Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار سمنان در مراسم آغاز عملیات اجرایی طرح شبکه فاضلاب درجزین خواستار تسریع در تکمیل این طرح شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی صبح امروز در آئین آغاز عملیات اجرایی طرح شبکه جمع‌آوری خط انتقال فاضلاب و شهر درجزین اظهار داشت: طرح فاضلاب درجزین با جدیت پیگیری شده و مسئولان مرتبط تلاش کنند تا حداکثر تا پایان سال آینده این پروژه تکمیل شده و شاهد بهره‌برداری از آن باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ظرفیت‌های مطلوب شهرستان مهدی‌شهر در زمینه دامپروری دارد افزود: فرماندار شهرستان مهدی‌شهر خواست تا در برای تحقق ایده مهدی‌شهر قطب دامپروری که مصوبات سفر رئیس جمهور به استان سمنان است نیز اقدامات لازم را انجام دهد چرا که در این زمینه ظرفیت های لازم وجود دارد.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: طرح ایجاد قطب دام‌پروری شهرستان مهدی‌شهر، یک طرح ملی و از مصوبات سفر ریاست ‌جمهوری به استان است که باید اجرایی شود.

هاشمی همچنین بر ضرورت اجرای پروژه گازرسانی به چاشم مهدی‌شهر نیز تأکید کرد و گفت: اجرای پروژه های گازرسانی به روستاها و نقاط دورافتاده تسریع شود و از فرماندار خواست تا دو پروژه گازرسانی به چاشم و تکمیل پروژه فاضلاب درجزین را به‌صورت ویژه پیگیری شود.

وی با اشاره به اعتبار مناسب تخصیص یافته در سفر رئیس‌جمهور به استان سمنان گفت: با کمک نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه و سایر نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، شاهد تخصیص اعتبارات بسیار خوب در سفر رئیس‌جمهور به استان سمنان هستیم.‌

استاندار سمنان با اشاره به وجود وحدت مطلوب در استان سمنان گفت: امروز در استان سمنان شاهد وحدت، همدلی و انسجام هستیم و این موضع بسیار حائز اهمیتی است و باید آنرا حفظ کرد.

حجت‌الاسلام عامری امام‌جمعه درجزین نیز در این آئین ابراز امیدواری کرد: در کمترین زمان ممکن شاهد اجرای پروژه شبکه جمع‌آوری خط انتقال فاضلاب شهر درجزین باشیم.

ماجرای دنباله‌دار نبود فاضلاب در مناطق حاشیه‌ای شیراز/ 2 روستا به مرکز استان فارس الحاق می‌شود240 میلیارد تومان برای اجرا طرح‌های حوزه آب و فاضلاب استان بوشهر اختصاص یافتفرمانده سپاه خوزستان: روند پروژه فاضلاب شهر اهواز و کارون راضی‌کننده است

عباس گلرو نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی نیز در این آئین از درجزین به عنوان شهر شهیدپرور یاد کرد و گفت: مردم این شهر مردمانی ولایی، خونگرم و فعال هستند.

انتهای پیام/363/ن/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان سمنان مهدی شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۶۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی ساخت مجتمع پرورش اسب در شهرکرد

با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، کلنگ ساخت مجتمع پرورش ۲۰۰۰ رأسی اسب در شهرکرد بر زمین خورد و عملیات اجرایی آن آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، با حضور نماینده شهرکرد بن سامان و فرخشهر در مجلس، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، فرماندار شهرکرد و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی، کلنگ ساخت مجتمع پرورش2000 رأسی اسب در شهرکرد بر زمین خورد و عملیات اجرایی آن آغاز شد.

از سال 98 این طرح شروع شده و سال 1400 موافقت اصولی آن اخذ شد تا در حدود 30 هکتار، مجتمع پرورش اسب با ظرفیت 2 هزار و 28 رأس ساخته شود، همچنین ظرفیت مولد این طرح 882 رأس اسب است.

به گزارش تسنیم مجموعاً 81 پلاک 900 متری در این مجتمع پرورش اسب مستقر می‌شود تا اشتغال 400 نفر به طور مستقیم و 1200 نفر را به طور غیرمستقیم به همراه داشته باشد.

هزینه اجرای کامل این طرح در شهرکرد حدود 15 هزار میلیارد ریال است و قرار است در این مجتمع نژادهای خالص ایرانی مانند اسب دره شوری، کرد، عرب و ترکمن، پرورش یابند. بر اساس بررسی‌ها، این مجتمع ظرفیت بیش از 75 درصد اسب استان را پوشش می‌دهد.

انتهای پیام/7540

 

دیگر خبرها

  • لزوم آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه مسافربری بیرجند
  • مزارع آلوده به آب فاضلاب در شیراز امحاء شد
  • امحای ۹۰ هکتار از مزارع آبیاری شده با فاضلاب در شیراز آغاز شد
  • قصه فاضلاب بندرعباس و تدبیر دولت ‌برای پایان بی‌تدبیری‌ها
  • عملیات اجرایی پروژه کمربندی قلعه‌نو آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت مجتمع پرورش اسب در شهرکرد
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی تجهیز و تکمیل چاه و خط انتقال آب تم‌تم در شهرستان جوانرود
  • مشکلات پیش روی طرح راه آهن خراسان جنوبی روی میز بررسی
  • بدهی‌های آب و فاضلاب استان بوشهر پرداخت شد
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی به شهر جوانرود