Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@09:06:30 GMT

تغییر وضعیت کرونایی ۵ شهرستان استان اردبیل

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۶۷۱۵۱

تغییر وضعیت کرونایی ۵ شهرستان استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی محمدیان صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین آمار کرونا در استان اردبیل اظهار کرد: براساس‌ آخرین رنگ‌بندی اعلام‌شده توسط وزارت بهداشت، شهرستان‌های خلخال و سرعین از وضعیت زرد وارد وضعیت نارنجی شده و شهرستان‌های گرمی، بیله‌سوار و کوثر از وضعیت نارنجی خارج و در وضعیت زرد قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هم‌اکنون شهرستان‌های اردبیل، پارس‌آباد، مشگین‌شهر، خلخال، سرعین و نیر در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های‌ گرمی، بیله‌سوار، کوثر، اصلاندوز و نمین در وضعیت زرد قرار دارند.

بستری ۱۸ بیمار جدید کرونایی و فوت ۳ نفر

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل ادامه داد: با بستری ۱۸ بیمار جدید کرونایی در ۲۴ ساعت اخیر، تعداد بیماران کرونایی بستری در مراکز درمانی استان اردبیل به ۱۵۲ بیمار رسید که این تعداد نسبت به روز گذشته ۷ نفر کاهش داشته است.

محمدیان بیان کرد: متأسفانه طی شبانه‌روز گذشته ۳ مورد فوتی ناشی از کرونا ثبت شده است و در حال حاضر ۳۹ بیمار بدحال نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند؛ همچنین خوشبختانه ۲۲ بیمار در ۲۴ ساعت گذشته با بهبودی نسبی از مراکز درمانی استان ترخیص شدند.

وی با اشاره به تزریق ۲ میلیون و ۱۵۰ هزار و ۷۵۰ دُز واکسن کرونا در استان اردبیل، بیان کرد: از این تعداد، ۹۵۵ هزار و ۵۲۷ دُز مربوط به مرحله اول، ۸۳۰ هزار و ۲۷۸ دُز مربوط به مرحله دوم و ۳۶۴ هزار و ۹۴۵ دُز مربوط به مرحله سوم واکسیناسیون است.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل علی محمدیان استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۷۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میانگین سن والدین در اولین فرزندآوری در استان زنجان ‌چقدر بود؟

ایسنا/زنجان مدیرکل ثبت احوال استان گفت: میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری در سال ۱۴۰۲ را ۳۲.۵سال برای پدران و ۲۶.۹ سال برای مادران اعلام کرد.

مهدی ژاله‌چیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ در بین شهرستان‌های استان، بیشترین میانگین سن پدر در اولین فرزندآوری مربوط به شهرستان ابهر با رقم ۳۳.۵ سال و کمترین آن مربوط به شهرستان ماهنشان  با ۲۹.۹ سال است.

وی تصریح کرد: البته ۷۵ درصد از متولدین استان زنجان در سال ۱۴۰۲ مربوط به مادران در گروه سنی زیر ۳۵ سال است. ۷۵ درصد از متولدین استان زنجان در سال ۱۴۰۲ مربوط به مادران در گروه سنی زیر ۳۵ سال است.

 مدیرکل ثبت احوال استان زنجان گفت: ‌کل موالید استان در سال ۱۴۰۲  تعداد ۱۳۹۲۳واقعه بوده و از این تعداد ۱۰۴۴۲ ولادت در مادران پایین‌تر از ۳۵ سال رخ داده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کمترین تنش کارگری سال گذشته استان، مربوط به شهرستان کرمان
  • میانگین سن والدین در اولین فرزندآوری در استان زنجان ‌چقدر بود؟
  • انریکه: فردا با شرایط ایده‌آل قهرمان می‌شویم
  • جزئیات تازه از بیماری ترانه علیدوستی
  • آخرین خبر از وضعیت بیماری ترانه علیدوستی
  • آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی | زهرا مینویی: برخلاف میل ترانه باید خبررسانی کنم
  • آخرین خبر از وضعیت بیماری ترانه علیدوستی/ زهرا مینویی چه نوشت؟
  • شاخص کیفی ۲۲ شهر سالم و پاک ثبت شد / اردبیل پاک‌ترین هوا را دارد
  • عکس| تصویر حسن شکوهی، بازیگر قدیمی، روی تخت بیمارستان/تغییر چهره عجیب همبازی مهران مدیری
  • کرملین: کمک جدید آمریکا به اوکراین قابل انتظار بود