Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین از حالا دیگر تمام ذهن هواداران استقلال و پرسپولیس مربوط به مسابقه فوق‌العاده حساس روز پنجشنبه است. جدالی که جدا از حساسیت‌ها از بابت تعیین قهرمان این فصل هم فوق‌العاده مهم تلقی می‌شود و بدون شک سرمربیان هر دو تیم بیشتر از هر کس دیگری به این اهمیت واقف هستند.

با نگاهی به تاریخچه رویارویی‌های فرهاد مجیدی و یحیی گل‌محمدی متوجه این واقعیت می‌شویم که آنها تحت عنوان سرمربی فقط در دربی‌های پایتخت به مصاف یکدیگر رفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان شرایط فرهاد از بابت نبردهای رودررو بهتر است. مجیدی دو مرتبه در مراحل مختلف پیکارهای جام حذفی توانسته پرسپولیس را با یحیی گل‌محمدی شکست دهد و از گردونه رقابت‌ها خارج کند ولی گل‌محمدی فقط یک بار موفق به شکست دادن فرهاد شده است. پیروزی که بهار امسال در چهارچوب دور برگشت فصل گذشته پیکارهای لیگ برتر حاصل شد و البته همان برد در قهرمانی پرسپولیس نقش‌آفرینی کرد.

دیدار رفت دو تیم در لیگ امسال با نتیجه تساوی به پایان رسید و اولین تقابل دو سرمربی هم در بازی برگشت دو تیم در فصل ۹۸-۹۹ بود که آن بازی هم  با نتیجه ۲ بر ۲ به پایان رسید. اگر چه دو نتیجه استقلال در دربی جام حذفی در آمار رسمی به عنوان نتیجه تساوی ثبت شده است اما به هر حال صعود استقلال با حذف پرسپولیس برای سرمربی آبی ها پیروزی تلقی می شود. بنابراین یحیی گل محمدی در بازی روز پنجشنبه انگیزه زیادی دارد تا با بردن این بازی هم آمار خود را برابر رقیب جوانش بهبود ببخشد و هم اینکه امید ها تیمش را برای قهرمانی بیشتر کند.

شکست در این بازی هم البته روی دیگر این سکه است که می‌تواند برای سرمربی پرسپولیس حسابی خطرناک باشد. از دست دادن قهرمانی، ثبت یک شکست دیگر برابر رقیب و ... همه این ها تبعات شکست احتمالی برابر استقلال است که باعث به وجود آمدن شرایط ویژه برای گل‌محمدی می‌شود. 

کد خبر 663451 برچسب‌ها یحیی گل محمدی خبر مهم فرهاد مجیدی باشگاه استقلال

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: یحیی گل محمدی خبر مهم فرهاد مجیدی باشگاه استقلال یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۶۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟ | زمان بازگشت احتمالی مشخص شد

به گزارش همشهری آنلاین پس از قطع همکاری با پرسپولیس، از فوتبال دور بود و حالا بار دیگر قرار است با تراکتور به لیگ برتر برگردد. در این بین، تراکتور با سرمربی سابق پرسپولیس توافق کرده و حمید مطهری هم به عنوان نماینده گل‌محمدی در تبریز حضور دارد اما مجوز فعالیت یحیی تا این لحظه صادر نشده است.

طبق ادعای خبرورزشی این تنها مشکل یحیی گل‌محمدی برای نشستن روی نیمکت تراکتور است و احتمال دارد مجوز او تا پایان فصل صادر نشود. در این صورت، یحیی گل‌محمدی از ابتدای فصل آینده به عنوان سرمربی تراکتور روی نیمکت این تیم می‌نشیند.

کد خبر 848688 برچسب‌ها یحیی گل محمدی ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • فرصت ویژه جواد نکونام برای شکستن رکورد فرهاد مجیدی
  • درویش با یحیی گل‌محمدی دوباره تماس گرفت
  • استقلال در تبریز لرزید، هدیه دستیار یحیی به اوسمار! / جدال حنجره‌ها جای زانوها
  • ردپای یحیی در آخرین صفرصفر تراکتور استقلال در تبریز
  • واکنش یحیی گل‌محمدی به درگذشت استاد اسکویی + عکس
  • یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟ | زمان بازگشت احتمالی مشخص شد
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • پرسپولیس قسط سوم یحیی را پرداخت نکرد
  • مس رفسنجان - گل گهر سیرجان؛ در انتظار دربی ال کرمانو | پیش بازی
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود! | اگر یحیی مانده بو چنین نتایجی کسب نمی شد