Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی رحیمی گفت: سیمای مرکز قزوین برای لحظه تحویل سال ویژه برنامه تلویزیونی «چهلستون» را به تهیه کنندگی مهدی افشار ساعت ۱۱ صبح تا ۲۳ به مدت ۷۰۰ دقیقه پیش بینی کرده است.

این برنامه در بخش اول لحظات روحانی تحویل سال نو را روی آنتن خواهد برد و در بخش بعدی با میهمانان، آیتم‌های نمایشی و مجری در استودیو مخاطبان را همراهی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین ویژه برنامه نوروزی «نوروزنامه» به تهیه کنندگی سیدمحمد بهرامی برنامه صبحگاهی ایام نوروز است، این برنامه شامل بخش‌های گزارشی، نمایشی و گفتگو با مهمان است.

«نوروزنامه» از یکم تا سیزدهم فروردین همراه با اطلاع رسانی به مسافران نوروزی ساعت ۱۰ صبح به مدت ۷۰ دقیقه از شبکه قزوین پخش می‌شود.

مستند مسابقه «سه میم» با موضوع نوجوان به تهیه کنندگی فاطمه باقری هر روز ساعت ۱۸:۳۰ به مدت ۴۵ دقیقه تا از یکم تا سیزدهم فروردین تقدیم مخاطبان می‌شود.

این مسابقه میدانی ضمن توجه به ۳ محور (منزل، مدرسه، مسجد) و با رویکرد انتقال مفاهیم انسانی، اخلاقی، ارزشی، انگیزشی و پیوند سه مکان مقدس مدرسه، خانواده و مسجد در مسیر گام دوم انقلاب در ساختار مسابقه بین نوجوان‌های قزوینی برگزار می‌شود.

 سیمای مرکز قزوین همچنین سریال «ساختمان پدری» را از یکم تا سیزدهم فروردین ساعت آماده پخش کرده است.

این سریال که از جمله تولیدات فاخر مرکز می‌باشد با هدف معرفی سبک زندگی، آشنایی مردم با فرهنگ آپارتمان نشینی، آشنایی مخاطب با فرهنگ قزوین و ترسیم یک زندگی ساده در قاب تصویر در شبکه‌ی استانی سیمای مرکزقزوین تولید شد.

مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین خاطرنشان کرد:سریال طنز اجتماعی «پایتخت» هم در ایام نوروز هرروز روی آنتن می‌رود.

 پرداخت به موضوع مشارکت مردمی در انتخاب چهره سال و (قرن) و قهرمانان استان در زمینه‌های متفاوت و طراحی پویش مجازی مردمی نوروز ۱۴۰۱ در قالب قزوین مقصد گردشگری، دریافت خاطره‌های شیرین مخاطبان در قالب پویش خاطره بازی نوروزی و معرفی نام آوران و مشاهیر تاریخ عرصه فرهنگ و هنر استان از دیگر برنامه‌های شبکه قزوین برای ایام نوروز است.

 رادیو قزوین هم برای لحظه تحویل سال برنامه «بر مدار بهار» را به تهیه کنندگی آرزو شهنواز به مدت ۱۲۰ دقیقه روی آنتن میبرد. این برنامه شامل بخش‌های مصاحبه با مسافران نوروزی، تهیه بسته‌های صوتی در مورد آرزوی کودکان و سالمندان و بیماران است.

 رادیو قزوین همچنین برنامه صبحگاهی «پیک بهار» به مدت ۱۲۰ دقیقه در ۱۶ قسمت تا سیزدهم فروردین و برنامه عصرگاهی «مینوبهار» از ساعت ۱۸ را به مدت ۱۲۰ دقیقه در ۱۵ قسمت تا سیزدهم فروردین در ایام نوروز با بخش‌هایی همچون: راه اندازی پویش مردمی با موضوع نوروز، پرداخت به نیمه شعبان و ولادت باسعادت حضرت مهدی (عج)، معرفی ظرفیت‌های استان قزوین، پرداخت به آداب و رسوم و لهجه قزوینی، اطلاع رسانی به مردم درباره ویروس کرونا ومعرفی بنا‌های تاریخی استان به استقبال شنوندگان خواهد رفت. رادیو قزوین همچنین ویژه برنامه طنز نوروزی با عنوان «پادرازی» به تهیه کنندگی مهدی خدایی مدت ۳۰ دقیقه در ۱۵ قسمت تا سیزدهم فروردین تقدیم شنوندگان خواهد کرد.

معاونت فضای مجازی هم در ایام نوروز با انتشار مستند «بریم بگردیم»، عکس نوشت-استوری موشن-پوستر-کلیپ با موضوع شعار سال و مناسبت‌های ویژه نوروز، خبرگرام؛ مهم‌ترین اخبار و رویداد‌های استان، تولید و انتشار کلیپ-فتوکلیپ با موضوع سوغات و صنایع دستی استان، تولید و انتشار کلیپ و نماهنگ با موضوع شیرینی‌های استان، آداب و رسوم نوروزی قزوین، نوا و نمای نوروزی و جشنواره‌های اقوام ایرانی را در دستور کار خود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه قزوین صدا و سیما نوروز 1401 تا سیزدهم فروردین سیمای مرکز قزوین تهیه کنندگی ایام نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۶۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری | واریزی مددجویان تحت پوشش ۳ برابر شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، داود منظور افزود: متوسط پرداختی ماهانه به مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی از ۶۱۷ هزار تومان به ۱۶۹۰ هزار تومان افزایش یافته است.

وی در فضای مجازی در ادامه تشریح ویژگی‌های ممتاز قانون بودجه ۱۴۰۳، نوشت: اعتبارات رفاه و تامین اجتماعی از ۱۳۱ هزار میلیارد تومان (همت) در سال ۱۳۹۹ به ۶۳۰ همت در سال ۱۴۰۳ افزایش یافته است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد: تعداد مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی از ۳.۲ میلیون خانوار به ۳.۹ میلیون خانوار افزایش یافته است.

خبر مهم درباره آغاز مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک | شرطی که حذف شد | اعتبار تشویقی افزایش یافت + جزئیات

وی افزود: همچنین، در دولت سیزدهم برای کمک به تغذیه کودکان دچار سوء تغذیه، مبلغ ۸۴۰ میلیارد تومان در بودجه سال ۱۴۰۲ و مبلغ ۱۷۲۸ میلیارد تومان در بودجه ۱۴۰۳ پیش‌بینی شده است.

منظور پیش از این نیز خبر داده بود که اعتبار مورد نیاز برای پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان خدوم نظام سلامت با رقم ۱۰ هزار میلیارد تومان در بودجه امسال به تصویب رسید.

کد خبر 849322 برچسب‌ها خبر مهم سازمان برنامه و بودجه دولت سیزدهم

دیگر خبرها

  • واژگونی مینی‌بوس در آزاد راه قزوین- زنجان
  • پخش شب آوا از شبکه باران
  • مراسم تجلیل از وکلای معلم قزوین
  • پخش مناظره‌های انتخاباتی از صدا و سیمای فارس
  • توزیع بیش از ۱۲۰ میلیون لیتر سوخت هوایی در فروردین ۱۴۰۳
  • نرخ جمعیت در قزوین بحرانی است / کاهش جمعیت در مرکز استان
  • منظور: رشد ۳۸۰ درصدی اعتبارات رفاه و تامین اجتماعی
  • فوری | واریزی مددجویان تحت پوشش ۳ برابر شد
  • خبر جدید درمورد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان
  • صدور هشدار سطح زرد هواشناسی در استان قزوین