Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- خبرنگاران صهیونیستی دیدار رئیس ستاد ارتش این رژیم و همتای قطری در ناوگان پنجم آمریکا در بحرین را تأیید کردند.
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری آریا، خبرنگاران صهیونیستی در گزارش‌های خود به صحت گزارش‌های عربی و غیر عربی درباره دیدار «آویو کوخاوی» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی و همتای قطری «سالم بن حمد بن عقیل» در ناوگان پنجم آمریکا در بحرین اشاره کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس گزارش «القدس»، در حالی که رسانه‌های صهیونیستی تنها به انتشار منقول این خبر کفایت کردند خبرنگاران این رژیم در شبکه‌های اجتماعی اعلام کردند که از دیدار برگزار شده در روزهای اخیر آگاه بوده‌اند و به دلیل محدودیت نظامی اجازه انتشار این خبر را نداشته‌اند.
این خبرنگاران افزودند، دیدار مذکور برای بحث درباره «تهدید پهپادی ایران، پیوستن به ائتلافی منطقه‌ای برای مقابله با این تهدیدات و امکان نصب رادارهای هشدار پیشرفته اسرائیل در قطر» صورت گرفته است.
از سوی دیگر «فایننشال تایمز» به نقل از افراد مطلع،‌ مدعی شد قطر نقش خود را برای میانجیگری بین ایالات متحده و جمهوری اسلامی ایران تشدید کرده است.
به ادعای این روزنامه انگلیسی، قطر به درخواست واشنگتن و تهران به عنوان یک واسطه عمل کرده و مذاکرات در پایتخت اتریش را تکمیل می‌کند تا بین دشمنان دیرینه اعتمادسازی کند.
طبق این گزارش، دوحه پیام‌هایی را بین بازیگران اصلی منتقل کرده و برای رفع نگرانی‌های ایران، از جمله موارد مربوط به درخواست این کشور مبنی بر ارائه تضمین از سوی دولت بایدن در این خصوص که هیچ دولت آینده ایالات متحده نمی‌تواند به‌طور یکجانبه از توافق، مانند ترامپ خارج شود، تلاش کرده است.

پیشنهاد تشکیل ناتوی عربی با مشارکت تل آویو!
خبرگزاری آریا-نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جریان سفرهای اخیر خود به کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس، پیشنهاد ایجاد نوعی ائتلاف ناتو با مشارکت «اسرائیل» را داده است.
به گزارش خبرگزاری آریا، «نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که طی ماه‌های اخیر به دو کشور سازشگر امارات و بحرین سفر داشته است، پیشنهاداتی را در رابطه با تشکیل نوعی ائتلاف ناتوی عربی داده است.
شبکه المیادین به نقل از رسانه‌های اسرائیلی گزارش داد که بنت در سفر خود به کشورهای حوزه خلیج فارس و دیدار با مقامات این کشورها به آنها پیشنهاد داد که نوعی ائتلاف ناتوی عربی با مشارکت اسرائیل تشکیل دهند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی خبرگزاری آریا ناتوی عربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۶۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی نماینده ایران با اولیانوف در وین

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، محسن نذیری اصل، نماینده دائم ایران نزد سازمان‌های بین‌المللی در وین و میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه نزد سازمان‌های بین المللی در وین با یکدیگر دیدار و رایزنی کردند. 

اولیانوف در خصوص این دیدار در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: با نماینده ایران در آستانه سفر برنامه ریزی شده مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به تهران دیدار کردم.

پیشتر بهروز کمالوندی، سخنگوی سازمان انرژی اتمی اعلام کرد، رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی اوایل هفته آینده به منظور شرکت در اولین کنفرانس علوم و فنون هسته‌ای ایران که در اصفهان برگزار می‌شود، به ایران سفر می‌کند. 

کمالوندی همچنین اعلام کرد که قرار است در این سفر گروسی در خصوص مسائل هسته‌ای ایران با برخی از مقامات جمهوری اسلامی ایران رایزنی داشته باشد. 

اولین کنفرانس علوم و فنون هسته‌ای روز 17 الی 19 اردیبهشت ماه در شهر اصفهان برگزار می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • شش پیشنهاد ایران به سران کشور‌های اسلامی در خصوصی رژیم صهیونیستی
  • حملات توپخانه‌ای و پهپادی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • نقشه نتانیاهو برای غزه پس از جنگ فاش شد/ نیویورک تایمز: طرح نخست وزیر اسرائیل به احتمال زیاد از سوی کشورهای عربی رد خواهد شد
  • اعراب می‌توانند از جنگ تهران و تل آویو جلوگیری کنند؟
  • رایزنی نماینده ایران با اولیانوف در وین
  • نیویورک‌تایمز: نتانیاهو در حال بررسی اداره غزه توسط ائتلاف عربی-اسرائیلی است
  • حمله بی سابقه از خاک عراق به تل آویو/ نگرانی شدید آمریکایی‌ها درباره وقوع جنگ داخلی/ اعلام تعلیق روابط اقتصادی ترکیه با اسرائیل/ حمله پهپادی گروه مقاومت بحرینی به فلسطین اشغالی
  • نتانیاهو با همه درگیر است؛ از سران تل‌آویو گرفته تا مقامات آمریکا
  • پیام عربستان به تل‌آویو درباره حمله به رفح
  • شکست ائتلاف ضدایرانی