Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ «بهمن امیری‌مقدم» عصر جمعه در جلسه هیات حل اختلاف و رسیدگی به شکایات از شوراهای اسلامی استان کرمانشاه که به منظور رسیدگی به شکایات مبنی بر انحراف شوراها از وظایف قانونی و بررسی برخی تخلفات اعضاء برگزار شد؛ تصریح کرد: جلسات شوراها باید بر اساس فرآیندهای قانونی برگزار شود و با تخلف ها و تخطی ها به شدت برخورد می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نظم و انضباط در انجام امور بسیار مهم است و با هرگونه رفتاری که تصمیمات مدیریت شهری را دچار وقفه کند، بر اساس قانون برخورد و حتما در هیات حل اختلاف بررسی می شود.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: اعضای هیأت حل اختلاف بر این مهم تأکید دارند که با افراد دارای تخلف بر اساس ادله و مستندات با  قاطعیت برخورد شود که در این نشست ها به مشکلات ایجاد شده توسط برخی اعضای شوراها رسیدگی و برای برخورد قانونی با خاطیان اقدام خواهد شد.

مقام ارشد استان یادآور شد: از شوراهایی که در شهرستان تحول ایجاد کرده و زمینه ارائه مدیریت مطلوب شهری را با مشارکت مردم فراهم کنند، به صورت ویژه حمایت می کنیم.

امیری‌مقدم از برخورد با رفتارهایی که با هدف از رسمیت انداختن جلسات قانونی شوراها می شود، خبر داد و تصریح کرد: اینکه عضوی در نشست حاضر شود و در صورت تصویب مصوبه خلاف نظرشخصی خود اقدام به ترک جلسه با هدف از رسمیت انداختن نشست داشته باشد، به هیچ وجه قابل قبول نیست و حتما با صدور آرای قاطع این موضوع مدیریت می شود زیرا مردم به عمران و آبادانی شهرها رای داده اند.

وی تأکید کرد: در بررسی تخلفات سریعا رای صادر و به مراجع قانونی ارسال می شود و هرگونه اخلال در برگزاری جلسات علاوه برصراحت قانون به لحاظ اخلاقی و احترام به رأی مردم نیز نکوهش می شود.

بررسی شکایات مطرح شده در خصوص شوراهای جوانرود، ثلاث باباجانی و کرمانشاه

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کرمانشاه و دبیر هیأت حل اختلاف استانی از بررسی و رسیدگی به شکایات مطرح شده در خصوص شوراهای شهرهای جوانرود، ثلاث باباجانی و کرمانشاه خبر داد و گفت: در جلسه چهار ساعته امروز علاوه بر بررسی مستندات ارائه شده؛ اظهارات اعضای شورایی که بر اساس شکایات تخلف داشته اند نیز شنیده شده و در این خصوص تصمیم گیری شد.

«سعید سلیم ساسانی» افزود: در شهر کرمانشاه به موارد اصرار بر مصوبه شورای اسلامی شهر رسیدگی شد که دارای مشکلاتی بر اساس فرآیندهای قانونی بود.

وی افزود: همچنین پرونده دو عضو شورای اسلامی شهر جوانرود و هیأت رییسه شهرستان جوانرود نیز بررسی گشت و در ادامه به مستندات شکایات ۲ عضو شورای شهر میرآباد رسیدگی و در نهایت مشکلات شورای شهر ماهیدشت با تعیین ضرب الاجل برای تصمیم گیری در خصوص تعیین تکلیف مدیریت شهر بررسی شد و تصمیم های لازم اتخاذ و صدور آرا در دو شهرستان در جلسه بعدی پس از اخذ استعلام های نهادهای متولی و نظارتی صادر می‌شود.

در این جلسه که با حضور استاندار کرمانشاه، توسلی زاده رئیس کل دادگستری، لهونی نماینده اورامانات معاون عمرانی استاندار، مدیرکل دفتر شهری و شوراها، فرمانداران کرمانشاه، جوانرود و ثلاث باباجانی، نماینده شورای استان و دیگر اعضاء برگزار شد، بر اساس دستور کار جلسه موضوعات و اظهارات مدعوین بررسی و با توجه به مستندات ارائه شده، وفق قوانین و مقررات تصمیمات لازم اتخاذ شد.

برچسب‌ها استانداری کرمانشاه شورای شهر دادگستری ثلاث باباجانی جوانرود کرمانشاه اورامانات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه شورای شهر دادگستری استانداری کرمانشاه شورای شهر دادگستری ثلاث باباجانی جوانرود کرمانشاه اورامانات ثلاث باباجانی حل اختلاف بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۴۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت معابر از اولویت‌های شهرداری است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،بابک محمدزاده با اشاره به اینکه آسفالت یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم میاندوآب است، اظهار کرد: در راستای پاسخگویی به مطالبات مردم و به همت اعضای شورای اسلامی شهر و کارکنان شهرداری، کار آسفالت معابر شهری میاندوآب آغاز شده است.

شهردار میاندوآب افزود: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های شورای شهر و شهرداری در دوره مدیریت جدید، بهبود وضعیت آسفالت معابر شهری بود که در این زمینه از مهرماه سال گذشته اقداماتی را شروع کرده و بعد از مدتی توقف به دلیل شرایط آب‌وهوایی؛ مجدداً ازسرگرفته شده است.

وی گفت: مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر میاندوآب تمام همت و توان خود را به کار گرفته تا به مردم خدمت کرده و رضایت آنان را جلب نماید و در این زمینه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهیم کرد.

محمدزاده تصریح کرد: امروز شهر میاندوآب به کارگاه عمرانی تبدیل شده و شهرداری میاندوآب در راستای خدمت به مردم در مناطق مختلف پروژه‌هایی را در دست اجرا دارد.

شهردار میاندوآب با اشاره به آسفالت‌ریزی خیابان خالصه، اظهار کرد: پروژه آسفالت‌ریزی خیابان‌ها و معابر به‌صورت مدون در دستور کار مجموعاً مدیریت شهری قرار دارد.

وی هم چنین با بیان اینکه آسفالت‌ریزی معابر خاکی نیز یکی از برنامه‌های شهرداری میاندوآب است، گفت: از مردم درخواست داریم در این زمینه مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر را همراهی کرده تا ان‌شاءالله شاهد شهری با آسفالت مناسب و در شأن مردم میاندوآب باشیم.

دیگر خبرها

  • آسفالت معابر از اولویت‌های شهرداری است
  • اولویت شوراها در شهریار گره‌گشایی مشکلات مردم باشد
  • ۴۶۰ روز به پایان مدیریت شهری ششم باقی مانده است
  • تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها
  • چالش‌های قانونی جدید شهردار قم برای ادامه حضور در مدیریت شهری
  • در یکصد و پنجاه و یکمین جلسه علنی شورای شیراز چه گذشت؟
  • تشکیل شورای راهبردی مدیریت شهری شیراز با چند حوزه خدمات‌رسان
  • تصویب قانون مدیریت واحد شهری بزرگ‌ترین خدمت به مردم و شورا/ قطار شهری، پروژه ملی است
  • پیشرفت‌های شهرداری مبارکه نتیجه تعامل موثر با شورای شهر است