Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از برنا، سردار وحید مجید رییس پلیس فتای فرماندهی انتظامی کل کشور درباره فروش اقلام پیشگیری از بارداری در فضای مجازی، اظهار کرد: طی دو ماه گذشته یک طرح عملیاتی داشتیم و در ۱۰۰ کارگروه ویژه پلیس فتا با فروش دارو و اقلام بهداشتی در فضای مجازی برخورد کردیم.

وی با تاکید بر اینکه فروش کلیه داروها و اقلام پیشگیری از بارداری در فضای مجازی جرم است، افزود: هیچ سایت و کانالی اجازه فروش دارو را در فضای مجازی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار مجید با اشاره به اینکه ۶ نفر را در حوزه فروش دارو سقط جنین در فضای مجازی دستگیر کردیم، ادامه داد: این افراد در استان‌های البرز، تهران و کرمانشاه بودند و برخوردها همچنان با همکاری سازمان غذا و دارو و وزارت بهداشت ادامه دارد.

رییس پلیس فتای فرماندهی انتظامی کل کشور خاطرنشان کرد: هرگونه توزیع، فروش و تبلیغ اقلام پیشگیری از بارداری در فضای مجازی جرم است و حتما با آن برخورد قاطعانه می‌شود.

گفتنی است؛ براساس قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت هرگونه توزیع رایگان و یارانه‌ای اقلام پیشگیری از بارداری در مراکز بهداشت و داروخانه‌ها ممنوع شده و ممکن است همین مسئله زمینه خرید و فروش این اقلام را به صورت غیر قانونی در فضای مجازی باز کند.

منبع: برنا اخبار مرتبط ۱۶:۰۰:۴۱ کشف نیم میلیون داروی کمیاب از یک فروشنده اینستاگرامی در تهران ۰۸:۴۶:۳۶ انتقام‌گیری اینترنتی بعد از جدایی از همسر و نامزد ۱۶:۱۴:۵۵ برداشت غیر مجاز از حساب ارزی الکترونیکی ۱۱:۳۵:۳۶ واناکرای، همچنان در صدر باج افزارهای فعال ۱۶:۰۴:۵۸ انتشار صحنه های اذیت و آزار کودکان در فضای مجازی ممنوع است ۱۰:۴۹:۲۶ چطور در دام کلاهبرداران فروشگاه های آنلاین جعلی نیفتیم؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: جرم فضای مجازی پلیس فتا فروش دارو وحید مجید اقلام بهداشتی پیشگیری از بارداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۴۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) فیلم جدید کشف آدم کوتوله در ایران فضای مجازی را منفجر کرد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

ویدیویی عجیب و غریب از یک آدم کوتوله در ایران در شبکه‌های اجتماعی وایرال شده و نشان میدهد که فارسی صحبت می‌کند. این ویدیوی عجیب در شبکه‌های اجتماعی پربازدید و تعجب کاربران را برانگیخته است.

منبع: رکنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • کلاهبردار میلیاردی در پارس آباد به دام پلیس افتاد
  • دسترسی آسان دانش آموزان به فضای مجازی عامل آسیب‌های اجتماعی نوظهور
  • سیاهچاله‌ای به نام اینستاگرام
  • فیلم/ حجاج این اقلام را به فرودگاه نبرند
  • داغ شدن هشتگ رفح در فضای مجازی
  • رصد وانت‌بارهای میوه‌فروش در سنندج
  • تشکیل ۳ پرونده قضایی در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان رضوی
  • تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!
  • (ویدئو) فیلم جدید کشف آدم کوتوله در ایران فضای مجازی را منفجر کرد
  • جشن دختر دبیرستانی‌ها با ببعی چه بازیگوشی!