Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، «سید هاشم صفی الدین» رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان در سخنانی با اشاره به بحران اقتصادی در این کشور گفت: راه حل عبور از بحران اقتصادی، تکیه بر استقلال کشور و عدم حساب باز کردن روی آمریکایی‌ها است.

بر اساس این گزارش، رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان تأکید کرد: آمریکایی‌ها در امور داخلی لبنان مداخله می‌کنند و قصد ویران کردن آن را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمریکا تاکنون چیزی جز ویرانی و محاصره برای لبنانی‌ها به ارمغان نیاورده است.

این مقام حزب الله در ادامه اظهاراتش افزود: ایالات متحده آمریکا ثابت کرده است که همواره برای برای افزایش نفوذ خود در منطقه و جهان با هدف بهره برداری از ملت‌ها و استثمار آنها تلاش کرده است.

این شخصیت لبنانی همچنین یادآور شد: آمریکایی‌ها از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به مقاومت دریغ نکردند. با تمامی اینها، اقدامات ضد مقاومتی واشنگتن در سایه قدرت، وحدت و ثبات مقاومت و جامعه لبنان، با شکست مواجه شد.

کد خبر 5444727 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: لبنان حزب الله لبنان هاشم صفی الدین اوکراین جنگ اوکراین حمله روسیه به اوکراین روسیه آخرین اخبار اوکراین ایالات متحده امریکا مسکو ولادیمیر پوتین رژیم صهیونیستی عراق فلسطین کی یف عربستان سعودی ولودیمیر زلنسکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۶۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویرانی خانه ها بر اثر طوفان و گردباد کانزاس آمریکا

مقامات ایالتی اعلام کردند گردبادی عصر روز گذشته (سه‌شنبه) مناطقی را درنوردید و به چندین سازه آسیب رساند.

همچنین «سی‌بی‌اس نیوز» گزارش داد نیروهای امدادی در حال ارزیابی خسارات طوفان هستند.

تاکنون مرگ یک تن در حوادث مرتبط با طوفان و گردباد تایید شده است. همچنین سه نفر دیگر مصدوم شده‌اند اما وضعیت آنها وخیم نیست.

گردباد علاوه بر خانه‌ها و پنج ساختمان دیگر را ویران کرده و منجر به قطعی برق نیز شده است.

طوفان های روز گذشته در پی گردبادهای دو روز قبل در ایالت اکلاهما رخ داد که منجر به کشته شدن چهار نفر و زخمی شدن بیش از ۱۰۰ نفر دیگر شد.

به گزارش آناتولی، در اوایل هفته، گردبادهایی به «نبراسکا» و «آیووا» نیز رسیدند که منجر به کشته شدن یک تن و برجا ماندن خسارات گسترده شدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ایمان برای انسان مؤمن امنیت به ارمغان می‌آورد
  • آمریکا پنج فرد و ۲ نهاد را در ارتباط با حزب‌الله لبنان تحریم کرد
  • آمریکا ۵ فرد و ۲ نهاد را در ارتباط با حزب‌الله لبنان تحریم کرد ؛ ۲ صرافی و ۲ شرکت در لبنان و امارات
  • واحدی: هنوز چیزی تمام نشده/ آماده فینال سوم می‌شویم
  • احزاب لبنانی در انتخاب رییس‌جمهور کشورشان تفاهم و تسریع کنند
  • تاکید امیر عبداللهیان بر لزوم تفاهم احزاب و گروه‌های لبنانی برای انتخاب رئیس‌جمهور
  • واکنش حزب‌الله به حمله‌های رژیم صهیونیستی علیه روستاهای لبنانی
  • ویرانی خانه ها بر اثر طوفان و گردباد کانزاس آمریکا
  • شهروندان تونسی و لبنانی در حمایت از غزه به خیابان‌ها آمدند
  • فعالیت‌های گسترده دانشجویان لبنانی در حمایت از غزه+تصاویر