Web Analytics Made Easy - Statcounter

اگر امروز موفق به رصد اخبار سرویس فضای‌مجازی در حوزه‌های فناوری، دانلود، اخبار داغ فضای‌مجازی شده‌اید، در ادامه لینک خبر‌های پربازدید از نگاه کاربران را برای شما به نمایش گذاشته‌ایم.

بررسی قوانین تاکسی پرنده توسط اداره هوانوردی آمریکا آژانس FAA آمریکا قوانین مربوطه با تاکسی پرنده را بررسی خواهد کرد. دانلود برنامه هوشمند پخش کتاب های صوتی Smart AudioBook Player 8.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
6.0 با دانلود Smart AudioBook Player برترین کتاب‌های دنیا را به صورت صوتی در گوشی خود ذخیره کنید. نجات کودک در آتش سوزی خانه با پرتاب از پنجره + فیلم کودکی که توسط پدرش حین آتش گرفتن خانه از پنجره به پایین پرت شده بود توسط ماموران آتش نشان نجات یافت. خواندن پیام‌های گروه واتساپ بدون ورود به چت اگر شما هم می‌خواهید بدانید که چطور می‌توان بدون ورود به گروه واتساپ، پیام‌ها را دید، این گزارش کوتاه را بخوانید. مار پیتون، اسباب بازی کودک در خانه! ویدئویی که یک کودک را در حال بازی با مار پیتون نشان می‌دهد به ویدئویی داغ تبدیل شده است. از دانلود نرم افزار آنتی ویروس تا دانلود برنامه های ویرایش فیلم و عکس بهترین اپلیکیشن‌های هفته گذشته از دید کاربران را از بسته هفتگی دریچه (شماره ۳۶۲) دانلود کنید. پرواز یک یوفو نزدیک هواپیمای مسافربری + فیلم خلبان هواپیمای مسافربری پرواز یک شیء پرنده ناشناس را در نزدیک هواپیما ثبت کرد. آیفون پرچمدار بهترین فروش در سال ۲۰۲۱ پنج گوشی پرفروش جهان در سال ۲۰۲۱ همگی آیفون بوده‌اند. دانلود فایل منیجر ES File Explorer File Manager 4.2.9.3 جدیدترین نسخه یکی از بهترین نرم‌افزار‌های مدیریت فایل یعنی ES File Explorer را از اینجا دانلود کنید. بررسی قمر اروپا در مشتری برای کشف حیات به گفته مسئولان ناسا با پرتاب مدارگرد اروپا کلیپر به مشتری احتمال کشف حیات در سیارات منظومه شمسی وجود دارد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان فضای مجازی اخبار داغ فضای مجازی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پربازدیدهای فضای مجازی پربازدیدهای امروز فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۴۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!

تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!

دیگر خبرها

  • تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!
  • چرا مشتری ۷۹ قمر دارد ولی زمین فقط یکی؟
  • سیاره مشتری ممکن است عامل وجود ماه زمین باشد
  • حالا استقلال دست بالا را در قهرمانی لیگ برتر دارد
  • استپ کیدز سرمایه‌گذاری برای آینده بهتر کودکانمان
  • غرق شدگی کودکی تیرانی در کانال آب
  • آیا ناسا نشانه‌هایی قطعی از حیات فرازمینی پیدا کرده است؟
  • آلفایی‌ها هنوز به دنیا نیامده، پیج اینستاگرام دارند
  • تجدید چاپ مجموعه کتاب «کودکی نامداران»
  • ادای احترام آرسنال به کودک هواداری که در مسیر مدرسه‌اش به قتل رسید