Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-02@09:19:25 GMT

انتصاب مدیر جدید سرپرستی بیمه کوثر در استان زنجان

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۶۵۷۱۵

انتصاب مدیر جدید سرپرستی بیمه کوثر در استان زنجان

کامبیز صالح با حکم رسمی مدیرعامل بیمه کوثر به عنوان مدیر جدید سرپرستی بیمه کوثر در استان زنجان منصوب شد. مدیرعامل شرکت در مراسم تکریم و معارفه‌ای که با حضور مدیران ارشد استان و جمعی از معاونان و مدیران ستاد برگزار شد در آغاز این مراسم با تبریک اعیاد شعبانیه و قدردانی از زحمات علیرضا بابانژاد، مدیر سابق سرپرستی بیمه کوثر در استان زنجان، بیان کرد: انتظار داریم با مدیریت آقای صالح که تجربه ۱۰ سال فعالیت در سرپرستی‌های گیلان و قزوین شرکت بیمه کوثر را در کارنامه خود دارد شاهد بهبود عملکرد، افزایش رضایت بیمه‌گذاران و بیمه‌شدگان و سودآوری مناسب در استان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ابوالفضل آقادادی در دیدار با نمایندگان و کارکنان شرکت گفت: باید تحقق دو هدف اصلی رضایت مشتریان و سودآوری را در سرپرستی استان زنجان با همکاری و همدلی شبکه نمایندگان و کارکنان و برنامه محوری و مدیریت ریسک مناسب دنبال کرد.

وی تاکید‌کرد: استفاده حداکثری از ظرفیت‌های استان، استمرار در اصلاح ترکیب پرتفوی به ویژه در رشته‌های درمان و ثالث، جذب بازار‌های جدید و سودده موجب بهبود عملیات بیمه‌گری و افزایش پرتفوی شرکت در استان می‌شود.

مدیرعامل بیمه کوثر در پایان با تاکید بر اینکه نگاه ما در بیمه کوثر باید انسجام تیمی و همراهی برای رسیدن به دستاورد‌ها باشد، خاطرنشان کرد: فرهنگ ما کوثری و شعار ما خیر کثیر است و این یعنی همه اعضای خانواده بزرگ و متحد بیمه کوثر می‌کوشند در راه بهتر انجام دادن وظایف کمک کنند و در تعامل با مشتریان نیز بهترین خدمات را به آنان ارائه دهند و ان‌شاء‌ا... این سفر نیز مایه خیر و برکت برای بیمه کوثر زنجان باشد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بیمه کوثر صنعت بیمه ضریب نفوذ بیمه در ایران عملکرد صنعت بیمه در سال 1400 بیمه کوثر استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۵۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام ۲۴ هزار مادر دارای سه فرزند در طرح بیمه رایگان

مدیر کل بیمه اجتماعی کشاورزان روستائیان و عشایر فارس در گفتگوی اختصاصای با خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، گفت: تاکنون ۲۴ هزار مادر غیر شاغل داری سه فرزند در استان فارس، بیمه شده اند و نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری هم تا پایان اردیبهشت ادامه دارد.
حسن کمالی افزود: در این طرح مادران خانه‌دار ساکن در مناطق روستایی و عشایری دارای سه فرزند و بیشتر که تاریخ تولد فرزند سوم آنها فروردین ۱۳۹۶ به بعد باشد به صورت رایگان و کمک ۱۰۰ درصدی دولت بیمه می‌شوند و از مزایای بیمه و بازنشستگی آن برخوردار خواهند شد.
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان همدان تأکید کرد: همه مادران واجد شرایط طرح می‌توانند با مراجعه به ۱۷۴ موسسه کارگزاری صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر استان فارس، در این طرح ثبت‌نام کنند.

دیگر خبرها

  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
  • پیش‌بینی ورود بیش از ۱۰ میلیون مترمکعب آب به سد کوثر
  • اسبقیان: وضعیت سرپرستی در فدراسیون‌ها را جمع می‌کنیم
  • صندوق بیمه کشاورزان و روستاییان ۳ میلیون بیمه‌شده دارد
  • صندوق بیمه کشاورزان و روستاییان ۳ میلیون نفر بیمه شده دارد
  • یک میلیون روستایی و کشاورز در دولت سیزدهم بیمه شدند
  • بیش از یک میلیون نفر روستایی و کشاورز در این دولت بیمه شدند
  • ثبت نام ۲۴ هزار مادر دارای سه فرزند در طرح بیمه رایگان
  • ۴ انتصاب در دانشگاه فرهنگیان لرستان
  • انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران