Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-08@13:54:30 GMT

گل‌محمدی: در نیمه اول واقعا فوق‌العاده بازی کردیم

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۶۴۴۸۴

گل‌محمدی: در نیمه اول واقعا فوق‌العاده بازی کردیم

 تیم فوتبال پرسپولیس در جریان هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال ایران ۲ بر ۱ برابر میزبانش نفت مسجدسلیمان به برتری رسید.

یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پس از این دیدار، اظهار کرد: این برد را به همه هواداران تبریک می‌گویم. در نیمه اول واقعا فوق‌العاده بازی کردیم و بسیار فعال بودیم و فرصت‌های خوبی به دست آوردیم که دو گل زدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمه اول نیمه خوبی برای ما بود و به خوبی پاس دادیم.

وی افزود: تیم حریف انگیزه زیادی داشت و ما هم می‌خواستیم نتیجه را حفظ کنیم و به همین خاطر در نیمه دوم شرایط بازی تغییر کرد. نفت مسجدسلیمان هم در نیمه دوم شجاعانه بازی کردند. ما می‌توانستیم به گل سوم برسیم اما توپ به تیر خورد. این سه امتیاز برای ما مهم بود و گرفتن آن هدف ما بود. تا بازی بعدی ۶ روز فاصله داریم و باید خوب ریکاوری کنیم.

منبع: فردا

کلیدواژه: گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۴۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدواری انریکه: کاش این تیم قهرمان اروپا شود!

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف دورتموند رفت و با تک گل متس هوملز برابر این تیم شکست خورد تا نتواند راهی دیدار فینال این مسابقات شود.

انریکه امیدوار بود که تیمش بتواند باخت بازی رفت را در خانه و با استفاده از امتیاز میزبانی جبران کند اما تلاش‌های بازیکنان این تیم به نتیجه نرسید و با وجود حملات پیاپی و موقعیت‌های گلزنی بسیاری که داشتند موفق به باز کردن دروازه دورتموند نشدند.

انریکه پس از پایان این بازی در گفتگو با بین اسپورت اظهار داشت:« باید به دورتموند تبریک بگویم چون کار بزرگی انجام دادند و تیم خیلی خوبی هستند. من امیدوارم هستم که آنها بتوانند در فینال به میدان بروند و بازی خوبی ارائه کنند و قهرمان شوند.»

دو تیم بایرن مونیخ و رئال مادرید امشب دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی را در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار خواهند کرد تا تکلیف تیمی که باید در بازی فینال در تاریخ اول ژوئن در ورزشگاه ومبلی روبروی دورتموند به میدان برود مشخص شود.

دیگر خبرها

  • بیگی: به ارونوف باختیم نه پرسپولیس
  • امیدواری انریکه: کاش این تیم قهرمان اروپا شود!
  • بازی با روان مخاطب در پخش فوتبال پرسپولیس و استقلال | شعر حافظ بی‌نوا تکه و پاره شد!
  • کار بازیکن پرسپولیس حیرت انگیز بود | با این سبک بازی اوسمار نمی تواند سرمربی باشد
  • مسجدسلیمان میزبان تیم فوتبال استقلال آبی پوشان ملاثانی
  • گرامی: مقابل استقلال به آنچه لیاقتش را داشتیم نرسیدیم
  • پاداش فوق‌العاده برای نساجی پیش از بازی با پرسپولیس
  • با بردن پرسپولیس به هواداران استقلال هدیه می‌دهیم
  • کلوپ: امیدوارم با باران هفته آخر اشک‌هایم را نبینید؛ هیچکس جدایی‌ام را درک نمی‌کند
  • استیلی: اوسمار خوب است، ولی صبر کنید!