Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، حسین مدرس خیابانی با اشاره به رفع تصرف اراضی ملی در سواحل جنوب سیستان و بلوچستان اظهار داشت: به دنبال دستور صریحی که رئیس جمهوری دادند و به تمام استانداران سراسر کشور ابلاغ شد نشست‌های بحث ساماندهی سواحل در استان برگزار شد.

وی افزود: آن چیزی که می‌توانیم به عنوان نتیجه کار اعلام کنیم این است که حدود ۴۷۰ کیلومتر ساحل در جنوب سیستان و بلوچستان داشتیم که فقط ۳۰ کیلومتر آن درگیر بود از این میزان نیز ۲۳ کیلومتر در اختیار دستگاه‌های نیروهای مسلح، بنادر و شیلات قرار داشت که به لحاظ ماهیت کارشان حتماً باید به سواحل وصل باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: از هفت کیلومتر باقیمانده این ۳۰ کیلومتر درگیر در سواحل جنوب سیستان و بلوچستان ۲ هزار و ۵۰۰ متر در اختیار برخی از دستگاه‌ها مثل دانشگاه‌ها و مراکز علمی با کاربری‌های خاص آن دستگاه بود که طبق شورای حفاظت و ساماندهی سواحلی که برگزار شد با هماهنگی دادستان و دستگاه‌های قضائی قرار این گونه شد که کاربری این ساختمان‌ها نیز به صورت عمومی باشد و مردم بتوانند از این ساختمان‌ها استفاده کنند.

وی گفت: در مجموع بر اساس دستور ریاست جمهور هیچ نقطه‌ی مسدود شده‌ای به سمت ساحل برای مردم نداریم و مردم می‌توانند تردد آزادانه داشته باشند.

کد خبر 5444814

منبع: مهر

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان رفع تصرف از اراضی ملی حسین مدرس خیابانی بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه سفر استانی گردشگری عکس استانها ایلام جهاد تبیین اردوهای راهیان نور مشهد تبریز شیوع کرونا سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۶۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط کشی ۳هزار و ۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان

  روابط عمومی  اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای  سیستان و بلوچستان ایوب کرد با بیان اینکه به منظور افزایش ایمنی راه‌های استان اقدامات موثری اجرا شده است که یکی از آن ها خط کشی محور ها است اظهار داشت: در این راستا، در یکسال گذشته ، خط کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان با ظرفیت اکیپ  امانی این اداره کل انجام شده  که موجب صرفه جویی حدود ۲۱۰ میلیارد ریالی گردیده است .

وی  تهیه و نصب ۷۰۰متر مربع معادل ۳۲۰ عدد تابلو اطلاعاتی در محورهای حوزه استحفاظی را برای تامین ایمنی عبور و مرور جاده ای اعلام کرد  و گفت ؛ تهیه ونصب ۲۰۰ عدد چراغ چشمک زن و سولار در  استان از دیگر اقدامات این اداره کل در راستای افزایش ایمنی محورهای استان می باشد. 

کرد یادآور شد:تهیه ،نصب و تعمیر ۱۸ هزار عدد علائم و تجهیزات ایمنی در محورهای شمال استان  طی این بازه ی زمانی اجرا شده است .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان  در پایان خاطر نشان کرد:کاربران جاده‌ای و مردم شریف می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه  مشکل در محورهای مواصلاتی استان از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ همکاران ما را مطلع کرده تا در اسرع وقت  رفع شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • رونق حمل و نقل جاده‌ای کالا
  • رونق حمل و نقل جاده ای کالا
  • خط کشی ۳هزار و ۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • استمرار اقداماتی در راستای ساماندهی کشف رود
  • ۳۰ درصد کنسرو ماهی کشور در سیستان و بلوچستان تولید می‌شود
  • خط کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • تولید ۸۰ درصد تورهای ماهیگیری در سیستان و بلوچستان
  • جانی دوباره درتالاب هامون جازموریان سیستان وبلوچستان
  • قطعه پنج باند دوم مسیر خاش به زاهدان در حال اجرا است