Web Analytics Made Easy - Statcounter

رقابت‌های فوتبال باشگاهی اروپا امروز (شنبه) در سه کشور ایتالیا، انگلیس و فرانسه ادامه پیدا می‌کند و در مهمترین بازی‌ها لیورپول، منچستریونایتد، بایرن مونیخ و یوونتوس برابر حریفان خود به میدان خواهند رفت.

لیگ برتر انگلیس

در چارچوب هفته بیستم مسابقات فوتبال لیگ برتر انگلیس امروز سه دیدار برگزار می‌شود که در مهمترین بازی لیورپول در زمین برایتون به میدان خواهد رفت و در بازی دیگر یاران سامان قدوس در تیم برنتفورد پذیرایی تیم برنلی خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منچستر یونایتد هم میزبان تیم تاتنهام خواهد بود.

برایتون - لیورپول

در اولین بازی از هفته ۲۹ لیگ جزیره از ساعت ۱۶ برایتون میزبان لیورپول خواهد بود.

لیورپول با ۶۳ امتیاز از ۲۷ بازی و یک بازی کمتر نسبت به تیم صدرنشین منچسترسیتی در رتبه دوم قرار دارد. برایتون هم با همین تعداد بازی در رتبه سیزدهم قرار دارد.

برایتون در سه بازی آخر برابر سرخپوشان به یک پیروزی و دو تساوی دست پیدا کرده و به عبارت دیگر لیورپول در سه بازی آخر نتوانسته است برایتون را شکست دهد.

برایتون در ۴ بازی آخر خود در رقابت‌های لیگ برابر حریفانش شکست خورده است.

لیورپول پس از سه بازی بدون برد طی ماه‌های دسامبر و ژانویه، هفت بازی آخر خود را با پیروزی پشت سر گذاشته و در این رقابت‌ها ۱۹ گل زده و فقط دو گل دریافت کرده است.

برنتفورد - برنلی

یاران سامان قدوس در تیم برنتفورد از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه پذیرای تیم برنلی خواهند بود.

برنتفورد از ۲۸ بازی ۲۷ امتیاز کسب کرده و در رتبه پانزدهم قرار دارد و برنلی هم با ۲۱ امتیاز از ۲۶ بازی در رتبه هجدهم جای گرفته است.

دیدار رفت ۲ تیم با پیروزی برنلی به پایان رسید.

منچستریونایتد - تاتنهام

در آخرین بازی امروز لیگ جزیره، از ساعت ۲۱ منچستر یونایتد در ورزشگاه اولدترافورد میزبان تیم تاتنهام خواهد بود.

یونایتد‌ها با ۴۷ امتیاز از ۲۸ بازی دررتبه پنجم جدول رده‌بندی قرار دارند و تاتنهام نیزبا ۴۵ امتیاز از ۲۶ بازی در رتبه هفتم جای دارد.

هر دو تیم که در این فصل با فراز و نشیب رو به رو بوده اند حالا در این مقطع از رقابت‌ها کسب سهمیه لیگ قهرمانان را هدف اصلی خود می‌دانند.
منچستر یونایتد پس از توقف صفر – صفر برابر واتفورد، هفته گذشته نیز در شهرآورد شهر منچستر برابر من سیتی متحمل شکست ۴- یک شد تا در راه کسب سهمیه دچار مشکل شود.

 


اما تاتنهام با هدایت کونته از چهار بازی گذشته ۴ پیروزی از جمله برد‌های پرگل ۴ بر صفر برابر لیدز و ۵ بر صفر برابر اورتون به دست آورده و با کسب این ۱۲ امتیاز به وضعیت خود در جدول سر و سامان داده است. کونته که برابر منچسترسیتی به پیروزی دست یافته امیدوار است بتواند با پیروزی مقابل دیگر تیم شهر منچستر به کورس کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا باز گردد.

تاتنهام در صورت پیروزی در این بازی می‌تواند تا رتبه پنجم خود را بالا بکشد. یونایتد‌ها هم در صورت پیروزی در این دیدار خانگی می‌توانند به رتبه چهارم بازگردند.

منچستر یونایتد به دنبال آن است که پس از سال ۲۰۱۰ برای اولین بار، ۳ بار پیاپی در رقابت‌های لیگ تاتنهام را شکست دهد و تاتنهام از سه بازی آخر خود در اولد ترافورد در ۲ بازی به پیروزی رسیده است.

تاتنهام تاکنون ۲۲ بار در ورزشگاه اولدترافورد شکست خورده که بیشترین شکست یک تیم برابر تیم دیگر در رقابت‌های لیگ برتر است.

سری آ ایتالیا

در چارچوب هفته ۲۹ مسابقات فوتبال سری آ ایتالیا ۴ دیدار برگزار خواهد شد که در مهم‌ترین دیدار‌ها یوونتوس در خانه سامپدوریا به میدان خواهد رفت و میلان میزبان امپولی خواهد بود.

سامپدوریا - یوونتوس

این دیدار از ساعت ۲۰:۳۰ به میزبانی سامپدوریا برگزار خواهد شد.
یوونتوس از ۲۸ بازی ۵۳ امتیاز به دست آورده و در رتبه چهارم جدول قرار گرفته است. سامپدوریا هم با ۲۶ امتیاز از ۲۸ بازی در رتبه پانزدهم قرار دارد.

از سال ۲۰۱۵ به بعد این دو تیم ۱۴ بار برابر هم به میدان رفته اند که بیانکونری‌ها ۱۲ بار برابر سامپدوریا به پیروزی رسیده اند و ۲ بار شکست خورده اند.

یوونتوس در تمام ۶ دیدار آخر برابر سامپدوریا در همه رقابت‌ها به پیروزی دست پیدا کرده و در این بازی‌ها ۱۶ گل به ثمر رسانده است.

سامپدوریا در دو دیدار آخر خانگی برابر ساسولو و امپولی به دو پیروزی دست یافته و دروازه اش باز نشده است.

یوونتوس در سال ۲۰۲۲ بیشترین امتیاز را کسب کرده (۱۹امتیاز) و در کنار سویا، بارسلونا، لیورپول و نیوکاسل یکی از تیم‌های بدون شکست سال میلادی جدید است.

میلان - امپولی

از ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه تیم صدرنشین آث میلان میزبان تیم امپولی خواهد بود.

روسونری‌ها با ۶۰ امتیاز از ۲۸ بازی و یک بازی بیشتر نسبت به تیم رده دومی اینترمیلان در صدر قرار دارند و برای کسب ۳ امتیاز این دیدار خانگی و حفظ اختلاف ۲ امتیازی با اینتر وارد میدان خواهند شد. امپولی هم با ۳۲ امتیاز از همین تعداد بازی در رتبه سیزدهم جای دارد.

بوندسلیگا

 

هوفنهایم - بایرن مونیخ

هفته ۲۶ مسابقات فوتبال بوندس لیگا با ۳ دیدار همزمان آغاز خواهد شد که در مهمترین بازی بایرن مونیخ مهمان هوفنهایم. خواهد بود.

بایرن مونیخ با ۵۹ امتیاز از ۲۵ بازی صدرنشین بوندسلیگا است و هوفنهایم نیز با ۴۳ امتیاز از همین تعداد مسابقه در رتبه چهارم قرار دارد.

هوفنهایم در هفته‌های اخیر در وضعیت خوبی بوده و در ۴ بازی متوالی به پیروزی دست پیدا کرده است.

این دیدار ۱۹۳۴ مین بازی بایرن مونیخ در رقابت‌های بوندسلیگا است که از این نظر به همراه وردربرمن بیشترین بازی‌های این رقابت‌ها را دارد.
بایرن مونیخ در ۱۱۶۳ بازی به پیروزی رسیده، ۴۱۷ مساوی و ۳۵۳ باخت داشته است.

بایرن مونیخ از ۸ بازی گذشته خود ۱۶ دست آورد که این بدترین عملکرد این تیم در نیم فصل دوم در ۱۰ سال اخیر است.

بیشتر بخوانید

یاران قدوس رو در روی قعرنشین لیگ جزیره/ لیورپول و چلسی در تعقیب من سیتی

 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی دنیای ورزش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش بایرن مونیخ لیورپول انگلیس منچستریونایتد یوونتوس منچستر یونایتد بازی در رتبه بایرن مونیخ پیروزی دست ۲۸ بازی کسب سهمیه بازی آخر سه بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۵۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی مردان نکونام مقابل تراکتور | نقشه‌ سرمربی برای تثبیت صدرنشینی

به گزارش همشهری آنلاین، دیدار تیم‌های تراکتور تبریز و استقلال تهران در هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فردا-۱۲ اردیبهشت- از ساعت ۱۷ در ورزشگاه یادگار امام(ره) برگزار می‌شود.

این بازی برای هر ۲ تیم ۶ امتیازی محسوب می‌شود. استقلال تهران با اختلاف یک امتیاز نسبت به پرسپولیس در صدر جدول قرار دارد و برای نزدیک شدن به عنوان قهرمانی به ۳ امتیاز کامل این دیدار نیاز مبرم دارد. تراکتور هم که موفق شد ذوب‌آهن اصفهان را در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی مغلوب کند و امید هواداران پرشور تبریزی را برای کسب یک جام در پایان فصل زنده نگه‌ دارد، از امید اندکی برای کسب عنوان قهرمانی‌ لیگ برتر برخوردار است. تراکتوری‌ها امیدوارند تا بتوانند سهمیه آسیا را در انتهای فصل کسب کند و برتری در این دیدار می‌تواند به روحیه آن‌ها در ادامه فصل کمک کند.

بازیکنان استقلال نسبت به تراکتور استراحت بیشتری داشتند و قطعا این نکته می‌تواند به آنها در این دیدار حساس کمک کند. استقلال در هفته بیست‌وچهارم موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ شمس‌آذر را در ورزشگاه آزادی مغلوب کند. آنها در دیدار رفت برابر تراکتور نیز موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر به برتری دست پیدا کند. در آن دیدار ایمان سلیمی و گوستاوو بلانکو موفق شدند گل‌های آبی‌پوشان پایتخت را به ثمر برسانند.

استقلال یک رکورد خوب هم دارد و موفق شده است تا در ۳ دیدار متوالی تی‌تی‌ها را مغلوب کند؛ اما هر سه دیدار اخیر در ورزشگاه آزادی برگزار شد. آبی‌پوشان در آخرین حضورشان در تبریز با نتیجه ۲ بر صفر نتیجه را به تی‌تی‌ها واگذار کردند!

تراکتور و استقلال در تاریخ لیگ‌ برتر ۳۱ بار به مصاف یکدیگر رفته‌اند که سهم استقلال ۱۳ و سهم تراکتور ۱۰ برد بوده و هشت دیدار نیز با تساوی به پایان رسیده است. در ۱۰ تقابل اخیر استقلال و تراکتور یک نکته جالب‌ وجود دارد و آن هم این است که آبی‌ها و پرشورها هرکدام ۳سه بار موفق به پیروزی شده‌اند.

در ترکیب تیم‌ها بازیکنانی دیده می‌شوند که سابقه پوشیدن لباس رقیب را در کارنامه دارند. امیرحسین حسین زاده، محمد نادری، امیر ارسلان مطهری، عارف آقاسی، سیدمحمد حسینی و حسین پورحمیدی بازیکنانی هستند که در بازی فردا با لباس تراکتور به میدان می‌روند و سابقه حضور در استقلال را در کارنامه دارند.

در سوی مقابل، ایمان سلیمی، پیمان بابایی، مهدی مهدی‌پور و میلاد فخرالدینی بازیکنان استقلال محسوب می‌شوند که سابقه پوشیدن لباس تراکتور را در کارنامه خود دارند.

جواد نکونام، سرمربی کنونی استقلال مقابل تراکتور برتری‌های زیادی به‌دست آورده اما تنها یک‌بار مقابل حمید مطهری قرار گرفته که آن دیدار هم با برتری مربی کنونی تراکتور به پایان رسیده است و حالا نکونام در بازی فردا، به‌دنبال کسب اولین برتری مقابل مطهری خواهد بود.

نکونام برای این بازی چند بازیکن خود را در اختیار ندارد. سیدحسین حسینی، دروازه‌بان استقلال محروم است و رافائل سیلوا و آرمین سهرابیان هم به دلیل آسیب‌دیدگی به این دیدار نمی‌رسند. مهدی‌پور هم فصل را از دست داده است و به نظر می‌رسد که آبی‌پوشان کار سختی در تبریز خواهند داشت.

باتوجه به غایبان استقلال، به نظر می‌رسد که نکونام تیمش را با آرایش ۲-۳-۵ راهی میدان کند. در غیاب کاپیتان حسینی، محمدرضا خالدآبادی جوان که فصل گذشته عملکرد درخشانی در تیم هوادار داشت و مورد توجه باشگاه پرسپولیس هم بود، اولین بازی رسمی خود را در این دیدار حساس انجام خواهد داد.

روزبه چشمی، حسین مرادمند و ایمان سلیمی ۳ مدافع مرکزی استقلال را در این دیدار تشکیل می‌دهند. صالح حردانی از جناح راست و ابوالفضل جلالی از جناح چپ فول‌بک‌های استقلال در این دیدار خواهند بود. زبیر نیک نفس، آرش رضاوند و جلال‌الدین ماشاریپوف خط هافبک استقلال را تشکیل می‌دهند و جلوتر از آن‌ها مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو ۱۱ بازیکن منتخب نکونام برای یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته را تکمیل خواهند کرد.

ترکیب احتمالی استقلال:

محمدرضا خالدآبادی، روزبه چشمی، حسین مرادمند، ایمان سلیمی، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک نفس، آرش رضاوند، مهرداد محمدی، جلال‌الدین ماشاریپوف و گوستاوو بلانکو

کد خبر 848532 منبع: ایرنا برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • پوچتینو: از تاتنهام محبوبم سه امتیاز را می‌گیریم
  • نگاهی به تقابل ذوب‌آهن و نساجی؛ جدال برای بقا
  • کشیدن ضامن نارنجک در بالای جدول/ جدال های مثلث جذاب لیگ فوتبال
  • آبی پوشان پایتخت به دنبال تثبیت صدرنشینی در تبریز/ نبرد اوسمار و مورایس در ال کلاسیکوی ایران
  • ترکیب احتمالی مردان نکونام مقابل تراکتور | نقشه‌ سرمربی برای تثبیت صدرنشینی
  • صدرنشینی استقلال بی دلیل نبوده/ ساختار دفاعی پرسپولیس ایراد دارد
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • یک هیولای دیگر در انتظار رودیگر
  • آرتتا: رایا فوق العاده بود؛ بازی طوری پیش رفت که بیش از حد انتظارمان عقب نشستیم
  • آرتتا و موفقیتی که ونگر حسرتش را داشت!‏