Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@17:12:59 GMT

خانه برای زنجانی ها گران است

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۶۵۹۷۹

خانه برای زنجانی ها گران است

فغفوری بااشاره به استقبال مردم از نمایشگاه‌های بهاره که در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی کاسپین برگزار شد، گفت: این سیاست در مورد کالا‌های پرمصرف در ایام عید مدنظر بوده و از این نظر استان زنجان برگزاری نمایشگاه پوشاک و کفش که نسبت به استان‌های دیگر قیمت بالاتری دارند را در دستور کار قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او بااشاره به برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم پوشاک و کفش در دو هفته گذشته، گفت: ارزیابی‌ها نشان می‌دهد با توجه به تفاوت قیمت بین نمایشگاه و بازار استقبال از نمایشگاه قابل توجه بوده است.

این مسئول از نظارت بر بازار شب عید در استان خبر داد و گفت: این نظارت تا ۱۵ فروردین سال آینده ادامه داشته و برای کالا‌های اساسی و پرمصرف این ایام تاکید بیشتری دارد.

فغفوری با اشاره به تورم بالای پوشاک و کفش در زنجان، گفت: یکی از دلایلی که سبب افزایش قیمت کفش و پوشاک شده، اجاره‌بهای بالا است و علت اینکه تورم زنجان در بهمن ماه در بخش پوشاک و کفش در رتبه اول و تورم مسکن و اجاره از میانگین کشوری پایین‌تر است و این مهم به علت این است که قیمت مسکن و اجاره‌بها در استان زنجان به لحاظ پایه‌ای گران است.

رئیس سازمان صمت استان زنجان گفت: یکی از دلایل بالا بودن قیمت اجاره‌بها در زنجان، تفاوت بین مالک و بهره‌بردار است و مالکان به اجاره‌بها به عنوان یک درآمد دائمی نگاه می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت و معدن قیمت مسکن اجاره بهاء پوشاک و کفش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۵۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنجانی‌ها منتظر شرایط جوی ناپایدار باشند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ قدیمی با بیان اینکه هم اکنون آسمان مناطق مختلف استان صاف است، گفت: از فردا تا روز شنبه هفته آینده آسمان استان به طور عمده ابری خواهد شد و در ساعات بعدازظهر با وزش باد همراه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه بارش‌های قابل توجهی در استان نخواهیم داشت، افزود: در این مدت احتمال رگبار‌های پراکنده باران به خصوص در ارتفاعات مناطق غربی و جنوب غربی استان وجود دارد.

کارشناس هواشناسی استان ادامه داد: روز جمعه با تقویت سامانه بارشی اغلب مناطق استان بارش باران را تجربه خواهند کرد و روز شنبه نیز فعالیت این سامانه به طور ضعیف‌تر ادامه خواهد داشت.

قدیمی با بیان اینکه امروز هوای نسبتا گرمی در استان مستقر است، گفت: از فردا با رشد ابر‌ها دما کاهش نسبی می‌یابد و روز‌های خنک‌تری را خواهیم داشت.

وی ادامه داد: طی شبانه روز گذشته روستای خیرآباد با یک درجه سانتیگراد کمترین و آب‌بر با ۳۱ درجه سانتیگراد بیشترین دمای استان را ثبت کردند.

کارشناس هواشناسی استان دمای فعلی شهر زنجان را ۱۵ درجه سانتیگراد بیان کرد و افزود: این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت ۲ درجه افزایش یافته است.

این کارشناس با اشاره به میزان نوسان دمای شهر‌های استان، گفت: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان هفت و ۲۸ درجه، ابهر ۶ و ۲۸، خرمدره هشت و ۲۶ درجه، آب‌بر ۱۶ و ۳۱ درجه، قیدار ۹ و ۲۳ درجه، سلطانیه پنج و ۲۷ درجه و ماهنشان ۱۱ و ۳۰ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

استان زنجان از ۵۷ ایستگاه هواشناسی برخوردار است که کارشناسان حرفه‌ای در چهار باب از این ایستگاه‌ها به صورت شبانه روز و در چهار ایستگاه دیگر طی ۱۲ ساعت مستقر هستند.

داده‌های وضعیت جوی در مابقی ایستگاه‌های استان نیز به صورت خودکار جمع‌آوری می‌شود.

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات پزشکی به ۲۰۰۰ نفر از مددجویان زنجانی
  • حال مستأجران بهتر می شود؟!
  • ۶ برنامه برای کنترل بازار اجاره
  • زنجانی‌ها منتظر شرایط جوی ناپایدار باشند
  • با یک کلیک به هر جا که می خواهید سفر کنید
  • رد پای رشد قیمت اجاره خانه در پرند/ انتظارات تورمی قیمت مسکن در شهرهای حاشیه تهران را افزایش داد
  • چرا هیچ دستگاه نظارتی به داد مستاجران نمی‌رسد | اختیار آینده زندگی ما دست صاحبخانه هاست! | مستاجران به ناچار اجازه می‌دهند بر سرشان کلاه برود
  • شب عید املاکی‌ها، روز سیاه مستاجرها
  • زیر پوست بازار «رحم اجاره‌ای» در ایران
  • اجاره خانه به این افراد ممنوع شد