Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس اداره آموزش اورژانس تهران به بیان توصیه‌هایی برای خانه تکانی پرداخت.

سعید مهر سروش در گفت‌‌‌وگو با میزان در رابطه با آسیب‌های ناشی خانه تکانی در روزهای پایان سال گفت: بیشترین آمارهایی که در رابطه با آسیب‌های خانه تکانی با آن مواجه هستیم تروما بر اثر سقوط به دلیل قرار گرفتن در سطح بالا برای تمیز کردن و بروز مشکلات تنفسی بر اثر استفاده همزمان از وایتکس و‌ مواد شوینده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن اشاره به اینکه به هیچ عنوان نباید موادی نظیر وایتکس را با سایر مواد شوینده ترکیب کنیم، متذکر شد: در صورت مخلوط کردن وایتکس با مواد شوینده گاز کلری آزاد می‌شود که بر روی سیستم تنفسی ما اثر می‌گذارد و از این رو به هیچ عنوان در تمیز کردن منزل نباید مواد شوینده نظیر وایتکس، جرم‌گیر‌ و مواد شوینده را به هم مخلوط کرد.

رییس اداره آموزش اورژانس تهران با بیان به اینکه حدود ۶۰ درصد از حوادث مرتبط با خانه تکانی مربوط به خانم‌ها بوده است، افزود: اگر این اتفاق برای فردی رخ داد بهتر است هر چه سریع‌تر از خانه خارج شود و به مکانی برود که در آن هوای آزاد وجود داشته باشد و اگر شرایط فرد بهتر نشد حتما به با اورژانس تماس گرفته شود و از پای تلفن‌ به مشاوره‌های کارشناسان اورژانس عمل کنند و چنانچه نیاز شد برای آن‌ها آمبولانس اعزام می‌شود و اگر در خانه دستگاه اکسیژن دارند هم می‌توانند از آن استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: ۴۰ درصد از مصدومان حوادث چهارشنبه سوری زیر ۱۸ سال هستند

انتهای پیام/

برچسب ها: اورژانس اورژانس کشور خانه تکانی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اورژانس اورژانس کشور خانه تکانی مواد شوینده خانه تکانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۶۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن ۵۰۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس کشور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، میعاد فر در حاشیه مراسم کلنگ زنی پایگاه اورژانس جاده‌ای آب سفید بویراحمد گفت: این تعداد آمبولانس به زودی به ناوگان اورژانس کشور اضافه می‌شود.
وی همچنین اضافه کرد: بیش از ۳۰۰ پایگاه کانکسی اورژانس در کشور وجود دارد که طی برنامه ریزی انجام شده تا چهار سال آینده جمع آوری و به جای آنها ساختمان احداث می‌شود.

دیگر خبرها

  • آسیب‌دیدگی بافت مینای دندان با مصرف مواد غذایی اسیدی/ چرا درد دندان غیرقابل تحمل می‌شود؟
  • اضافه شدن ۵۰۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس کشور
  • خبری خوب برای خسارت دیدگان بخش مسکونی در یزد
  • چگونه سینک آشپزخانه را بدون مواد شوینده شیمیایی تمیز و درخشان کنیم؟
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • خسارت دیدگان بخش مسکونی جهت حضور ارزیاب با بنیاد مسکن ارتباط بگیرند
  • درخشش آردا گولر مقابل دیدگان کارلو آنچلوتی / عکس
  • زایمان موفق خانم دامغانی در خانه با کمک اورژانس
  • ۱۱ آلاینده بیماری زای مخفی در خانه
  • امدادرسانی به حادثه دیدگان آبگرفتگی گلستان به ۱۹۶ نفر رسید