Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقای ملکی رئیس کمیته ورزش‌های هوایی چهارمحال و بختیاری از برگزاری نخستین دوره آموزش تخصصی استفاده از چتر نجات به صورت تئوری و کارگاه عملی و با تدریس اساتید ملی و خلبانان سراسر کشور در شهرکرد خبر داد.

خلبانان حاضر در کارگاه ۱۲ ساعت دوره تئوری فرا گرفته و پس از آن یک روز کامل روش‌های عملی استفاده از چتر نجات را آموزش دیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

پرواز پاراگلایدر‌ها در آسمان بام ایران

به نفراتی که در هر دو آزمون نمره قبولی کسب کردند، گواهی داده شد.

این دوره آموزشی در سطح استاندارد‌های بین‌المللی اجرا شده است و از الزامات ورزش‌های هوایی استفاده از چتر نجات است.

سایت بین‌المللی رخ با توجه به ارتفاع و فشار هوای مناسب از ظرفیت‌های کشور و از برترین سایت‌های دنیا به شمار می‌آید و خلبانانی که از کشور‌های مختلف در این سایت پرواز کرده‌اند و تجربه خود را به اشتراک گذاشته‌اند، به محاسن جغرافیایی این سایت اشاره کرده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: چتر نجات ورزش هوایی چتر نجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۴۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات امداد و نجات معادن و صنایع معدنی کشور

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،در این مسابقات  ۳۰ تیم از 14 استان و ۲۶ شهرستان کشور که دارای معادن و صنایع معدنی هستند به رقابت پرداختند.

آقای مجتبی اسماعیل بیگی ناظر مسابقات دراین زمینه گفت: هدف از برگزاری مسابقات امداد و نجات، آشنایی تیم‌های شرکت‎‌کننده با استفاده از ابزارهای به روز در امر ایمنی و همچنین تقویت روحیه مشارکت میان آنها است.

اسماعیل بیگی تاکید کرد: پس از برگزاری آزمون علمی میان تیم‌های شرکت کننده، مسابقات عملی آغاز برگزارشد و انتظار داریم شرکت‌کنندگان در این مسابقات ضمن پیشگیری از بروز حوادث، بیش از پیش آمادگی رویارویی با حوادث احتمالی در محیط کار را داشته باشند.

وی افزود: آیتم‌های این دوره از مسابقات نسبت به سال گذشته تفاوت‌های قابل توجهی داشته و تلاش داریم تا با به روز رسانی آمادگی و توان امدادگران میزان حوادث را در معادن به صفر برسانیم.

آقای علیرضا پژوه مدیرو مسئول برگزاری این مسابقات نیز گفت: افزایش و ارتقاء ایمنی، آمادگی رویارویی با حوادث احتمالی، پیشگیری از وقوع حوادث  از جمله اهداف مهمی است که با برگزاری این مسابقات دنبال می‌کنیم و  اخلاق‌مداری هم از مهمترین اهدافی است که  تیم‌ها طی سه روز برگزاری مسابقات به آن توجه ویژه داشتند.

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش» + جزئیات
  • مسابقات امداد و نجات معادن و صنایع معدنی کشور
  • برگزاری نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران سازمان منطقه آزاد قشم
  • تربیت نیروهای متخصص برای کشور بزرگترین خدمت محسوب می‌شود
  • جذب ۲۴ هزار و ۸۸۰  نفر  دبیر و هنرآموز/ برگزاری آزمون استخدامی ۲۸ اردیبهشت
  • پرورش پلیس تخصصی برای بخش های گوناگون امنیت
  • ◄ برگزاری نشست تخصصی الزامات ساماندهی تنظیم گری ریلی در کشور؛ 18 اردیبهشت
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • ۲۴۰ هزار سرباز در کشور مهارت تخصصی فرا گرفتند
  • نماز اول وقت در ادارات اقامه شود