Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، سینمااکسپرس نوشت: سازندگان فیلم لاو – اکشن «پینوکیو»، از نخستین تصویر تام هنکس که در این فیلم در نقش پدر ژپتو ایفای نقش می‌کند، رونمایی کرده‌اند. در این تصویر تام هنکس با موهای مجعد خاکستری و سبیل پرپشت درحالی‌که نگاهی متفکرانه به پینوکیو دارد، دیده می‌شود.

تام هنکس در این تصویر به هیچ‌وجه قابل بازشناسایی نیست و گریم وی به‌نحوی استادانه انجام گرفته که بیننده تصور می‌کنند در حال دیدن پدر ژپتوی واقعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فلیم فانتزی که پیش‌تر نسخه‌های کارتونی و سینمایی زیادی از آن ساخته شده توسط رابرت زمیکس ساخته می‌شود و نگارش فیلمنامه این فیلم را نیز زمیکس و کریس ویتز برعهده دارند. این فیلم از تولیدات متاخر دیزنی و نسخه‌ای بازسازی شده از فیلمی به همین نام ساخته ۱۹۴۰ است.

نسخه ۱۹۴۰ این فیلم نیز با اقتباس از کتاب ماجراهای پینوکیو اثر کارلو کولودی، نویسنده ایتالیایی ساخته شده است. در این فیلم تام هنکس، سینتیا اوریو و لوک اوانز نقش‌آفرینی خواهند کرد. بنجامین ایوان اینورث، جوزف گوردون لویت، کیاگان مایکل کی و لوراین براکو نیز صداپیشگان فیلم پینوکیوی۲۰۲۲ هستند.

فیلم پینوکیو قرار است در ماه سپتامبر سال‌ جاری میلادی اکران شود. در این فیلم بنجامین ایسنورث نقش صداپیشه تام هنکس را ایفا می‌کند. سینتیا اوریو بازیگری که نامزدی جایزه اسکار را در کارنامه خود دارد نیز در فیلم جدید پینوکیو ایفاگر نقش «پری آبی» است. شخصیت جدیدی به نام سوفیا نیز به این فیلم افزوده شده که نقشش را لوراین براکو بازی می‌کند. کیگان مایکل کی نیز در نقش «جان صادق» بازی خواهد کرد. لوک ایوانز هم نقش درشکه‌چی را عهده‌دار خواهد بود.

کد خبر 663450 برچسب‌ها سینمای جهان فيلم سينمايى

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سینمای جهان فيلم سينمايى تام هنکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۶۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه قزوین- الموت در تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین اظهار داشت: بسیاری از مشکلات بخش الموت غربی در سفر دور اول رئیس جمهور به استان قزوین در دستور کار قرار گرفته و بسیاری از آنها اجرایی و باقی مانده هم اجرایی خواهد شد.

وی افزود: برای توسعه الموت غربی در سال گذشته سه استاندار قزوین، گیلان و مازندران به همراه مدیران وزارت راه و شهرسازی از مسیر قزوین-رحیم آباد- کلاچای بازدید کردند و هر ۳ استان به همراه وزارت راه و شهرسازی مکلف شدند اعتباراتی را برای تکمیل پروژه در نظر بگیرند.

اعلایی گفت: بعد از پروژه قزوین-الموت که در اوایل تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد بالاترین تمرکز وزارت راه پروژه قزوین-رحیم آباد-کلاچای خواهد بود که می‌تواند پیشران توسعه باشد و وزیر راه و شهرسازی هم در سفر به قزوین بر این موضوع تاکید کردند.

استاندار قزوین با بیان اینکه استان قزوین در زمینه راه مشکلات جدی دارد، اضافه کرد: استان به ویژه در راه روستایی با عقب ماندگی‌های زیادی مواجه است و موضوع پرهزینه ای هم می‌باشد ولی مجموعه مدیریتی استان تمام تلاش خود را برای برطرف شدن مشکلات انجام می‌دهد.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه موضوع راه الموت از ۲ جهت در اولویت قرار دارد، اظهار داشت: راه الموت واقعاً فضای نامناسبی دارد و بهسازی مسیر نه تنها تردد ساکنین را هموار می‌کند بلکه می‌تواند الموت را به عنوان یکی از ظرفیت‌های اقتصادی استان در زمینه گردشگری تبدیل کند و راه مناسب توسعه گردشگری را هم به همراه خواهد داشت.

وی افزود: اگر این ۲ راه جدید عملیاتی شود با حجم زیاد تردد مواجه خواهیم شد و همین موضوع به طور قطع گردشگری منطقه را بهبود خواهد بخشید.

کد خبر 6089559

دیگر خبرها

  • «اتاق فرار» پرمخاطب‌ترین بسته فیلم کوتاه «هنر و تجربه»
  • «اتاق فرار» پرمخاطب‌ترین بسته فیلم کوتاه «هنر و تجربه» شد
  • پروژه قزوین- الموت در تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد
  • برنامه امسال دولت سیزدهم برای عبور موفق از اوج بار تابستان
  • یک پیش بینی ترسناک از هوای تابستان امسال!
  • همه چیز درباره انسی ۲۰۲۴/ تری گیلیام جایزه افتخاری می‌گیرد
  • یک پیش‌بینی ترسناک از هوای تابستان امسال
  • پیش بینی دانشگاه کالیفرنیا: گرمای بی سابقه در تابستان امسال
  • پیش‌بینی هوای تابستان امسال
  • رکوردزنی «مست عشق» در روز نخست اکران