Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت سونی به آرامی برخی از گوشی‌های هوشمند Xperia خود را به روز می‌کند و اندروید ۱۲ مورد انتظار را برای مشتریان خود به ارمغان می‌آورد. در حالی که گوگل در حال آماده سازی نسخه جدید سیستم عامل تلفن همراه خود است، بسیاری از سازندگان گوشی سخت تلاش می‌کنند تا گوشی‌های خود را از نظر نرم افزاری به روز کنند.

هفته گذشته، سونی عرضه اندروید ۱۲ را برای گوشی‌های هوشمند Xperia ۵ II و Xperia PRO آغاز کرد و امروز، این شرکت ژاپنی یکی دیگر از گوشی‌های اکسپریا خود یعنی Xperia ۱ II را وارد چرخه به روز رسانی اندروید ۱۲ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گزارش XDA Developers، سونی شروع به به روز رسانی اندروید ۱۲ برای گوشی Xperia ۵ II در اروپا، ایالات متحده و آسیا کرده است. بر اساس این گزارش، این به روز رسانی برای چند مدل از جمله XQ-AS۵۲ (اروپا)، XQ-AS۶۲ (ایالات متحده آمریکا) و XQ-AS۷۲ (آسیا) در دسترس است.

این یک به‌روزرسانی بسیار خوب است، بنابراین اگر می‌خواهید این کار را انجام دهید مطمئن شوید که حداقل ۱.۵ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی خالی دارید، در غیر این صورت، نمی‌توانید اندروید ۱۲ را نصب کنید. یکی دیگر از اطلاعات مهم این است که به‌روزرسانی فقط شامل وصله امنیتی ژانویه ۲۰۲۲ است، در حالی که گوگل در آستانه انتشار وصله امنیتی مارس ۲۰۲۲ است.

بیشتر بخوانید

اگر گوشی اندروید دارید این تنظیمات را تغییر دهید باشگاه خبرنگاران جوان فضای مجازی دريچه فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیستم عامل اندروید شرکت سونی روز رسانی اندروید ۱۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۶۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک گرم چای سنواتی هم تاکنون در چرخه مصرف قرار نگرفته است

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی صبح شنبه در گفت و گو با رسانه‌ها اظهار کرد: دولت بر اساس راهبردی که تعیین شده و در راستای نامگذاری شعار سال توسط مقام معظم رهبری مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» جلسه‌ای با چایکاران و هیأت مدیره سندیکای کارخانجات چای در سازمان چای برگزار کردیم.

وی با بیان اینکه در این جلسه حمایت و پشتیبانی خود را از چایکاران اعلام کردیم، افزود: همانطور که ۳۰ درصد افزایش تولید در سال گذشته افزایش قیمت نیز در خرید تضمینی برگ سبز چای نیز داشته‌ایم.

استاندار گیلان با تاکید با تاکید بر اینکه تاکنون یک گرم از چای سنواتی در چرخه مصرف قرار نگرفته است، اضافه کرد: به زودی در جهت تعیین تکلیف چای سنواتی تصمیم گیری خواهد شد و به این دغدغه جامه عمل پوشانده می‌شود.

عباسی با اشاره به واردات چای طی هماهنگی با آقای مخبر انجام شده تلاش می‌شود پس از تولید چای و ارزیابی‌های صورت گرفته به اندازه نیاز کشور وارد شود، گفت: چایکاران در تولید تلاش کنند ما نیز پای کار هستیم.

وی با بیان اینکه تسهیلاتی نیز برای کارخانجاتی که سرمایه گذاری کرده و چایکاران برای بهسازی باغات چای پیش بینی شده است، ادامه داد: کارخانجات مطالبات باقیمانده چایکاران را پرداخت کنند لذا در سال آینده اجازه نخواهیم داد به طول بیانجامد.

کد خبر 6089681

دیگر خبرها

  • امکان نصب همزمان دو اپلیکیشن در اندروید فعال شد
  • کامران قاسم‌پور کجای ماجراست؟
  • بازگشت قریب الوقوع بیت کوین به ۳۰ هزار دلار
  • نصب همزمان ۲ اپ در موبایل اندروید ممکن شد
  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود
  • پنج راه برای تکمیل «چرخه استرس» و جلوگیری از فرسودگی یا افسردگی
  • ۶۰ هزار تارک تحصیل سال گذشته به چرخه آموزش بازگشتند
  • چرخه مدیریت پسماند گیلان با احداث زباله سوز تکمیل می شود
  • یک گرم چای سنواتی هم تاکنون در چرخه مصرف قرار نگرفته است
  • جزئیات کامل اندروید ۱۵ چه زمانی منتشر می‌شود؟