Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@22:58:08 GMT

حذف قرمز و بازگشت رنگ آبی به نقشه کرونایی استان بوشهر

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۶۵۸۵۱

حذف قرمز و بازگشت رنگ آبی به نقشه کرونایی استان بوشهر

احمد یزدان پناه روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بر این اساس با تغییر رنگ شهرستان‌های دشتستان و کنگان به ترتیب از زرد (خطر متوسط) و نارنجی (پرخطر ) به آبی در زمان حاضر ۲۰ درصد شهرستان‌های این استان در وضعیت کم خطر کرونایی قرار دارند.

وی بیان کرد: با تغییر رنگ شهرستان دیر از قرمز به زرد با  در رنگ بندی جدید کرونایی هیچ یک از شهرستان‌های استان بوشهر در وضعیت خیلی پرخطر قرار ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یزدان‌پناه ادامه داد: همچنین براساس رنگ بندی جدید اعلام شده شهرستان‌های بوشهر، تنگستان و عسلویه نیز از نارنجی به زرد تغییر رنگ دادند.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار کرد: براین اساس شهرستان‌های دیلم، بوشهر، تنگستان، دیر، عسلویه و جم در رنگ بندی جدید در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

وی ادامه داد: همچنین با تغییر رنگ شهرستان دشتی از زرد با خطر متوسط به نارنجی پرخطر در زمان حاضر تنها ۲ شهرستان گناوه و دشتی در وضعیت نارنجی قرار دارند.

به گفته یزدان‌پناه از مجموع ۱۰ شهرستان استان بوشهر ۲۰ درصد در وضعیت آبی کرونایی، ۲۰ درصد نارنجی و ۶۰ درصد نیز در وضعیت زرد هستند.

وی ادامه داد: در زمان حاضر ۱۱۱ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند که از این تعداد ۱۱ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری و از این تعداد هفت نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

یزدان پناه گفت: از آغاز شیوع پاندمی کرونا در کشور تاکنون ۱۰۲ هزار و ۸۴۰ نفر به این ویروس مبتلا و همچنین ۲ هزا رو ۱۲۹ نفر نیز بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.

برچسب‌ها بوشهر ویروس کرونا دانشگاه های علوم پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر ویروس کرونا دانشگاه های علوم پزشکی بوشهر ویروس کرونا دانشگاه های علوم پزشکی استان بوشهر یزدان پناه قرار دارند تغییر رنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۵۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز آلودگی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛بر اساس سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان حفاظت محیط زیست اصفهان، شاخص میانگین کیفی هوای این کلانشهر سومین روز از اردیبهشت با ۸۳ AQI در وضعیت قابل قبول است.
همچنین شاخص کیفی هوا براساس سامانه‌های برخط ۲۴ ایستگاه در منطقه پروین با ۱۵۶ و زینبیه ۱۶۲ AQI در وضعیت ناسالم برای عموم در حالیکه در منطقه میرزا طاهر با ۲۹ وشهر مبارکه با ۳۸ AQI در وضعیت پاک است.
همچنین شاخص کیفی هوا در مناطق شهر سگزی با ۱۰۸، زرین شهر با ۱۴۶، دانشگاه صنعتی اصفهان با ۱۲۶ AQI ناسالم برای گروه‌های حساس است.
کیفیت هوای همچنین در مناطقی از شهر اصفهان از جمله ۲۵ آبان با ۷۴ ف احمدآباد ۸۲، انقلاب ۶۴، پارک زمزم ۹۷، خرازی ۵۸، رهنان ۷۷، سپاهان شهر ۶۰، ولدان ۸۸، کردآباد ۶۶، کاوه ۱۰۰، قهجاورستان ۸۱ و فیض ۵۱، و شهر‌های شاهین شهر با ۷۸ و خمینی شهر با ۵۳، کاشان ۶۳ ونجف آباد ۷۲ AQI در وضعیت قابل قبول است.
شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

دیگر خبرها

  • هوای ۲ شهر خوزستان در وضعیت نارنجی آلودگی
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز آلودگی
  • اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز
  • مسؤولان به وضعیت راه‌های نامطلوب استان بوشهر رسیدگی کنند
  • وضعیت قرمز هوا در دو ایستگاه اصفهان
  • خرمشهر در وضعیت «نارنجی» آلودگی هوا
  • وضعیت «نارنجی» هوا در خرمشهر
  • هوای اصفهان و ۵ شهر مجاور سالم است/کاشان بر مدار نارنجی آلودگی
  • هوای اصفهان و ۶ شهر مجاور سالم است/کاشان بر مدار نارنجی آلودگی