Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی کوه حاتمیان مدیر منابع آب شهرستان‌های تنکاین و رامسر اعبانی‌های احداث شده در حریم رودخانه آب شور رمک با دستور دادستان رامسر تخریب شد.

او می‌گوید: با تخریب این بنا‌ها حریم رودخانه آب شور رمک به طول ۶۰ متر و مساحت ۳۰۰ متر مربع رفع تصرف شد.

رئیس کل دادگستری مازندران قبلا گفته بود هرگونه دخل وتصرف غیرمجاز با برخورد قاطعانه و بدون اغماض دستگاه قضایی روبه رو می‌شود ودرراستای ساماندهی حریم وبستر رودخانه وشناسایی موارد تخلف، به همه دادستان ها‌ی سراسر استان، آب منطقه‌ای و ادارات مرتبط اعلام شد، گزارشی از آخرین وضعیت رودخانه‌ها را تهیه وبرای ساماندهی دردستور کار ویژه خود قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حریم رودخانه آب منطقه ای دادگستری مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۵۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت سامانه بارشی طی ۲ روز آینده در مازندران

ایسنا/مازندران هواشناسی مازندران با صدور هشدار جوی سطح زرد از فعالیت سامانه بارسی در استان بعدازظهر جمعه ۱۴ تا صبح ‌شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه جاری خبر داد.

به گزارش ایسنا، براساس اعلام هواشناسی مازندران، منطقه اثر سامانه بارشی ارتفاعات بویژه ارتفاعات نیمه غربی استان است که مخاطرات این وضعیت جوی شامل رگبار باران رعد و برق، وزش باد نسبتاً شدید، کاهش تدریجی دما و مواج شدن دریا است.

هواشناسی مازندران اثر مخاطره سامانه بارشی در استان را لغزندگی جاده‌ها، کاهش دید و اختلال در تردد محورهای کوهستانی، جاری شدن روان‌آب، افزایش حجم آب رودخانه‌ها، صاعقه و ریزش سنگ در نواحی کوهستانی اعلام کرد.

هواشناسی مازندران در پی صدور هشدار جوی سطح زرد در استان به هموطنان توصیه کرد؛ از اسکان در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، در مناطق مرتفع، از فعالیت‌های کوه‌نوردی پرهیز و از چرای دام در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع خودداری و همچنین سایر اقدامات پیشگیرانه را مد نظر قرار دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آزادسازی ۱۵ هزارمترمربع اراضی جنگلی در توسکستان/ ۳ اعیانی غیرمجاز تخریب شد
  • قصه سنگلج به کجا رسید؟
  • آخر هفته بارانی مازندران
  • هشدار هواشناسی در مازندران
  • فعالیت سامانه بارشی طی ۲ روز آینده در مازندران
  • پاسخ میراث فرهنگی به ماجرای «سنگلج»
  • اتمام مطالعات ساخت نیروگاه برق‌آبی در رودخانه‌های مازندران
  • شناسایی ۱۰۰ نقطه مازندران برای ساخت نیروگاه برق آبی
  • ساخت ۱۳ نیروگاه برقابی در مازندران
  • ۱۳ نیروگاه برق‌آبی در مازندران ساخته می‌شود