Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان با صدور پیامی فرارسیدن ولادت با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و آغاز هفته جوان را به تمامی جوانان کشور و استان کردستان تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ همزمان با آغاز دومین هفته جوان در سال 1400 "حامد جولائی" پیام تبریکی صادر کرد.

در متن پیام مدیرکل ورزش و جوانان کردستان آمده است؛

                           «بسم الله الرحمن الرحیم»

21 اسفند ماه در تقویم امسال به عنوان آغاز دومین هفته جوان است، فرخنده سالی که دو هفته جوان را در خود جای داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوانان یکی از مهمترین اقشار جامعه هستند که رشد و پیشرفت جامعه در گرو تلاش های آنان بوده و توسعه کشور به همت این بخش مهم رقم می خورد.

جوانان ایران اسلامی الگو و اسوه جوانی و جوانمردی هستند و رفتار و طینت پاک پیامبر اسلام را سرلوحه خود قرار داده اند و با توکل بر ذات خداوند عمل می کنند.

اهمیت جایگاه جوانان در پیشبرد جامعه اسلامی در کشورمان به خوبی در بیانیه ی گام دوم انقلاب رهبر معظم انقلاب اسلامی مشهود است و جوانان باید با تاسی بر بیانات روشن رهبر فرزانه خود راه پیشرفت میهن اسلامی را در پیش بگیرند.

جوانان این مرز و بوم در عرصه های خدمت رسانی، جان فشانی و ایثارگری همیشه ثابت کرده اند که پای کار هستند و صحنه های زیبایی را در عرصه های گوناگون جهاد به نمایش گذاشته اند که برپایی پویش ملی همت جوانان ، کمک مومنانه به دستور رهبری در سراسر کشور توسط این جوانان برومند راه اندازی شد و به واسطه آن گام های بلندی برای ریشه کن شدن فقر در کشورمان برداشته شد.

جوانانی که نور امید و دلگرمی به آینده روشن را در دل مردم روشن می کنند و با فداکاری های مثال زدنی شان این باور را که می توان به جوانان اعتماد کرد و کارهای خطیر مملکت را به آنها سپرد به اثبات رسانده اند.

اینجانب ضمن تبریک و شادباش به مناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان به تمامی جوانان ایران زمین و به ویژه جوانان شایسته کردستانی، پیروزی در میادین مختلف، توفیق در کارها و سربلندی آنان را در تمامی عرصه های تلاش و کوشش از خداوند منان خواستارم.

سال ۱۴۰۰ بر اساس تقویم دارای دو هفته جوان است که اولین هفته جوان در فروردین ماه امسال برگزار شد و دومین هفته جوان سال ۱۴۰۰ از روز ۲۱ اسفند ماه، دو روز قبل از ولادت حضرت علی اکبر (ع) آغاز می شود و در روز ۲۷ اسفند ماه مصادف با سالروز ولادت حضرت قائم (عج) پایان می یابد.

 

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا مدیرکل ورزش و جوانان جامعه رشد ایران اسلامی جامعه اسلامی رهبر معظم انقلاب زیبایی فقر ایران تقویم حضرت علی کردستان هفته جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۶۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار نوزدهمین رویداد ملی جامعه‌پرداز در گلستان

ایسنا/گلستان نوزدهمین رویداد ملی جامعه‌پرداز گلستان با حضور تشکل‌ها و سمن‌های مرتبط با حوزه خانواده و ازدواج امروز پنجشنبه در گرگان آغاز به‌کار کرد.

حامد ملاحسنی معاون امور ورزش و جوانان گلستان در حاشیه این همایش در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: ۳۰ تشکل فعال حوزه خانواده و ازدواج، جمعیت و  هویت زن در رویداد ملی جامعه پرداز که به صورت مشترک توسط وزارت ورزش و جوانان و بنیاد ملی خانواده برگزار شده است، حضور دارند.

وی هدف از برگزاری این رویداد را  شبکه‌سازی تشکل‌های حوزه خانواده و همچنین شناسایی مسأله‌های اصلی حوزه خانواده در استان برشمرد و افزود: گروه‌های شرکت‌کننده عملیات مشترکی را تعریف و طراحی کرده و میزگردها و غرفه‌های تخصصی برگزار و در نهایت تفاهم‌نامه همکاری بین هم نوشته و ایده مردمی حوزه خانواده در استان را تکمیل می‌کنند.

ملاحسنی ادامه داد: اساتید و مربیانی از سطح کشور در این رویداد حاضر هستند که به هم‌افزایی بیشتر بین گروه‌های شرکت‌کننده کمک کرده و مجموعه‌ها و گروه‌ها را برای شناخت مسائل و مشکلات جامعه هدایت می‌کنند.



معاون امور ورزش و جوانان گلستان با اشاره به حضور مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان، مسئول بنیاد ملی خانواده کشور، مدیرکل امور اجتماعی استانداری و مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گلستان در روز اول این رویداد گفت: این رویداد فردا ظهر در روستای هدف گردشگری زیارت به کار خود خاتمه می‌دهد.

ملاحسنی تصریح کرد: در این طرح بعد از شناسایی مجموعه‌های فعال مردمی در هر استان، رویدادی برای شناختن و شناساندن این مجموعه‌ها برگزار می‌شود تا با هم افزا شدن این مجموعه‌های مردمی بتوان عملیات‌های مشترکی را رقم زد.

وی گفت: اهدف کلی این رویداد شناسایی دقیق، معارفه و هم افزایی مجموعه‌های فعال مردمی در موضوع ازدواج، خانواده و فرزندآوری با محورهای اصلی خانواده ( تشکیل و تحکیم)، زن ( هویت زن) و جمعیت(فرزندآوری) است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • زن و خانواده مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است
  • بیانیه حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • بیانیه مشترک حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
  • با یک لیگ پیر نمی‌شود در تیم ملی جوانگرایی کرد
  • نوگرایی و جوانگرایی شرط پویایی یک جامعه است
  • دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند 
  • شناساندن حضرت حجت(عج) به جهانیان؛ اولین گام ظهور
  • اهمیت جایگاه خانواده برای جوانان تبیین شود
  • آغاز به کار نوزدهمین رویداد ملی جامعه‌پرداز در گلستان