Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور جوانان ورزش وجوانان لرستان با اشاره به فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و هفته جوان از اجرای برنامه های متنوع به مناسبت گرامیداشت این هفته در استان خبر داد.

به  گزارش  خبرنگار    گروه   جوانان     خبرگزاری    برنا   از    لرستان ؛ مجید زهره ای  با  تبریک به مناسبت میلاد خجسته  حضرت علی اکبر(ع) و آغاز هفته جوان ، اظهار کرد:  در تقویم سال ۱۴۰۰  دو هفته جوان ثبت شده است تا  که اولین هفته جوان در فروردین ماه امسال برگزار شده بود  و دومین هفته جوان نیز  از روز ۲۱ اسفند ماه ؛ دو روز قبل از ولادت حضرت علی اکبر (ع) آغاز شده و در روز ۲۷ اسفند ماه همزمان  با سالروز ولادت حضرت قائم (عج) به  پایان  می رسد و معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان لرستان نیز برنامه های متنوعی را برای جوانان هم استانی  به مناسبت  هفته تدارک دیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به عناوین این هفته ،  برگزاری محفل انس با قرآن، برنامه پاتوق فرهنگی در مساجد، برگزاری کارگاه های اشتغال زایی تولید زعفران و طراحی و دوخت کیف چرم، غبار روبی تپه شهدا، بازدید جوانان از پارک های علم و فناوری، آشنایی با شرکت های دانش بنیان، مراکز رشد و ....، را از جمله این برنامه ها عنوان کرد و افزود: همچنین مسابقه کتابخوانی، نشست جوانان با مسولان  در سطح شهرستان ها، راه اندازی اتوبوس جوان، دیدار جوانان با نماینده ولی فقیه و استاندار، معرفی جوانان برتر استان، تجلیل از زوج های موفق استان (زوج های علمی، ورزشی، فرهنگی و...) از دیگر برنامه هایی است که  در این هفته اجرا می شوند.

 معاون امور جوانان ورزش وجوانان لرستان  با اشاره به اجرای برنامه های مانند سخنرانی جانبازان و رزمندگان جنگ تحمیلی در برنامه های بصیرتی، اردوی گردشگری تفریحی برای جوانان مناطق محروم، پاکسازی محیط زیست، همایش پیاده روی و کوهنوردی در هفته جوان امسال ، گفت : برگزاری مسابقه فرهنگی برای جوانان، تجلیل از آثار فرهنگی فاخر استان با موضوع جوان، برگزاری جشن شادی بمناسبت میلاد حضرت علی اکبر( ع)اردوی گردشگری هویتی، اختتامیه مسابقه کتاب کار بیانیه گام دوم، تولید کلیپ های خاطره گویی افراد نخبه و الگو، تماشای فیلم های سینمایی برای جوانان دراین هفته به صورت رایگان (با اخذ بلیط)تولید محصولات رسانه ای  از قبیل پوستر،تولید موشن گرافیک و.... با موضوع جوان انقلابی، در دستور قرارگرفتن نامگذاری خیابان و یا میادین  جوان در مرکز استان و درصورت استقبال در شهرستان‌ها، برگزاری هنر واره حضرت علی اکبر (ع)،دیدار با خانواده شهدا،که برگزاری جشن بزرگ نیمه شعبان و برپایی ایستگاه های صلواتی از دیگر برنامه‌هایی است که  به مناسبت هفته جوان اجرا خواهند شد.

زهره ای  تاکید کرد:  این برنامه ها  علاوه بر خرم آباد  در  دیگر شهرستان های استان نیز برگزار خواهند شد.

معاون امور جوانان ورزش وجوانان لرستان با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب  در خصوص اهمیت  و توجه به نیاز های جوانان ،یاد آورشد:  به فرموده  مقام معظم رهبری مدظله العالی  جوان باید هویت و هدف خودش را بشناسد: باید بداند کیست و برای چه می خواهد تلاش و کار کند.

زهره ای بیان کرد:  امیدواریم اجرای  برنامه های متنوع در هفته جوان فرصتی  در راستای توجه  و اندیشیدن بیشتر  به تاکیدات مقام عظمای ولایت مبنی بر  بحث جوانان و نیازهای آنان و همچنین گام دوم انقلاب  باشد.

 انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا زهره تقویم حضرت علی اداره کل ورزش و جوانان اشتغال زعفران رشد اتوبوس نماینده ولی فقیه جانبازان جنگ تحمیلی گردشگری پیاده روی شادی فیلم های سینمایی رسانه گرافیک خانواده رهبر معظم مقام معظم رهبری برنامه های متنوع روز جوان ورزش وجوانان هفته جوان 1400 جوانان لرستان حضرت علی اکبر برای جوانان امور جوانان هفته جوان برنامه ها زهره ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۵۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پیاده روی گرامیداشت هفته سلامت درسلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این همایش که  به همت  سپاه سلماس  از ورودی شهر  تا امام زاده برگشاد در مسافت ۵کیلومتری برگزارشد.

شرکت کنندگان با گرامیداشت هفته سلامت  یاد وخاطره شهدای  سلامت را  گرامی داشتند وبرضرورت توسعه ورزش‌های همگانی تاکید کردند.

در پایان این همایش به قید قرعه جوایری به شرکت کنندگان اهدا شد.

دیگر خبرها

  • تجلیل از مقام معلم؛ در آستانه گرامیداشت هفته معلم
  • همایش پیاده روی گرامیداشت هفته سلامت درسلماس
  • ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در استان فارس اعلام شد
  • برگزاری بیش از ۷۰۰ برنامه کشوری در دهه کرامت
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان
  • ۱۰۰۰ برنامه در فارس طی دهه کرامت اجرا می‌شود
  • آغاز ضبط برنامه مناظرات نامزدهای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای مرکز لرستان
  • افتتاحیه برنامه های هفته سنه / سردیس استاد عباس کمندی رونمایی شد + فیلم
  • پسر جوانی که متهم به ترغیب زهره فکورصبور به خودکشی بود تبرئه شد
  • گرامیداشت روز معلم