Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-09@02:22:39 GMT

تبلیغ دینی شعبانیه ۱۴۵۵ نفر روز در اردببل

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۶۷۰۵۰

تبلیغ دینی شعبانیه ۱۴۵۵ نفر روز در اردببل

حجت‌الاسلام انور قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با تبریک فرارسیدن نیمه شعبان و سال‌روز ولادت حضرت ولیعصر (عج) در سخنانی اظهار کرد: در راستای توسعه تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی در ایام و مناسبت‌های ملی و مذهبی، تعداد ۴۸۰ نفر از روحانیون برای سخنرانی در مراسم اعیاد شعبانیه به خصوص میلاد حضرت مهدی (ع) و حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان به مساجد استان اردبیل اعزام می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: روحانیون اعزامی «روحانیون طرح هجرت و مستقر، امامان محله، بانوان مبلغه و حوزوی» در قالب یک هزار و ۴۵۵ نفر - روز تبلیغ دینی با حضور در مساجد محل برگزاری مراسم و برنامه‌های اعیاد شعبانیه، به سخنرانی در خصوص موضوعات مختلف اعم از اهمیت و فضائل ماه شعبان، مهدویت و انتظار، تبیین شخصیت حضرت امام حسین (ع)، ولایت مداری حضرت ابوالفضل (ع)، سیره حضرت امام سجاد (ع) و نیز میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان پرداخته و ضمن تشریح و تبیین مسائل دینی و فرهنگی به سوالات مخاطبین می‌پردازند.

ترویج جهاد تبیین مهم‌ترین هدف جلسات تبلیغ دینی

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردبیل با تاکید بر ضرورت ترویج جهاد تبیین در جامعه، خاطرنشان کرد: تبیین و روشنگری برای نسل جوان از اولویت‌های فعالیت روحانیون در جلسات تبلیغی به شمار می‌رود چرا که رهبر معظم انقلاب در فرمایشات خود همواره بر جهاد تبیین و آگاه سازی مردم از دستاوردهای انقلاب و نیز ارزش‌های دینی تاکید داشته و علما، روحانیون و فعالان فرهنگی را پیشرو در این زمینه عنوان کردند.

حجت‌الاسلام قاسمی به بهره گیری از ظرفیت رسانه و فضای مجازی در تبلیغ دینی اشاره کرد و افزود: مهم‌ترین ابزار در جهاد تبیین، شبکه‌های مجازی و اجتماعی بوده و در شرایط کنونی بلحاظ انتشار ویروس کرونا و محدودیت‌های ایجاد شده در اجرای برنامه‌ها و مراسم حضوری، برخی جلسات تبلیغی و کلیپ‌های سخنرانی روحانیون، از طریق فضای مجازی و نیز شبکه استان سبلان برای استفاده کاربران و عموم مردم پخش می‌شود.

وی به اجرای پیاده روی منتظران ظهور در سالروز میلاد حضرت مهدی موعود (عج) در اردبیل اشاره کرد و گفت: پیاده روی حرم تا حرم از امامزاده حضرت عبدالعزیز (ع) نیار تا امامزاده حضرت حلیمه خاتون (ع) روستای آقاباقر روز جمعه ساعت ۱۵ با هماهنگی ستاد برگزاری مراسم اعیاد شعبانیه استان اردبیل برگزار می‌شود.

کد خبر 5444821

منبع: مهر

کلیدواژه: اردبیل اعیاد شعبانیه تبلیغات اعزام مبلغ و مبلغه بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه سفر استانی گردشگری عکس استانها ایلام جهاد تبیین اردوهای راهیان نور مشهد تبریز شیوع کرونا تبلیغ دینی جهاد تبیین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۷۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش و تأثیر زنان فرهیخته مسلمان در ارتقا اندیشه دینی بررسی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، وبینار بین المللی نقش و تأثیر زنان فرهیخته مسلمان در ارتقا اندیشه دینی با محوریت شخصیت علمی حضرت معصومه (س) به همت معاونت پژوهش مدرسه علمیه تخصصی حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) بخش خواهران برگزار می‌شود.

زمان برگزاری ۱۹ اردیبهشت رأس ساعت ۱۳ در همین مدرسه علمیه برگزار خواهد شد.

در این نشست حجت الاسلام محسن عرفاتی معاون علمی و فرهنگی آستان حرم حضرت عبدالعظیم (ع)، زهره منصوری مبلغ و کارشناس مسائل خاورمیانه- مدیر حوزه علمیه و امینه سلیمانی با عنوان دبیر وبینار به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت همچنین مهمانان خارجی از جمله فاطمه ابراهیم پژوهشگر مسائل دینی و فعال اجتماعی از کشور بیروت، سلوا شعبان پژوهشگر، دکترای روان شناسی و مدرس مسائل اجتماعی، مشاور توسعه منابع انسانی از کشور سوریه و حنان عیسی جاسم القاسمی استاد دانشگاه علوم تربیتی تکریت از کشور عراق از دیگر سخنرانان این نشست خواهند بود.

کد خبر 6099419 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • توجه روحانیون در حج به سبک زندگی اسلامی و جهاد تبیین
  • معلمان وظیفه خطیر جهاد تبیین را برعهده دارند
  • ۶۵۰ مبلغ دهه کرامت در خراسان جنوبی فعالیت تبلیغی خواهند داشت
  • فضای مجازی یکی از بسترهای مقابله دشمن با ارزش‌های اسلامی است
  • رئیس دیوان عالی کشور : در فضای مجازی باید از ارزش های اسلامی دفاع کنیم
  • در فضای مجازی باید از ارزش‌های اسلامی دفاع کنیم
  • مجلات مطالعات اسلامی وپژوهش‌نامه تبلیغ و ارتباطات دینی رونمایی شد
  • نقش و تأثیر زنان فرهیخته مسلمان در ارتقا اندیشه دینی بررسی می شود
  • کتاب پژوهشی «تبلیغ دینی در مسجد؛ رویکردی آسیب‌شناسانه»
  • همایش یاد یاران، فرصتی برای جهاد تبیین است