Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین علیرضا منصوریان بعد از شکست یک بر صفر نفت آبادان مقابل استقلال در نشست خبری اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود اما آنچه به بچه‌ها گفتیم و آنالیز کرده بودیم ۳۰ دقیقه از شروع مسابقه را از دست دادند. برای لحظه‌ای دچار غافلگیری شدند.در سمت راست دو تعویض تاکتیکی انجام دادم. دو جوان گذاشته بودم که دو جوان دیگر جای آنها آوردم تا روش بازی‌مان را عوض کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بچه‌ها در آن لحظه خواب‌شان برد. 

وی ادامه داد: در نیمه دوم بازی مالکانه انجام دادیم و به نسبت به فشاری که مقابل پرسپولیس تحمل کردیم، کارمان بسیار سبک‌تر بود. در خیلی از لحظات بازی می‌توانستیم کاملا بر جریان بازی مسلط باشیم. با توجه به فشار فیزیکی صنعت نفت، استقلال را مجبور کردیم فقط به بازی مستقیم رو بیاورد. با تمام احترام به استقلال و پرسپولیس نگاه می‌کنم. شاید اگر هفته قبل زود گل نمی‌زدیم، از تیم یحیی گل‌محمدی آسیب می‌خوردیم.

سرمربی نفت آبادان اضافه کرد: مقابل استقلال زود گل خوردیم و مجبور شدیم آسیب بخوریم. با توجه به اینکه بازی زیاد نگاه کردم، مثل داور چهارم برخی اتفاقات را متوجه می‌شوم. کار ما هر روز تاکتیکی است و داخل ۱۸ قدم را نگاه می‌کنیم. احساس من از راه دور این بود بازیکن حریف پس از ضربه رضا جبیره، پای او را شوت کرد. شاید هم اشکان خورشیدی این صحنه که سریع اتفاق افتاد را ندید.

منصوریان تصریح کرد: خیلی مالکانه فوتبال بازی کردیم اما به استقلال تبریک می‌گویم. سعی و تلاش ما بر این بود سه امتیاز را برای آبادانی‌های عزیز به ارمغان ببریم. این مسابقه یک نکته کاملا تاریک داشت که کادرفنی استقلالی مرا خیلی اذیت کرده است. همه می‌دانید پس از بازی استقلال و ذوب آهن در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی، کنفرانس ۸۸ دقیقه‌ای داشتم. همه نسل ۹۸ اخلاق مرا می‌دانند.

وی عنوان کرد: زیر و رو ندارم و اگر پشت کسی غیبت کنم، حتما شب به او زنگ زده و از وی عذرخواهی می‌کنم. تمام زندگی من محور احترام است. یک کلام حاج امیر قلعه‌نویی در بازی با گل‌گهر گفت یک پنالتی برای ما نگرفتند که من هم گفتم پنالتی بوده است. تمام زندگی ام روی این است که قدم را کوتاه کنم تا بتوانم با مردم انعطاف داشته باشم. مردم آبادان دیده‌اند. استنباطم بر این است خداوند به امثال من لطف و عنایتی کرده که نباید خودمان را حتی در این شرایط کرونایی در خانه پنهان کنیم.

سرمربی نفت آبادان اضافه کرد: ما باید در اختیار مردم باشیم و به آنها و دوستان قدیمی خود احترام بگذاریم. این بازی نکته تاریکی دارد. از صمیم قلب برای هر دو تیم پرسپولیس و استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم. آبادان را کنار بگذاریم که فقط زرد طلایی است. اگر در ته لنجی آبی یا قرمز بپوشید جوری نگاه تان می‌کنند که دوان دوان می‌روید یک پیراهن زرد می‌خرید. از سال ۱۳۶۳ فوتبال بازی می‌کنم. اینها را می‌گویم که به آن نقطه تاریک برسیم.

منصوریان تصریح کرد: از سال ۸۷ کار مربیگری‌ام را شروع کردم. امروز اتفاقی افتاد که نمی‌دانم قیمت فوتبال چه قدر است. دوست خوب ما یعنی فرهاد مجیدی خیلی ریلکس آمد و از کنارمان رد شد. نگاهی به محمد خرمگاه و حسین کاظمی کردم و یاد آن زمانی افتادم که مجیدی آمده بود استقلال فوتبال بازی کند و علی فتح‌الله زاده می‌گفت خیلی لاغر است. گفتم ۱۰ تومن بده و بگذار خانه بگیرد. گفت نمی‌دهم زیرا ۱۰ میلیون تومان به خودش دادم. گفتم از شما خواهش می‌کنم این پول را به فرهاد بده. او هم گفت چک شرکتت را بیاور و اینجا بگذار. آن چک من خانه فتح‌الله زاده است. قرار بود اگر مجیدی آسیب ببیند ، این پول از قرارداد من کم شود. امروز نکته تاریکی در فوتبال دیدم. فکر می کنید قیمت یک برد و قهرمانی چه قدر است؟

وی ادامه داد: نمی‌توانیم بگوییم برای استقلالی‌ها کسی بالاتر از امیرخان قلعه‌نویی نیست. اگر من ۱۵-۱۰ سال تلاش کنم و ۵-۴ قهرمانی بیاورم، یک روز به او نگاه می‌کنم و می‌گویم تا زمانی که پدرم زنده بود شما، عمو نصی، بهتاش فریبا و کاظم اولیایی را دعایتان کرد همانگونه که مادرم که در قید حیات است و خانواده‌ام دعایتان می‌کنند. می‌خواهم به عنوان برادر فرهاد مجیدی را نصیحت کنم. دوران فوتبال می‌گذرد و قهرمانی‌ها پشت سر هم می‌آید. بالاتر از منصور پورحیدری در دوره قبل از لیگ برتر نداشتیم.

کاپیتان اسبق استقلال خاطرنشان کرد: ناصر حجازی را داشتیم که خودش اسطوره اخلاق بود. آقا پسر گل هیچ مسئله‌ای نیست که ما را بردی. ما باختیم اما تلاش کردیم شما را ببریم ولی اینکه می‌آیی از بغل محمد خرمگاه و حسین کاظمی با ژست همیشگی‌ات رد می‌شوی، یک دوربین هم با خودت می‌بری و در راه کتت را به کسی می‌دهی تا آن را نگه دارد تا به رختکن بروید و دست بزنید، درست نیست. به نظر من در آینده هیچکس از نسل سال ۹۰ و ۱۴۰۰ فوتبال ما یادش نمی‌آید

کد خبر 663385 برچسب‌ها خبر مهم

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر مهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۴۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروین بزرگ: وقتی پنالتی خراب کردیم، گفتم حتما پرسپولیس را می بریم!

مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم اراک مدعی است، همیشه در جام حذفی اتفاقات خوبی برای او رقم خورده است.

طرفداری | شروین بزرگ در مورد برد تیمش برابر پرسپولیس در جام حذفی صحبت کرد. 

شروین بزرگ گفت:

این یکی از زیباترین بازی‌های باشگاهی در سال‌های اخیر بود و آنهایی که این مسابقه را دیدند واقعاً لذت بردند. مطمئناً این بازی تا سال‌ها در ذهن فوتبالی‌ها باقی می‌ماند. ما قبل از بازی روحیه خیلی خوبی داشتیم و از طرفی در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی هم این را می‌دیدیم که می‌گفتند پرسپولیس همیشه در اراک به مشکل خورده است. همه ما انگیزه زیادی داشتیم که بازی را ببریم و خوشبختانه این اتفاق رخ داد.

وی در ادامه افزود:

وقتی دو گل از پرسپولیس خوردیم، تیم در شرایط خاصی قرار گرفت، ولی من روی نیمکت به بچه‌ها گفتم که می‌توانیم نتیجه را جبران کنیم و حتی در وقت‌های اضافه هم که 4 بر 2 عقب بودیم باز به جبران نتیجه امیدوار بودم. وقتی بازی به ضربات پنالتی کشید، دیگر اطمینان کامل داشتم که برنده می‌شویم و حتی وقتی امیر نوری پنالتی را از دست داد به سمت او رفتم و گفتم که حتماً این بازی را می‌بریم. ما انگیزه زیادی برای این بازی داشتیم و کامبک زدن برابر تیمی مثل پرسپولیس نشان داد که پتانسیل فنی خوبی داریم.

مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم اراک در مورد دو گلی که در این بازی به ثمر رساند، تصریح کرد:

یکی از بهترین شب‌های زندگی‌ام رقم خورد و خدا را شکر می‌کنم که دو گل زدم. من در تمرینات روی چرخش‌ها خیلی کار می‌کنم و خوشبختانه به این شکل گل زدم. واقعاً بهتر از این نمی‌شد و گل‌هایم را به مادرم تقدیم می‌کنم.

بزرگ در پاسخ به این پرسش که آیا امسال از نیمکت‌نشینی در آلومینیوم ناراضی و ناراحت نیست، یادآور شد:

هر بازیکنی از نشستن روی نیمکت ناراحت می‌شود، من هم ناراحت بودم، ولی هیچ وقت نخواستم برای تیمم حاشیه درست کنم. مجتبی حسینی خیلی سخت به ترکیب تیمش دست می‌زند و چون در سال‌های قبل هم با این مربی کار کردم، می‌دانستم که او به سختی ترکیب تیمش را تغییر می‌دهد. امسال فرصت کمی به من رسید و فقط در بازی با شمس آذر فیکس بازی کردم.

مهاجم آلومینیوم همراه با عیسی آل‌کثیر در بین بازیکنان فعلی فوتبال ایران بیشترین گل را در جام حذفی زده است. بزرگ در این مورد گفت:

خوشبختانه در جام حذفی همیشه اتفاقات خوبی برای من رقم می‌خورد و من 12 گل در این جام زده‌ام. حتی همین بازی‌های جام حذفی باعث شد که برای اولین بار دیده شوم و جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است. امیدوارم در ادامه هم بتوانم برای تیمم گل بزنم.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • آلبوصبیح: استقلال را فراموش کردیم
  • الان وقت حاشیه درست کردن، نیست؛ انتقاد لوتار ماتئوس از اولی هونس
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • پناه عجیب اریک تن هاخ به تاریخ؛ وقتی تیم‌سازی مفهومش را از دست می‌دهد
  • شروین بزرگ: وقتی پنالتی خراب کردیم، گفتم حتما پرسپولیس را می بریم!
  • انتقاد شدید باشگاه تراکتور از مجریان شبکه تلویزیونی «سهند»
  • انتقاد ملی‌پوش بوکس از«تبعیض فدراسیون» و«رفتار عجیب فونتانا»
  • دلیل رد سرمربی‌گری تراکتور از سوی فرهاد مجیدی
  • وقتی هوش مصنوعی از هر چیزی توپ درست کنه! (عکس)
  • مورایس: استقلال ملاثانی باعث افتخار جام حذفی بود