Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ دروازه‌بان تیم فوتسال گیتی‌پسند و تیم ملی فوتسال گفت: گیتی‌پسند باشگاهی است که تمام تلاشش را خواهد کرد تا در آسیا قهرمان شود و از اعتبار فوتسال ایران دفاع کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاصفهان، سپهر محمدی پس از پیروزی تیم فوتسال گیتی‌پسند مقابل تیم چیپس کامل مشهد در هفته پایانی لیگ برتر فوتسال مردان کشور اظهار داشت: خدا را شاکر هستم در سالی که مستحق قهرمانی بودیم، توانستیم این عنوان را به دست بیاوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این قهرمانی حاصل تلاش کادرفنی و بازیکنان بود و لطف خدا هم شامل حال‌مان شد و این قهرمانی را به مردم عزیز اصفهان تقدیم می‌کنیم.

وی افزود: از ابتدای فصل هدف‌گذاری باشگاه و کادرفنی رسیدن به قهرمانی بود و خوشبختانه با تیم همدلی که داشتیم، توانستیم این عنوان را به دست بیاوریم.

دروازه‌بان تیم فوتسال گیتی‌پسند درباره آینده همکاریش با این باشگاه خاطرنشان کرد: من همیشه روی شهرم تعصب خاصی داشتم و علی‌رغم اینکه در طول این چند سال پیشنهادات مختلفی دریافت کرده‌ام اما همیشه سعی کردم اگر کاری از دستم بر می‌آید، برای تیم شهرم انجام دهم.

وی با اشاره به حضور گیتی.پسند در جام باشگاه‌های آسیا، گفت:گیتی‌پسند باشگاهی است که تمام تلاشش را خواهد کرد تا در آسیا قهرمان شود و از اعتبار فوتسال ایران دفاع کند.

لیگ برتر فوتسال| پایان مسابقات با برد گیتی‌پسند و آقای گلی احمد عباسیهفته پایانی لیگ برتر فوتسال/ پیروزی پر گل گیتی‌پسند مقابل چیپس کاملکشاورز: قهرمانی‌مان حاصل یک کار گروهی بود؛ تلاش می‌کنیم نماینده شایسته‌ای برای ایران باشیم

محمدی در پاسخ به اینکه چقدر به حضور در تیم ملی امیدوار است، متذکر شد: در طول این چند سال لطف خدا شامل حالم شده و هر زمان که تیم ملی به من نیاز داشته است، توانسته‌ام عملکرد خوبی داشته باشم و از این به بعد نیز شرایط به همین روال خواهد بود و تمام تلاشم را می‌کنم تا هر زمان کادرفنی تیم ملی صلاح دانست، با تمام وجود در خدمت تیم باشم.

انتهای پیام/170/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گیتی پسند تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۴۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال مشخص شد

به گزارش ورزش سه، احسان اصولی، رئیس کمیته فوتسال و سازمان لیگ در قسمتی از مصاحبه ای که با خبرنگار ورزش سه داشته است، تاریخ آغاز فصل جدید لیگ برتر فوتسال ایران را اعلام نمود و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته از سوی سازمان لیگ، 22 تیرماه هفته نخست لیگ برتر پیگیری خواهد شد و پس از شش هفته با توجه به حضور تیم ملی فوتسال در جام جهانی و برپایی اردوهای آماده‌سازی، لیگ باشگاهی به تعطیلی کشیده می‌شود.

اصولی در گفتگو با خبرنگار ورزش سه پیرامون شروع فصل جدید لیگ برتر و برنامه‌ریزی سازمان لیگ فوتسال گفت: «طبق برنامه‌ریزی که در  سازمان لیگ فوتسال انجام شده ، لیگ برتر امسال  از ۲۲تیرماه شروع می‌شود و بعد از 6 هفته رقابت، مسابقات برای برگزاری اردوی تیم ملی اعزامی به جام جهانی متوقف خواهد شد. البته با توجه به برگزاری مسابقات کافا ممکن است تغییرات دیگری ایجاد شود که حتماً اطلاع‌رسانی می‌کنیم. بدون هیچ تردیدی ما در تیم ملی دسترنج باشگاه‌ها را در اختیار داریم و قدردان مدیران و مربیان باشگاه‌ها هستیم که سهم آنها در هر موفقیت ملی و همین قهرمانی اخیر غیرقابل انکار است. و خودم را مکلف به تقدیر و تشکر از همه باشگاهها در همه لیگ ها بخصوص لیگ برتر میدانم البته ناگفته نماند که روسای هیات های فوتبال در سراسر کشور هم چه در برگزاری لیگ و چه در کشف و شناسایی استعداد های فوتسال نقش بی بدیلی دارند که از تک تک همکارانم در هیات های فوتبال در سراسر کشور سپاسگزارم . ما کاملا درک می‌کنیم که تغییر در برگزاری لیگ برای باشگاه‌ها دشواری به همراه دارد اما قطعاً ارائه نمایش‌های باکیفیت تیم ملی در جام جهانی به ارتقای فوتسال ایران، ایجاد فرصت بیشتر برای لژیونر شدن بازیکنان و مربیان و ... کمک می‌کند. در یک جمله بایدعرض کنم ، موفقیت تیم ملی، موفقیت همه است.»

گفتنی است تیم گیتی پسند اصفهان مدافع عنوان قهرمانی مسابقات به شمار می‌رود و همچنین تیم مس سونگون ورزقان با پنج قهرمانی، دو نایب قهرمانی و دو جایگاه سومی، پُرافتخارترین تیم لیگ برتر محسوب می‌شود و انتظار می‌رود با توجه به اینکه فعالیت تیم‌های مختلف برای حضور در فصل پیش رو آغاز شده ، شاهد یک رقابت جذاب باشیم.

دیگر خبرها

  • تاریخ شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال مشخص شد
  • حسن رنگرز: دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو؟ انتظارات را برآورده نکردند
  • دلایل دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو/ انتظارات را برآورده نکردند
  • فران: امیدوارم در بازی سوم، کار را تمام کنیم
  • امیری: امیدوارم تیم لایق‌تر قهرمان لیگ شود/ حساسیت باعث کسل شدن بازی شد
  • وحید امیری: هنوز لیگ برتر تمام نشده است
  • وحید امیری: هنوز برای قهرمانی فرصت داریم
  • امیری: لیگ هنوز تمام نشده است/ تا روز آخر تلاش می‌کنیم
  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • من به اوسمار نمره صفر را می دهم | خجالتی بودن بازیکن پرسپولیس کار دست تیم می دهد!