌های رسانه‌ای است اما در سوی دیگر می‌تواند دموکراسی و حق انتقاد را از روح فوتبال بگیرد و تیم‌ها حق خود را در حال ضایع شدن ببینند. البته این محکومیت‌ها عموما دامن‌گیر تیم‌هایی می‌شود که در جنگ رسانه‌ای کمتر از رقبا دست دارند و با افزایش بار مالی، رغبتی به ادامه نخواهند داشت.

مجتبی فریدونی، مدیرعامل پیشین ذوب‌آهن در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: جریمه‌های فدراسیون بار مالی باشگاه‌ها را سنگین‌تر کرده و شاید لیگ را از پویایی خارج کند. باشگاه‌ها همین الان هم در بودجه‌هایشان مشکل دارند و پرداختی‌هایشان عقب افتاده است. باشگاهی که در مخارج فعلی‌اش مانده، جریمه را نمی‌تواند بپردازد.

فریدونی همچنین با انتقاد از «سیاست کسب درآمد فدراسیون از طریق جرایم،» ادامه می‌دهد: رویکرد سازمان لیگ در این مدت تنها جریمه کردن است و ظاهرا تنها ممر درآمدی سازمان لیگ و فدراسیون است. درست است که این جرایم بازدارندگی ایجاد می‌کند اما به هر حال بازیکن یا سرمربی تحت شرایط و فشار بازی ممکن است چیزی بگوید و نمی‌توان آن را با جرایم کنترل کرد. لیگ همین است و شاید با این قوانین آزادی انتقاد گرفته شود.

فرشید طالبی، بازیکن پیشین سپاهان نیز تصمیمات فدراسیون را پاک کردن صورت مساله دانست و در خصوص راه حل درست گفت: باید مشکلات را بپذیرند و برای حل آن اقدام کنند. برای این کار باید به جای اتخاذ تصمیمات سفت و سخت، با شیوه هم‌اندیشی پیش بروند.

او خاطرنشان کرد: در لیگی که تمام تیم‌ها مشکل و شکایت دارند، پس قطعا یک جای کار می‌لنگد. باید به جای محکومیت، هم‌اندیشی شود. کمیته انضباطی امسال پول کمی از جرایم نگرفته و فکر کنم لیگ ما با پول جرایم می‌چرخد! باید فدراسیون بپذیرد که در این قوانین ابهاماتی وجود دارد که باید رفع شوند.

طالبی ادامه داد: قبول دارم که برخی تیم‌ها شور موضوع را درمی‌آورند و این هم بد است. انتقاد و بیان مشکل، روش دارد. اگر قرار است حقی ضایع نشود تا زمان ورود VAR حل نخواهد شد.

مجید محافظت‌کار، مربی تیم آلومینیوم نیز در واکنش به این موضوع تصریح کرد: ما موظفیم که به قانون احترام بگذاریم اما اگر قوانین به طور یکسان اجرا شوند. اگر سرمربی تیم ما به خاطر یک مصاحبه سریعا محروم می‌شود، برای دیگر تیم‌ها نیز همین طور باشد. همسان نبودن در اجرای قوانین ما را اذیت می‌کند ولی باید احترام بگذاریم.

با این حال ابراهیم صادقی، مربی ذوب‌آهن معتقد است که بیانیه‌نویسی هیچ کمکی به فوتبال نمی‌کند و باید به مسائل فنی بپردازیم.

قوانین باید ابتدا به تصویب هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برسند و اجرایی شوند اما شاید تدوین این مقررات دست فضاهای رسانه‌ای غیررسمی را به فضای انتشار محتوا باز کند که حقوق تیم‌ها در این موضوع یکسان نخواهد بود و همین امر می‌تواند تنش در بازی‌های حساسی چون تقابل سپاهان و پرسپولیس را بیشتر کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک
  • زارعی: سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا در سال ۲۰۲۴ تغییری نکرده است
  • تعلیق تمام مسابقات «لیگ 2 تهران» به دلیل ضرب و شتم داور
  • تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲ به دلیل ضرب و شتم داور
  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • عواقب کتک زدن داور در تهران؛ یک لیگ تعلیق شد
  • هشدار صنعاء نسبت به توطئه‌های آمریکا برضد یمن
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی ایران
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران