Web Analytics Made Easy - Statcounter

پنجمین کنگره حزب وحدت و همکاری با دستور کار اصلی انتخاب شورای مرکزی جدید و بازرسی و اعضای علی البدل برگزار شد.

به گزارش قدس آنلاین، پنجمین کنگره حزب وحدت و همکاری ملی  با دستور کار اصلی انتخاب شورای مرکزی جدید و بازرسی و اعضای علی البدل برگزار شد. محمد هاشمی، سید علی موسوی، علیرضا غفوری، محمد حسین مغیثی، فریدون سلیمی نیا، شهلا لک، رضا خسروشیری، حسن چشمی، ابراهیم کاهه، احسان احمدی، محمد کاظم کاظمی، هادی کلاوشکی، علی اصغر بهمنش، حسین استاجی، علیرضا عظایی، راهب خانی، محمد اوستا، امیردانایی، فرامرزفرازیان، ناصرشیروی، اسماعیل عبادی، به عنوان اعضای اصلی شورای مرکزی انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
همچنین سید سجاد داوری، احمد زارع، شهرام صادر، محسن بیناپور، عبدالمجید فیروزی به عنوان اعضای علی البدل شورای مرکزی انتخاب شدند. در این کنگره میثم ملایری، حمید نصرابادی، امیرعبادی و امین عبدالهی به عنوان بازرسان حزب انتخاب شدند و مهناز حمیدی به عنوان عضو علی البدل بازرسی انتخاب شد. انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: انتخابات شورای مرکزی وحدت انتخاب شدند شورای مرکزی علی البدل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۵۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح کتابخانه مرکزی رشت در رشد و بالندگی فرهنگی گیلان موثر است

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی فلاح ظهر دوشنبه در دیدار با مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان، ضمن بازدید از پروژه کتابخانه مرکزی رشت، افتتاح این مرکز بزرگ فرهنگی را در رشد و بالندگی بیشتر فرهنگی گیلان مؤثر دانست و اظهار کرد: حوزه فرهنگ یکی از مهمترین ارکان رشد و توسعه کشور محسوب شده و حمایت از کتابخانه های عمومی وظیفه مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

مهدی فلاح رسیدگی به وضعیت معیشتی کتابداران در مجلس شورای اسلامی را از اهم وظایف نمایندگان ملت برشمرد و افزود: همکاری با نهاد کتابخانه های عمومی کشور در کنار سایر نمایندگان، اهمیت به مقوله معیشتی کتابداران به ویژه در دوره جدید حاکی از نگاه امید بخش به موضوعات فرهنگی و آینده کشور است.

فلاح توسعه کتابخانه های عمومی در کشور و به ویژه در استان گیلان را امری بسیار مهم ارزیابی و نیاز استان در این حوزه را پراهمیت توصیف کرد و گفت: کتابخانه مرکزی رشت به عنوان مهمترین پروژه فرهنگی استان باید با تعامل و همکاری همه مسؤولین امر تکمیل و برای استفاده مردم فرهنگ دوست استان تجهیز و مورد بهره برداری قرار گیرد.

کد خبر 6092053

دیگر خبرها

  • اسامی ۵۳ نوجوان راه‌یافته به باشگاه قاف اعلام شد
  • اعضای هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی منصوب شدند
  • خسروپناه: با مکتب حاج قاسم درگیر دعواهای حزبی نمی‌شویم
  • افتتاح کتابخانه مرکزی رشت در رشد و بالندگی فرهنگی گیلان موثر است
  • شایعه داغ در اصفهان؛ «محمد» نام جدید ژوزه مورایس؟
  • پنج نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت دستگیر شدند
  • وحید اسداللهی رِنگ‌های آذربایجانی را به تالار وحدت می‌آورد
  • کارنامه سه ساله به روایت اعضای شورای شهر اصفهان
  • موسیقی لرستان در تالار وحدت طنین انداز می‌شود
  • اجماع شورای وحدت برای حمایت از یک نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد