Web Analytics Made Easy - Statcounter

پایگاه آکسیوس به نقل از یک مقام ارشد اوکراینی که اشاره‌ای به نام او نشده است، نوشت: نفتالی بنت نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز سه‌شنبه به «ولودیمیر زلنسکی» گفته که او باید طرح ولادیمیر پوتین برای پایان جنگ را بپذیرد.

به گزارش برنا، آکسیوس افزود: با آنکه رژیم صهیونیستی در درگیری‌های اوکراین اعلام بی‌طرفی کرد و در نقش میانجی بین پوتین و زلنسکی ظاهر شده، مقام اوکراینی مدعی شد که بنت درخواست مذکور را در گفت‌ وگوی تلفنی سه‌شنبه با زلنسکی مطرح کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به نوشته آکسیوس، مقام اوکراینی گفت که زلنسکی و مشاورانش به این پیشنهاد روی خوش نشان نداده‌اند. مقام اوکراینی ادامه داد: «بنت عملاً به ما می‌گوید تسلیم شویم و ما قصد نداریم چنین کنیم.»

یک مقام در دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی این ادعا را رد کرد و گفت که شک داریم او مقام بلندپایه‌ای باشد که اکنون در اوکراین حضور دارد و اطلاعی از آن تماس تلفنی داشته باشد، چون تماس مورد نظر روی یک خط محرمانه انجام شده است.

بر اساس این گزارش، مقام صهیونیست علاوه بر این گفت که نفتالی بنت قصد ندارد اکنون هیچ توصیه یا پیشنهادی به زلنسکی ارائه کند

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی اوکراین و روسیه مقام اوکراینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۵۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صهیونیست‌ها ناچارند تسلیم شوند

احمد دستمالچیان سفیر سابق ایران در لبنان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره عملکرد و پوشش رسانه‌های غربی در جریان اعتراضات دانشجویی در آمریکا اظهار کرد: این رسانه‌ها تا آنجایی که در اختیار خودشان هست و می‌توانند شروع به افشاگری کردند و در حال بر ملا کردن تصاویر جنایات صهیونیت‌ها هستند.

وی افزود: به دلیل آن که دست‌های اختاپوسی سانسور از طرف نظام استکباری بر این‌ها حاکم است شاید بیش از این نتوانند، اما در آینده این هم از کنترل نظام استکباری خارج می‌شود و رسانه‌ها می‌توانند بیش از امروز به وظایف ذاتی یک رسانه مستقل عمل کنند.

دستمالچیان اظهار کرد: البته امروز هر فرد در فضای مجازی و رسانه‌های مجازی برای خود یک رسانه است و این از کنترل نظام استکباری خارج شده و نظام استکباری نمی‌تواند کاری کند که تصاویر چنین اعتراضات و خیزش‌هایی کنترل شده و محدود باشد.

سفیر سابق ایران در لبنان درباره آینده درگیری‌های نوار غزه گفت: رژیم صهیونیستی از روز اول شکست خورده و در این باتلاق است. علی رغم همه توصیه‌هایی که سران استکباری هم به آن‌ها دادند هیچ دستاوردی نداشتند.

وی ادامه داد: امروز هم که افکار عمومی به شدت صهیونیست‌ها را تحت فشار قرار داده  و بالاخره ناچار به تسلیم هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • خیزش دانشجویی ضد صهیونیستی به سوئیس و ایرلند رسید
  • مقام یمنی: حمله ایران به اسرائیل اثرگذار، قدرتمندانه و تاریخی بود
  • 8 زخمی در حمله جدید اسرائیل به سوریه
  • حمله رژیم صهیونیستی به اطراف دمشق هشت زخمی برجای گذاشت
  • وزیر دارایی نتانیاهو خواستار برکناری دو مقام اسرائیلی
  • مقام صهیونیست: آمریکا از جنگ خسته شده است
  • اسرائیل خطاب به آمریکا: حکم بازداشت «نتانیاهو» صادر شود، تشکیلات خودگردان تنبیه می‌شود!
  • سیاستمدار فرانسوی: در اطاعت از یک پیرمرد آمریکایی و خدمت به رئیس مافیای اوکراینی نابود می‌شویم
  • زلنسکی یک مقام سرویس امنیتی اوکراین را برکنار کرد
  • صهیونیست‌ها ناچارند تسلیم شوند