Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@03:04:18 GMT

جام تختی پایان کار مدعیان تیم ملی کشتی آزاد نیست

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۶۵۶۶۹

جام تختی پایان کار مدعیان تیم ملی کشتی آزاد نیست

به گزارش خبرنگار مهر، طبق تصمیم کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد تاکنون دو مرحله از چرخه انتخابی در سال ۱۴۰۰ پشت سر گذاشته شده و مرحله سوم نیز به زودی در قالب رقابت‌های جام تختی در خرداد ماه سال آینده در تنکابن استان مازندران برگزار می‌شود.

بدین ترتیب نخستین اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا در مغولستان هم از روز ۱۴ اسفند آغاز شده و تا ۲۷ اسفندماه در محل خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما این پایان کار شاگردان پژمان درستکار نیست و آزادکاران مدعی باید همچنان برای حضور در مسابقات جهانی صربستان، بازی‌های آسیایی چین و بازی‌های کشورهای اسلامی ترکیه تلاش کنند.

به همین دلیل چرخه انتخابی و نحوه گزینش آزادکاران ملی پوش همچنان در سال ۲۰۲۲ ادامه خواهد داشت و به هیچ عنوان نمی‌توان انتخاب آزادکاران برای حضور در یک رویداد بین المللی را انتخاب قطعی او برای رویدادهای بعدی دانست.

بعد از آن نیز اگر در وزنی انتخاب نهایی برای مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ اتفاق نیفتاده باشد، انتخاب ملی‌پوش در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد صورت می‌گیرد.

در همین راستا پژمان درستکار سرمربی تیم ملی کشتی آزاد هم با تاکید به این موضوع معتقد است جام تختی یکی از مراحل مهم چرخه انتخابی تیم ملی است، اما انتخاب نهایی کادر فنی نخواهد بود. وی از جام تختی به عنوان مصافی در حد و اندازه نیمه نهایی در چرخه انتخابی یاد کرد و اظهار داشت: «ما بعد از جام تختی، مرحله نهایی انتخابی تیم ملی را پیش رو داریم. در برخی اوزان تمام مدعیان در قهرمانی کشور حضور داشتند، اما اگر کشتی‌گیری موفق به کسب مدال طلای قهرمانی آسیا هم شود، ملی‌پوش ما خواهد بود.»

به گزارش خبرنگار مهر، اسامی اردونشینان تیم ملی کشتی آزاد به شرح زیر است:

۵۷ کیلوگرم: علیرضا سرلک (لرستان) – رضا مؤمنی (مازندران) - عرفان آئینی (تهران) - پوریا ترکمان (مرکزی)
۶۱ کیلوگرم: داریوش حضرتقلی زاده (خراسان شمالی) – محمدباقر یخکشی (مازندران) - سعید انوری (تهران)
۶۵ کیلوگرم: رحمان عموزاد خلیلی (مازندران) – مرتضی قیاسی (لرستان) - محمدرضا باقری (مازندران) - کیان محمودجانلو (مازندران)
۷۰ کیلوگرم: محمدمهدی یگانه جعفری (مازندران) – امیرمحمد یزدانی (مازندران) - علی اکبر فضلی (مازندران)
۷۴ کیلوگرم: یونس امامی (تهران) – محمدصادق فیروزپور (مازندران) – امیرحسین حسینی (تهران)
۷۹ کیلوگرم: محمد نخودی (مازندران) - علی سوادکوهی (مازندران) – مصطفی قیاسی (لرستان) - بهمن تیموری (کرمانشاه)
۸۶ کیلوگرم: حسن یزدانی (مازندران) – علیرضا کریمی (البرز) - محسن مصطفوی (آذربایجان شرقی) – مجتبی اصغری (گیلان)
۹۲ کیلوگرم: کامران قاسم پور (مازندران) - امیرحسین فیروزپور (مازندران) - احمد بذری (مازندران)
۹۷ کیلوگرم: مجتبی گلیج (مازندران) - محمدحسین محمدیان (مازندران) – میثم عبدی (مازندران)
۱۲۵ کیلوگرم: امیرحسین زارع (مازندران) - یداله محبی (کرمانشاه) – محمد مرادی (کرمانشاه)

کد خبر 5443107 علیرضا هنرمنش

منبع: مهر

کلیدواژه: کشتی آزاد اردوی تدارکاتی انتخابی تیم ملی تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس تکواندو تیم صنعت نفت آبادان تنیس روی میز مهدی طارمی یحیی گل محمدی کشتی آزاد تیم ملی تکواندو تیم گل گهر سیرجان فدراسیون تکواندو ایران شهاب زاهدی تیم ملی کشتی آزاد چرخه انتخابی جام تختی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۵۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود مدعیان به نیمه‌نهایی رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، در ادامه برگزاری رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی که در زمین‌های تنیس مجموعه مارینا کیش و پلاژ بانوان در حال برگزاری است، تیم‌های مدعی جواز حضور در نیمه نهایی را کسب کردند.

در دیدارهای بخش بانوان تیم غزاله آذر پرست – مارال چریکی با نتیجه ۳-۶ و ۴-۶ از سد سعیدیان – سوگند ضمیرزاده عبور کردند، زوج ساره هژبر و فاطمه سرسنگی نیز با نتیجه ۶ بر ۳ و ۶ بر ۳ برابر فاطمه حجازی و پریا پارسیان به پیروزی رسیدند. یاسمن حیدری و شیرین سیدیان با نتیجه (۲-۶ و ۱-۶) سوگند اسدی و فریماه نورینانی را شکست دادند و تیم نیکی ثابتی و نیکو شیرازی‌فر با نتیجه (۲-۶ و ۱-۶) زوج نیلوفر قنودی و درنا یگانه را مغلوب کردند.

در بخش آقایان نیز تیم فرهان اهرزاد و امیرعلی بنده نژاد با نتیجه ۶ بر یک و ۶ بر یک زوج کاوه ادیبی و خان‌محمدی را از پیش رو برداشتند. مهدی بازگیر و علی رئیسی با نتیجه (۵-۷ و ۳-۶) زوج مانی منصوری و سینا یگانه را شکست دادند. سالار ریاحی و ملک محمدی با نتیجه ۲-۶ و ۶-۷ تیم کامبیز درویش نژاد و سامی داوطلب را بردند و در نهایت تیم شهریار اهرزاد و مسعود پیروزی با نتیجه ۲ بر یک تیم نوید آبیاری و امیر حسین آسودی را شکست دادند.

این مسابقات امروز با انجام دیدارهای مرحله نیمه‌نهایی و نهایی پیگیری می‌شود. هفته دوم این رقابت‌ها از ۱۰ تا ۱۳ اردیبهشت ماه در زمین‌های تنیس مارینا کیش و پلاژ بانوان آغاز و در حال برگزاری است.

سرداوری این مسابقات در بخش آقایان بر عهده مسیح صلاح سرداور نشان نقره کشورمان است و کسری حجازی مدیریت بازی‌ها را بر عهده دارد، در بخش بانوان نیز لعیا خیام باشی داور نشان سفید کشورمان و سمیرا قدسی به عنوان سرداور و مدیر مسابقات حضور دارند.

کد خبر 6095008

دیگر خبرها

  • صعود مدعیان به نیمه‌نهایی رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی
  • قرعه کشی شش وزن نخست کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور
  • دلایل دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو/ انتظارات را برآورده نکردند
  • جنگ کامران برای رویای بزرگ‌ با یک نمای ویژه(عکس)
  • قهرمانی مازندران در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور
  • کشتی‌گیر کرمانشاهی نائب‌قهرمان جام تختی شد
  • میزبان مسابقات جام تختی کشتی آزاد مشخص شد
  • زنجان میزبان جام تختی آزاد؛ برگزاری جام هاشمی‌نژاد در خرداد
  • تغییر زمان و مکان کشتی آزاد جام تختی
  • هشدار رئیس دانشگاه آزاد به ناهنجاری در انتخاب رشته دانشگاهی