Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محسن حمزه‌لو گفت: بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال برای طرح‌های راهسازی از جمله، راه و بزرگراه و راه اصلی در این استان هزینه می‌شود.

او می گوید: همچنین طی ۲ سال گذشته ٣٠٠ کیلومتر و طی امسال ۸۶ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی با فعالیت شبانه‌روزی و بسیج امکانات در آذربایجان‌غربی احداث شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی به اهمیت ساخت و توسعه راه‌های ایمن در افزایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری و دستیابی به توسعه پایدار، گفت: تکمیل این حجم طرح ساخت و توسعه راه‌ها در این بازه زمانی بی‌سابقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمزه‌لو می گوید: مجموعه راه‌وشهرسازی استان از ظرفیت‌ مالی و اعتباری ملی و استانی، کمیته برنامه‌ریزی شهرستان‌ها و خیّران راهسازی استفاده می‌کند تا عرصه زیرساخت‌های حمل‌ونقل جاده‌ای منطقه متحول شود.

وی گفت: بهره‌گیری از مزیت‌های موقعیت جغرافیایی استان در عرصه حمل‌ونقل، یکی از اهداف توسعه اقتصاد پایدار تعریف شده که تلاش می‌شود با تکمیل طرح‌های نیمه تمام راهسازی این امر محقق شود.

امید می‌رود با اجرای این طرح ها، روند توسعه راه که زیربنای پیشرفت همه بخش‌های دیگر است، سرعت گرفته و علاوه بر ایجاد اشتغال بیشتر در آذربایجان غربی، شاخص های توسعه اقتصادی نیز به روز به روز بیشتر شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهسازی و راهداری حمل و نقل آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۶۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۲۴ ساعت گذشته

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   در ۲۴ ساعت گذشته این پنج خبر بیشترین بازدید را در میان خبرهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی به خود اختصاص داده اند.   افزایش ۲ برابری سطح زیر کشت کلزا در آذربایجان غربی شستشوی مخزن زمینی ۱۰۰ مترمکعبی روستای عسگرآباد ارومیه محکومیت مشاور املاک متخلف در ارومیه شهروند خبرنگار؛ جاده نیمه تمام روستای بابا احمد چالدران افتتاح یکصد و سی وهفتمین مدرسه خیر ساز در روستای مارکان شهرستان خوی

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به متاثرین از آبگرفتی در خوی
  • پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۲۴ ساعت گذشته
  • آموزش و پرورش بسترساز توسعه جامعه است
  • بررسی و تصویب ۱۴ طرح در کارگروه امور زیربنایی آذربایجان‌غربی
  • جابجایی خطوط انتقال آب شرب تبریز واقع در تقاطع باسمنج
  • از امروز به فکر تابستان دریاچه ارومیه باشیم
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • نشست هیات مدیره شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • لزوم جذب سرمایه گذار برای اجرای طرح‌های راه وشهرسازی آذربایجان غربی
  • ۴ پروژه شاخص شهری بجنورد در اولویت اجرا است