Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مسجدسلیمان، یحیی گل‌محمدی پس از برتری 2 بر یک پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان در نشست خبری اظهار داشت: به همه هواداران این برد را تبریک می‌گویم و از بچه ها به دلیل زحماتی که برای این برد کشیدند، تشکر می‌کنم. در نیمه اول فوق‌العاده بازی کردیم.  یک بازی فعال همراه با جا به جایی زیاد انجام دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موقعیت‌های خیلی خوبی هم به دست آوردیم که توانستیم از دو فرصت استفاده کنیم.

وی ادامه داد: این دو گل از روی ضربات ایستگاهی بود. نیمه اول برای ما خیلی خوب بود. خوب توانستیم در زمین حریف به هم پاس بدهیم و موقعیت ایجاد کنیم. شاید در نیمه دوم مقداری تحت تاثیر جوانی، انگیزه بالای حریف برای جبران و استرس حفظ نتیجه قرار گرفتیم. با توجه به باخت قبلی این موضوع طبیعی بود. البته نباید از بازی خوب نفت مسجد سلیمان هم صرف نظر کنیم که شجاعانه و جسورانه بازی کردند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: در نیمه دوم هم می‌توانستیم به گل سوم برسیم اما توپ به تیر خورد. در مجموع این سه امتیاز با توجه به وضعیت جدول خیلی برای ما مهم و هدف اصلی مان بود. خوب به این هدف رسیدیم.

گل‌محمدی با اشاره به بازی بعدی پرسپولیس در دربی عنوان کرد: تا آن بازی شش روز فاصله است و باید خوب خودمان را ریکاوری کنیم. دیدار مهم و حساسی را پیش رو داریم. از تک تک بازیکنانم تشکر می‌کنم که با حس خیلی خوب برد به زمین رفتند. 

وی در مورد داوری بازی با نفت مسجد سلیمان، گفت: تیم داوری روز پرتنشی نداشت و صفایی و همکارانش خوب بازی را مدیریت کردند. هر دو تیم بازی جوانمردانه ای انجام دادند و یکی از دیدارهایی بود که کمترین تنش را داشت. حتی می‌توانم بگویم تنشی وجود نداشت. از  نیمکت نفت مسجد سلیمان هم تشکر می‌کنم که احترام متقابلی برای ما قائل بود. کنار زمین نظم خیلی خوبی وجود داشت و همه تمرکزمان روی کارهای فنی بود.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: کیفیت دو تیم خیلی کمک کرد تا داور بتواند بازی را مدیریت کند. در مجموع داور قضاوت خوبی داشت.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: نفت مسجدسلیمان نفت مسجدسلیمان یک پرسپولیس 2 سرمربی پرسپولیس نشست خبری هفته بیست و دوم لیگ برتر خیلی خوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۴۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی تیمش برابر سپاهان گفت: موقعیت‌های خوبی برای رسیدن به گل داشتیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم و دو امتیاز مهم را از دست دادیم.

به گزارش مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر چهارشنبه شب در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

اوسمار ویه را در نشست خبری بعد از این بازی گفت: قبل از اینکه راجع به بازی صحبت کنم می خواهم درباره طرفدارانی که به ورزشگاه آمدند و به ما انرژی دادند تشکر کنم. این رابطه نزدیک بین ما با هواداران در شرایط سخت که امروز هم گاهی احساس کردیم به ما کمک می کند.

سرمربی پرپسولیس درباره تساوی دو تیم افزود: می دانستیم بازی سختی داریم. جزئیات بازی تعیین کننده بود. مهدی ترابی شانس خیلی خوبی داشت. پس از ۱۰ نفره شدن هم شانس داشتیم. امروز شانس خوبی داشتیم به صدر جدول برویم اما پنج بازی دیگر مانده است و ما تا آخر می جنگیم.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • امیری: اختلاف یک امتیاز چیزی نیست/ سپاهان بازی را کسل‌کننده کرد
  • وحید امیری: هنوز برای قهرمانی فرصت داریم
  • سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم
  • تساوی یک نیمه‌ای تراکتور و استقلال در بازی سرد
  • سومین آزمون سخت اوسمار/ نوبت پیروزی پرسپولیس فرا می‌رسد؟
  • شمس آذر ترمز پیکان را کشید
  • سخت‌ترین هفته مدعیان | پرسپولیس می‌شکند یا استقلال؟
  • عبداللهی: قهرمانی استقلال مهم‌تر از سبک بازی‌اش است
  • پرسپولیس - سپاهان؛ آدرس دقیق انگیزه
  • باید حواسمان را جمع کنیم و امتیاز بگیریم