Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به ورود توده گرد و غبار به جو استان، گفت: هم اکنون کمترین دید افقی را از قصرشیرین و به میزان ۵۰ متر داریم.

علی محمد زورآوند در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به توده گرد و غباری که جو استان را تحت تاثیر قرار داده و در پیش‌بینی‌ها نیز به آن اشاره شده بود، افزود: این توده غبار دید افقی شهرستان‌های مرزی کرمانشاه را کاهش داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: هم اکنون کمترین دید افقی را از قصرشیرین به میزان ۵۰ متر داریم و دید افقی در سرپل ذهاب نیز ۲۰۰ متر است.

به گفته معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی استان کرمانشاه، دید افقی در اسلام آبادغرب ۸۰۰ متر، در جوانرود ۷۰۰ متر و در شهر کرمانشاه نیز چهار هزار متر است.

زورآوند پیش‌بینی زمان احتمالی خروج این توده غبار از جو کرمانشاه را دشوار دانست و عنوان کرد: امیدواریم از بعدازظهر امروز از غلظت غبار کاسته شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كرمانشاه کاهش دید افقی گرد و غبار دید افقی پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۶۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارندگی همراه با وزش باد در استان قزوین

مریم بهروزی کارشناس هواشناسی استان قزوین گفت: خروجی مدل‌های هواشناسی نشان می‌دهد که تا فردا /شنبه/ با گذر امواج حاصل از سامانه بارشی در سطح استان، برای ساعات بعدازظهر بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بارش‌ها در ساعات بعدازظهر و شب از میزان و گستردگی بیشتری برخوردار خواهد بود، تاکید کرد: پدیده غالب جوی برای روز شنبه /فردا/ وزش باد‌های به نسبت شدید غربی در سطح استان خواهد بود.

بهروزی ادامه داد: از بعدازظهر یکشنبه هفته آینده تا اواسط هفته با توجه به گذر متناوب امواج تراز میانی جو، افزایش ابر و با توجه به رطوبت موجود در سطح استان، در پاره‌ای مناطق ناپایداری‌ها به صورت رگبار، رعد و برق و وزش باد در ساعات بعدازظهر پیش بینی شده است.

کارشناس هواشناسی استان قزوین بیان کرد: در شبانه روز گذشته شهر‌های قزوین، تاکستان و بویین زهرا با ۲۳ و آوج با ۹ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب گرمترین و خنک‌ترین مناطق استان بودند.

وی  افزود: کمینه دمای هوای قزوین نیز طی این مدت ۱۲ درجه سانتیگراد بالای صفر بود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • مریوان رکوردار بارش باران/کاهش کیفیت هوا و دید افقی در کردستان
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۱۵ اردیبهشت
  • تهران تا فردا ظهر بارانی است/ احتمال وقوع تندر و آذرخش
  • ناپایداری در وضعیت جوی و دریایی هرمزگان
  • بارندگی همراه با وزش باد در استان قزوین
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۱۴ اردیبهشت
  • اگر خونتان غلیظ شده این راهکار‌ها را به کار بندید
  • دمای زنجان کاهش یافت
  • جاده‌های کرمانشاه از امروز شلوغ می‌شود/رانندگان احتیاط کنند
  • ورود توده هوای ناپایدار در خراسان جنوبی