Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس انجمن مینی گلف فدراسیون گلف جمهوری اسلامی ایران از تصویب طرح جامع استعدادیابی انجمن مینی گلف ایران و برای اولین بار توسط کمیته اجرایی فدراسیون جهانی مینی گلف خبر داد.

احمدرضا دلیران فیروز، رئیس انجمن مینی گلف فدراسیون گلف جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا از تصویب طرح جامع استعدادیابی انجمن مینی گلف ایران و برای اولین بار توسط کمیته اجرایی فدراسیون جهانی مینی گلف خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلیران فیروز گفت: فدراسیون جهانی مینی گلف طی جلسه کمیته اجرایی خود ضمن موافقت و ابراز رضایت کامل از برنامه ویژه مینی گلف در ایران تحت عنوان طرح جامع استعدادیابی انجمن مینی گلف ایران، سقف حمایت مالی ۱۰۰۰ یورویی را به این برنامه اختصاص و مصوب نمود.

رئیس انجمن مینی گلف فدراسیون گلف عنوان کرد: این طرح جامع توسط محمدمهدی سعیدی مشاور عالی امور بین الملل فدراسیون طراحی و با همراهی هستی جعفری دبیر انجمن مینی گلف تنظیم و ارائه گردید و برای اولین بار توانست رای مثبت کلیه اعضا هیات رئیسه فدراسیون جهانی مینی گلف را ضمن تصویب به خود اختصاص دهد.
 
دلیران فیروز افزود: بر این اساس و مطابق با آیین نامه فدراسیون جهانی مینی گلف؛ انجمن مینی گلف ایران می بایست با اجرای این برنامه و ارائه گزارش از حمایت مالی ۱۰۰۰ یورویی بهره مند گردد و گفتنی است، بنا بر ایمیل دریافتی از فدراسیون جهانی مینی‌گلف، از برنامه ایران تحت عنوان «طرح جامع استعدادیابی» بخوبی و با نظر مثبت استقبال شده است. 

رئیس انجمن مینی گلف فدراسیون گلف جمهوری اسلامی ایران در پایان گفت: این برنامه طی ۴ فاز می بایست تا پایان سال ۲۰۲۲ میلادی بصورت اجرایی پیاده سازی شود.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران برنا ایران امور بین الملل آیین نامه ایمیل جمهوری اسلامی مینی گلف فدراسیون جهانی مینی گلف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۵۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصولی: از فردا به فکر جام جهانی هستیم

به گزارش ورزش سه، احسان اصولی عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال پس از اینکه کاروان تیم ملی فوتسال را به عنوان قهرمان جام ملت‌های آسیا در فرودگاه همراهی کرد، در گفتگو با خبرنگاران درباره شرایط این قهرمانی با حضور وحید شمسایی صحبت کرد و گفت: همه شاهد بودند که تورنمنت‌های مختلف و بازی‌های دوستانه با تیم‌‌های رده بالا را طبق نظر سرمربی و کادر فنی برنامه‌ریزی کردیم و اگر رنکینگ جهانی فوتسال را نگاه کنید، از بین تیم‌های رده بالا، اسپانیا و پرتغال نخواستند با ما بازی کنند. با اکثر تیم‌هایی که حرفی برای گفتن داشتند، بازی و در تورنمنت برزیل شرکت کردیم که تورنمنت اثرگذاری بود و شاکله اصلی تیم در آنجا توسط کادر فنی تیم ملی شکل گرفت و در دو بازی با روسیه و تورنمنت ویتنام، تیم تکمیل شد. خدا را شاکریم و جا دارد که از همه کسانی که در این مدت کمک کردند، تشکر کنیم.

او ادامه داد: از تمام حمایت های آقای تاج رئیس فدراسیون فوتبال و وزیر ورزش، مجلس شورای اسلامی و شخص رئیس جمهور و رئیس مجلس ممنون هستیم که با پیام محبت‌آمیزشان باعث دلگرمی فرزندان‌ خود در تیم ملی شدند. امروز و فردا استراحت می‌کنیم و سپس کارمان را برای جام جهانی شروع می‌کنیم و با توکل به خدا و تلاش همه اعضای تیم ملی می‌رویم که در جام جهانی هم افتخارآفرین باشیم.

رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال درباره برنامه‌های فدراسیون فوتبال برای آماده سازی تیم ملی فوتسال توضیح داد: براساس نظر شمسایی، لیگ را تا پنج شش هفته پیش می‌بریم و در این مدت لیگ را برنامه‌ریزی کردیم و بازیکنان در لیگ بازی می‌کنند. بازی در لیگ یک مقدار بازیکنان را در آمادگی نگه می‌دارد و برای بازی‌های دوستانه در فیفا‌دی‌های پیش رو برنامه‌ریزی کردیم. این موضوع در صورت قطعی شدن اطلاع‌رسانی خواهد شد و ما کاملاً آماده می‌شویم تا در جام جهانی باقدرت حضور پیدا کنیم.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه مبالغ قرارداد گذشته آنها پرداخت شده است یا خیر، گفت: یک بدهی از سال گذشته باقی مانده است و آن هم به خاطر این بود که به آخر سال خوردیم و به دلیل گرفتاری و نزدیک شدن به مسابقات جام ملت‌ها نتوانستیم به تعهدات خود عمل کنیم. یک مبلغ جزئی از سال گذشته باقی مانده است که در اولین فرصت به شمسایی تقدیم خواهیم کرد و قرارداد جدید را امضا می‌کنیم. هیچ مشکلی وحود ندارد. ارکان مدیریتی فدراسیون روی تمام قراردادها حساس هستند و این موارد کاملا انجام می شود‌ خوشبختانه فصای خیلی خوبی وجود دارد.

همچنین در پایان او درباره تصمیم در رابطه با ادامه همکاری با وحید شمسایی توضیح داد: ما در خدمت او هستیم و شمسایی پر قدرت ادامه خواهد داد.

دیگر خبرها

  • اصولی: از فردا به فکر جام جهانی هستیم
  • شرط موفقیت تیم ملی فوتسال در جام‌جهانی/ جلسه با تاج برای ماندن
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • (ویدئو) گزارش دیدنی فیروز مشعوف از صعود افغانستان به جام جهانی
  • تصویب پاداش برای کارگران شهرداری تبریز
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • ۲۰۰۰ هکتار زمین برای شهرهای مولد کشاورزی استان بوشهر مصوب شد
  • اردیبهشت تئاتر مثل قبل برگزار نمی‌شود
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی