Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@12:47:18 GMT

چند ویژگی جدید به تلگرام اضافه شد

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۶۴۳۷۳

چند ویژگی جدید به تلگرام اضافه شد

پیامرسان تلگرام، اپلیکیشن آیفون و آیپد خود را با چندین ویژگی جدید، از جمله دانلود منیجر جدید، طراحی مجدد منوی پیوست، پشتیبانی از پخش زنده با اپلیکیشن‌های شخص ثالث و ... به روز رسانی کرد.

کاربران تلگرام می‌توانند فایل‌هایی را از هر نوع تا حداکثر ۲ گیگابایت ارسال کنند و از هر دستگاهی به آن‌ها دسترسی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون زمانی که فایل‌ها به طور فعال در حال بارگیری هستند، نماد جدیدی در نوار جستجو ظاهر می‌شود که کاربران می‌توانند روی آن ضربه بزنند تا دانلود‌ها را مشاهده و مدیریت کنند، همه دانلود‌ها یا فقط موارد جداگانه را متوقف کرده و از سر بگیرند و یکی را برای افزایش اولویت یا مشاهده آن انتخاب کنند.

در همین حال، یک منوی پیوست کاملاً بازطراحی شده هنگام ارسال چندین عکس یا ویدیو ظاهر می‌شود. کاربران می‌توانند روی X انتخاب‌شده (X تعداد موارد است) در بالای پانل ضربه بزنند تا پیش‌نمایش ظاهر آلبوم در چت را هنگام ارسال مشاهده کنند و همچنین رسانه‌های انتخاب‌شده را مرتب یا حذف کنند.

نسخه جدید تلگرام گزینه دوربین درون برنامه‌ای را در گالری ادغام می‌کند، در حالی که نوار ناوبری جدید، دسترسی سریعی به عکس ها، فایل ها، اشتراک گذاری موقعیت مکانی و موارد دیگر را ارائه می‌دهد.

همچنین در جدیدترین به‌روزرسانی، امکان ایجاد یک نام کاربری @ منحصر به فرد از صفحه تنظیمات وجود دارد و راه آسانی را برای دیگران فراهم می‌کند تا از طریق جستجو یا پیوند t.me/username بدون اشتراک‌گذاری شماره تلفن، با آن‌ها تماس بگیرند. علاوه بر این، اکنون تلگرام از ابزار‌های پخش شخص ثالث برای پخش ویدیوی زنده پشتیبانی می‌کند.

در نهایت، پیش‌نمایش‌های وب پیوند‌های t.me ظاهر جدیدی پیدا کرده‌اند و پس‌زمینه‌های چت و عناصر طراحی را از سرویس گیرنده وب تلگرام با امکانات کامل اضافه کرده‌اند.

نسخه ۸.۶ تلگرام هم اکنون در اپ استور برای آیفون و آیپد در دسترس است.

بیشتر بخوانید

نحوه روشن کردن حالت کم مصرف و حالت داده کم در گوشی هوشمند

 

باشگاه خبرنگاران جوان فضای مجازی دريچه فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پیامرسان تلگرام ویژگی های جدید تلگرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۴۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام آزمایش تب مالت دامها نیازمند همکاری مردم در روستاها است

به گزارش خبرنگار مهر، مختار رجایی فر ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: بیماری تب مالت سویه‌های مختلفی دارد و بحث ریشه کنی آن امکان‌پذیر نیست.

وی بیان داشت: باید در این راستا پیشگیری و آگاهی‌رسانی انجام شود و مردم نیز همراه باشند

رجایی فر با بیان اینکه وقتی بیماری دام مثبت می‌شود، دامدار از انجام کشتار فرار می‌کند، گفت: درمان بیماری تب مالت زمانبر بوده و درمان طولانی مدت نیاز دارد، در برخی مواقع، بعد از شش ماه یا یک سال درمان، بیمار به ظاهر خوب می‌شود ولی بعد از یکسال دوباره علائم بیماری ظاهر می‌شود و این باعث تشخیص اشتباه پزشک می‌شود.

کد خبر 6092155

دیگر خبرها

  • ویژگی‌ بهترین ردیاب‌های خودروی ایرانی که باید بدانید
  • غول نروژی در دنیای گیم؛ شخصیت ارلینگ هالند به بازی کلش آو کلنز اضافه می‌شود
  • اقدامی غیرقانونی علیه کسب‌وکارهای آنلاین ایرانی/ پای رانت به فضای مجازی کشیده شد!
  • آنچه که باید در مورد ویژگی‌های جدید واتس‌اپ بدانید
  • ربات‌های تلگرامی آژانس جاسوسی اوکراین مسدود شد
  • انجام آزمایش تب مالت دامها نیازمند همکاری مردم در روستاها است
  • نحوه انتخاب چوب ترموود
  • مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: نشانه‌های یک جنگ جهانی دوباره ظاهر شده است
  • بورل: نشانه‌های یک جنگ جهانی دوباره ظاهر شده است
  • جذب بیش از ۱۰۰۰ دانشجو معلم در گیلان