Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@04:43:43 GMT

رتبه برتر پارس‌آباد در کاهش تصادفات و حوادث رانندگی

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۶۵۷۶۵

رتبه برتر پارس‌آباد در کاهش تصادفات و حوادث رانندگی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ابراهیم امامی صبح امروز در جلسه شورای هماهنگی ترافیک شهرستان پارس‌آباد اظهار کرد: شهرستان پارس‌آباد رتبه اول کاهش تصادف در استان اردبیل را کسب کرده که این در نتیجه اجرایی شدن اکثریت مصوبات شورای هماهنگی ترافیک شهرستان و ارتقا سطح ایمنی بوده است.

وی با بیان اینکه پروژه‌های راه‌سازی و چهاربانده به‌دلیل اهمیت در تعطیلات نوروزی نیز فعال خواهد بود، افزود: در تلاشیم ۱۱/۵ کیلومتر از پروژه‌های چهاربانده زیر بار ترافیک برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان پارس‌‌آباد ادامه داد: بلوار اسلام‌آباد یک لاین آماده آسفالت می‌شود و تا آخر ۳ ماهه اول سال آینده نیز بیش از ۱۱ کیلومتر از چهاربانده سربند به مشگین‌شهر اجرا و آسفالت می‌گردد.

انجام اقداماتی مهم در جهت کاهش ترافیک هسته شهر پارس‌آباد

امامی بیان کرد: ساماندهی دست‌فروشان و سامان‌دهی خیابان پزشکان و آسفالت و لکه‌گیری خیابان‌ها و سامان‌دهی هسته اصلی شهر و بازگشایی خیابان مطهری و ایجاد رینگی از محله امیدی، از اقدامات مهم در جهت کاهش ترافیک هسته شهر است.

وی با تأکید بر سامان‌دهی ورودی و خروجی‌های شهر و آماده‌سازی برای نوروز و استقبال از مسافران تصریح کرد: با توجه این‌که مسافرت نوروزی به شهرستان از چند روز آینده آغاز می‌شود طرح نوروزی هلال احمر، پلیس راه، راهنمایی و رانندگی، نیروی انتظامی، راهداری، اورژانس و شهرداری‌ها نیز از امروز آغاز می‌شود و سرویس‌های بهداشتی، ترمینال‌ها، پایانه‌ها، تاکسی‌ها، هتل‌ها و مسافرخانه‌ها نیز باید برای خدمات‌رسانی به مسافران آمادگی لازم را داشته باشند.

فرماندار شهرستان پارس‌‌آباد با بیان پیش‌بینی افزایش بسیار چشمگیر مسافرت‌ها پس از محدودیت‌های سال‌های گذشته به‌دلیل کرونا و زیبایی دلنواز پارس‌آباد در نوروز گفت: در روزهای آینده ایستگاه استقبال از مسافران در سربند و ورودی شهر برپا می‌شود.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: فرماندار شهرستان پارس آباد حوادث رانندگی ترافیک تصادف ابراهیم امامی شهرستان پارس پارس آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۵۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط مناظره دو نامزد حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ مرحله دومِ دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • معلم گناوه ای رتبه برتر جشنواره ایده های نو را کسب کرد
  • پلیس راهور تهران: استفاده از موبایل عامل ۴۶ درصد از تصادفات است
  • تصادف شدید نیسان با پژو در پارس آباد / 4 نفر جان باختند
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • پلیس راهور : ۴۶ درصد تصادفات مربوط به تلفن همراه است
  • افزایش یک و نیم برابری کشت دانه روغنی در پارس آباد
  • مرگبارترین اتوبان‌های تهران را بشناسید
  • عامل ۴۶ درصد تصادفات ؛ یک عادت بد در رانندگی!
  • ضبط مناظره دو نامزد حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته