Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل گروه مپنا سه شنبه ۱۷ اسفند با حضور در ذوب آهن اصفهان ضمن دیدار و گفتگو با مدیرعامل و مسئولین معاونت توسعه این شرکت از پروژه احداث تصفیه خانه پساب بازدید کرد. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دکتر عباس علی‌آبادی دستاوردهای گروه مپنا را حاصل ترویج روحیه خودباوری دانست و پیشرفت صنعتی کشور را در دهه‌های اخیر موفق خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به حضور مپنا در رده‌بندی شرکت های برتر نفت و گاز فعال در خاورمیانه ، اظهار داشت : در ساخت توربین رتبه سوم جهان را داریم و در منطقه رتبه اول صادرات تجهیزات را از آن خود کرده ایم .
مدیرعامل گروه مپنا ، پروژه احداث تصفیه خانه پساب ذوب آهن را یک پروژه مهم در جهت تامین آب مورد نیاز این شرکت و همچنین کمک به حفظ منابع آبی استان اصفهان دانست و گفت : اجرای این پروژه ، یک تجربه خوب و مهم در کلاس جهانی برای گروه مپنا محسوب می شود .
دکتر عباس علی‌آبادی با اشاره به اینکه این پروژه تا نیمه دوم سال 1401 به پایان می رسد افزود : با توجه به اینکه این پروژه به صورت BOT اجرا می شود ، گروه مپنا سرمایه گذار آن محسوب می گردد و زیان تاخیر در اجرای آن متوجه مپنا نیز می گردد و لذا تلاش می کنیم تاخیرات آن جبران گردد . وی افزود : با اجرای این پروژه ، همکاری گروه مپنا وذوب آهن اصفهان وارد فاز جدیدی شده است و در آینده توسعه می یابد.
مهندس ایرج رخصتی سرپرست مدیریت عامل ذوب آهن نیز از پیگیری مدیرعامل گروه مپنا برای پیشبرد مناسب پروژه پساب ذوب آهن تقدیر کرد و گفت : سابقه همکاری ذوب آهن و مپنا به سال 84 بر می گردد و اجرای این پروژه ، سرفصل جدیدی در این همکاری و تعامل محسوب می شود . سرپرست مدیریت عامل ذوب آهن فعالیت در جهت کاهش مصرف آب را از جمله اولویت های اصلی این شرکت  دانست افزود : در  این پروژه وهمچنین جهت جذب و انتقال پساب بیش از 2 هزار میلیارد تومان هزینه شده است و با اجرای فاز 2 آن ، برداشت آب ذوب آهن از رودخانه زاینده رود به حداقل می رسد . 
شایان ذکر است پروژه احداث تصفیه خانه ذوب آهن اصفهان به ظرفیت ورودی 850 متر مکعب در ساعت در قالب قرارداد BOT با گروه مپنا امضا شده است .

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مدیرعامل گروه مپنا ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۷۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۴ کوهنورد گمشده در قله دماوند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از نجات جان ۴ کوهنورد گمشده در مسیر صعود به قله دماوند با ورود نیرو‌های هلال‌احمر مازندران خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری به نقل از روابط عمومی هلال احمر مازندران، غلامعلی فخاری مدیرعامل هلال‌احمر مازندران اظهار داشت: ساعت 20 جمعه 14 اردیبهشت، گزارش مفقودی 4 کوهنورد در ارتفاعات قله دماوند به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال‌احمر مازندران (EOC) گزارش شد.

وی افزود: به دلیل شرایط جوی نامناسب، گروه از مسیر خارج شده بود و در ساعت 20:05 با مرکز EOC مازندران ارتباط تلفنی برقرار کردند.

فخاری ادامه داد: متعاقب  اعلام به مرکز EOC مازندران پس از راهنمایی لازم و ارائه نقطه GPS به اعضاء گروه، بصورت تلفنی کوهنوردان را جهت رساندن به منطقه امن راهنمایی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران بیان کرد: پس از گذشت ساعاتی و عدم ارتباط گروه با مرکز EOC مازندران و پایگاه رینه، یک تیم متشکل از 3 نفر از پایگاه رینه با تجهیزات کوهنوردی به همراه یک گروه کوهنوردی داوطلب مردمی استان البرز جهت جستجو در ساعت 05:00صبح تاریخ 1403/02/14 برای جستجو میدانی به منطقه اعزام شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر مازندران بیان کرد: پس از جستجوی تیم کوهستان پایگاه رینه در ضلع غربی و گروه کوهنوردی داوطلب در ضلع جنوبی که در ساعات اولیه صبح نتیجه‌ای حاصل نشد، در ساعت 10:00 صبح، تیم کوهنوردی داوطلب مردمی اعلام کردند 2 نفر از افراد مفقودی را در قرارگاه مشاهده نمودند که 

وی افزود: به گفته اعضای تیم گمشده، یک نفر از اعضای تیم جهت صعود به قله عظیمت کرده و از سمت ناندل قصد فرود دارد و نفر چهارم هم به بارگاه سوم عظیمت کرده تا تجهیزات جامانده گروه را به سمت پایین انتقال دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تسریع در رفع مشکلات روستای امام‌قیس شهرستان بروجن
  • اجرای پروژۀ فیبر نوری در هرمزگان تسریع می‌شود
  • اجرای پروژه فیبرنوری در هرمزگان تسریع می‌شود
  • لزوم نظارت مستمر بر اجرای مناسب پروژه‌های مشارکتی در شهر اصفهان
  • لزوم تسریع در روند اجرای پروژه‌های مجتمع فولاد بافق
  • لزوم تسریع در روند اجرای طرح‌های مجتمع فولاد بافق
  • تسریع در آزادسازی میدان جلوخان در ۱۴۰۳/ گره ۱۳ ساله میدان امام علی (ع) را باز می‌کنیم
  • راهکار‌های سند تحول برای دستگیری سریع‌تر محکومان متواری
  • راهکارهای سند تحول برای دستگیری سریع‌تر محکومان متواری
  • نجات ۴ کوهنورد گمشده در قله دماوند