Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@17:15:36 GMT

حساب باشگاه چلسی هم مسدود شد

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۶۶۹۲۸

حساب باشگاه چلسی هم مسدود شد

باشگاه چلسی یکی پس از دیگری با مشکلات زیادی در رابطه با حضور رومن آبراموویچ در این تیم روبرو می‌شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی استار، چلسی ظاهرا از تحریم بعدی ضربه سختی خواهد خورد. پس از اینکه رومن آبراموویچ مالک باشگاه روسی قبلاً مشمول محرومیت‌های مختلفی شده بود، حساب بانکی لندنی مسدود شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چلسی پس از تحریم‌ها علیه رومن آبراموویچ، مالک باشگاه روسی، با مشکلات عدیده ای روبرو شده است. حساب بانکی این باشگاه انگلیسی به طور موقت مسدود شده است. علاوه بر این، گفته می شود که کارت های اعتباری باشگاه چلسی نیز توسط شرکت مالی Barclays مسدود شده است. بر این اساس، بانک برای بررسی مجوزی که باشگاه برای ادامه بازی در لیگ برتر اعطا کرده است، به زمان نیاز دارد. در همین حال، چلسی امیدوار است که محرومیت مربوطه به زودی برداشته شود. در صورت محرومیت طولانی‌تر  گفته می‌شود عواقب جدی برای باشگاه ایجاد شود. 

روز پنجشنبه، دولت بریتانیا تحریم‌هایی را علیه آبراموویچ و دیگر ثروتمندان روسیه اعمال کرد. دارایی های آبراموویچ مسدود شد و معاملات با افراد و شرکت های خصوصی بریتانیا ممنوع شده است. فعلاً باشگاه چلسی مجوز دریافت کرده است تا فعالیت های مرتبط با فوتبال خود را ادامه دهد. دولت گفته است که قصد دارد از آسیب رساندن تحریم ها به باشگاه فوتبال جلوگیری کند.

کسب و کار عملیاتی باشگاه به طور گسترده توسط اقدامات محدود شده است. در حال حاضر امکان انتقال یا تمدید قرارداد با بازیکنان وجود ندارد. حتی فروش بلیت فعلا ممنوع شده است. بر اساس گزارشی که توسط The Athletic منتشر شده است، دولت انگلیس با این وجود مجوز فروش باشگاه چلسی را صادر کرده است. گفته می شود که این نتیجه مذاکرات دولت با بانک آمریکایی Raine است که قرار است این فروش را انجام دهد.

قبل از بازی خارج از خانه برابر نوریچ سیتی در روز پنجشنبه، اخبار منفی درباره اسپانسر پیراهن نیز منتشر شد. شرکت تلفن همراه «تری» توضیح داد که این مشارکت تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق در خواهد آمد. چلسی باید فورا لوگوی این شرکت را از روی پیراهن و ورزشگاه خود حذف کند.

بحران در باشگاه چلسی در حالی ایجاد شده است که این تیم باید این هفته در لیگ قهرمانان دیدار برگشت خود را با لیل در لیگ قهرمانان انجام دهد و در لیگ برتر نیز در رده سوم قرار گرفته است.

به نظر می رسد رومن آبراموویچ نتوانست در برابر فشار سیاستمداران انگلیسی مقاومت کند. آبراموویچ پس از محرومیت از زندگی در انگلیس و اعمال تحریم های فراوان، تصمیم به بازنشستگی از این تیم گرفت: او مدیریت چلسی را به متولیان بنیاد خیریه باشگاه لندنی سپرد. این تاجر روس در ۱۹ سال هدایتش در چلسی بارها بزرگترین پیشنهادها برای خرید این باشگاه را رد کرده است. به گزارش بلومبرگ، سرمایه گذاران در حال حاضر آماده خرید باشگاه انگلیسی هستند.   

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال چلسی رومن آبراموویچ باشگاه چلسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۶۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین تیم تاریخ لیگ برتر انگلیس از نگاه سسک فابرگاس / عکس

ستاره سابق آرسنال و چلسی از ترکیب رویایی خود رونمایی کرد.

طرفداری | از تیم منتخب تاریخ لیگ برتر انگلیس به انتخاب فیل فودن رونمایی شد.

به گزارش دیلی میل، از سسک فابرگاس، ستاره سابق آرسنال و چلسی به عنوان یکی از بهترین هافبک‌های هجومی تاریخ لیگ برتر انگلیس یاد می‌شود. هافبک اسپانیایی پس از رایان گیگز افسانه‌ای با 111 پاس گل، دومین پاسور برتر تاریخ پرمیرلیگ به حساب می‌آید. در کارنامه درخشان فابرگاس علاوه بر آمار فردی عالی، افتخارات پرشماری از جمله دو قهرمانی پرمیرلیگ )با چلسی) و قهرمانی جام حذفی انگلیس (با آرسنال و چلسی) به چشم می‌خورد.

سسک فابرگاس در مصاحبه‌ای با دیلی میل، از بهترین تیم تاریخ لیگ برتر انگلیس به انتخاب خودش رونمایی کرد. در ترکیب رویایی فابرگاس، اساطیری چون تیری آنری، دیدیه دروگبا و کریستیانو رونالدو دیده می‌شوند. نکته جالب میان انتخاب‌های او، وقتی بود که نتوانست کوین دی بروین و داوید سیلوا را به دیگری ترجیه بدهد و بنابراین، هر دوی آن‌ها را در تیم منتخب گذاشت.

بهترین تیم تاریخ لیگ برتر انگلیس از نگاه سسک فابرگاس دروازه‌بان: دیوید سیمن مدافعان: کایل واکر، ریو فردیناند، جان تری و اشلی کول هافبک‌ها: کوین دی بروین یا داوید سیلوا، استیون جرارد، پاتریک ویرا و کریستیانو رونالدو مهاجمان: تیری آنری و دیدیه دروگبا

 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • پیروزی 5 بر 0 آرسنال مقابل چلسی به روایت کارتون / فیلم
  • آیا بازیکنان چلسی ارق به پیراهن دارند؟ جو کول و ریو فردیناند پاسخ می دهند / زیرنویس فارسی
  • واکنش های میکل آرتتا به اتفاقات مهم دیدار آرسنال و چلسی / فیلم
  • آرسنال تیم اول لندن؛ توپچی‌ها و کسب سه برد با +5 گل در دربی‌های لندن طی فصل جاری لیگ برتر
  • شوک به هواداران آرژانتین و چلسی
  • پرسپولیس به دنبال انتقام از گربه سیاه!
  • انتقاد تند از چلسی: یک مشت پسربچه!
  • آندرتیکر قراردادی جدید با WWE امضا کرد
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • بهترین تیم تاریخ لیگ برتر انگلیس از نگاه سسک فابرگاس / عکس