Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون ورزش های همگانی نشان «دانشگاه فعال» را به دانشگاه شهید بهشتی تهران اهدا کرد.

خبرگزاری میزان - بر اساس اعلام روابط عمومی فدراسیون ورزش های همگانی، در جلسه شورای ورزش دانشگاه شهید بهشتی که صبح امروز شنبه برگزار شد، افشین ملایی رئیس، محمدرضا فروحی دبیر و مسئولان فدراسیون ورزش های همگانی نیز حضور داشتند و نشان «طلای تک ستاره» دانشگاه فعال را به رئیس این دانشگاه اهدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرح ملی «دانشگاه فعال» یکی از طرح های ویژه فدراسیون ورزش های همگانی است که بعد از طرح ملی «شهر فعال» در دستور کار قرار گرفته و دانشگاه شهید بهشتی پس از ارزیابی های صورت گرفته و به دست آوردن امتیازات لازم در حوزه زیرساخت‌ها و توجه به ورزش همگانی، به عنوان نخستین «دانشگاه فعال» معرفی شد.

در این مراسم افشین ملایی رئیس فدراسیون ورزش های همگانی با ارائه گزارشی از وضعیت سلامت مردم و خطراتی که بیماری‌های غیرواگیر برای مردم ایران به دنبال خواهد داشت ابراز امیدواری کرد دانشگاه شهید بهشتی به عنوان یکی از دانشگاه‌های معتبر و موفق حوزه علمی کشور در توجه به توسعه و گسترش زیرساخت ها ورزش همگانی هم پیشتاز باشد و زمینه گرایش جوانان و دانشجویان به ورزش را فراهم کند.

ملایی تاکید کرد: فدراسیون ورزش های همگانی طرح های ملی را در راستای کاهش کم تحرکی و افزایش فعالیت های بدنی بین شهروندان اجرا کرده است که طرح ملی شهرهای فعال یکی از آنها بود. به همین دلیل اهدا نشان دانشگاه فعال را هم در دستور کار قرار دادیم که خوشبختانه دانشگاه شهید بهشتی توانست به عنوان نخستین دانشگاه برند تک ستاره طلایی را به خود اختصاص دهد.

وی ادامه داد: تحلیل های خوبی در مورد زیرساخت ها و شرایط دانشگاه شهید بهشتی داشتیم تا به این عنوان برسیم که خوشبختانه شرایط فراهم شد اما ما به این سطح از توقع قانع نیستیم و باید برای توسعه ورزش همگانی قدم های بزرگتری برداریم.

در این مراسم همچنین سعدالله نصیری قیداری رئیس دانشگاه شهید بهشتی با تقدیر از فعالیت‌های فدراسیون ورزش‌های همگانی در توجه به سلامت مردم و اجرای برنامه ها و طرح‌های ملی برای کاهش کم تحرکی گفت: باید شاخص های ارزیابی عملکردها را در نظر بگیریم تا بتوانیم با تحلیل آنها نقاط ضعف را برطرف کنیم و قدمی رو به جلو برداریم.

وی ادامه داد: خوشحالیم که دانشگاه شهید بهشتی از سوی فدراسیون ورزش‌های همگانی چنین جایگاهی را کسب کرد. می‌خواهیم نقاط ضعف مان را برطرف کنیم و هر سال شرایط بهتری پیدا کنیم. دانشگاه همچنان جزو نهادهای قابل اعتماد است. عنوانی که از سوی فدراسیون ورزش‌های همگانی به ما اهدا شد انگیزه‌مان را بیشتر کرد تا بتوانیم بیشتر و بهتر کار کنیم و در آینده وضعیت مطلوب‌تری داشته باشیم.

در این نشست ناهیده جباری رئیس آکادمی فدراسیون ورزش های همگانی گزارشی از مراحل طی شده تا اهدا نشان تک ستاره طلایی دانشگاه فعال به دانشگاه شهید بهشتی را ارائه داد.

محمدرضا فروحی دبیر فدراسیون ورزش های همگانی به همراه لیلا جویباری و رسول آزادی نیز در این نشست حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: پایان مسابقات کراسفیت جام ستارگان با معرفی نفرات برتر

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون ورزش های همگانی افشین ملایی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون ورزش های همگانی فدراسیون ورزش های همگانی افشین ملایی فدراسیون ورزش های همگانی دانشگاه شهید بهشتی دانشگاه فعال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۷۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه همگانی رشته‌های زیرمجموعه بدنسازی در اولویت قرارگیرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ عباس علایی، مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین مقدم در مجمع انتخاباتی هیات بدنسازی گفت: خوشبختانه با حضور آقای نصیرزاده در راس فدراسیون پیگیری امور بهتر شده و نگاه فرهنگی و ورزشی به این رشته تغییر کرده هرچند مشکلاتی از گذشته باقیمانده که حل آنها سخت است.

علایی مقدم یادآورشد: از استان قزوین افراد شاخصی در این رشته فعالیت می کنند و نماینده ما در فدراسیون هستند و خوشحالیم که حضور رئیس جدید فدراسیون بسیار امیدبخش بوده است.

این مدیر ورزشی تصریح کرد: رشته بدنسازی و پرورش اندام حدود ۱۷ رشته را پوشش می دهد و هیئت بزرگی است و آمار بیمه شده ها به ۱۴ هزار نفر رسیده که بیانگر بزرگی این رشته است.

علایی مقدم اضافه کرذ: برنامه های ۱۵ گانه این رشته باید فعال شود اما به امور فرهنگی هم باید توجه کنید.

وی اظهار کرد: شاخصه این هیئت داشتن قهرمانان ملی از استان قزوین است و امیدواریم فدراسیون هم از این ورزشکاران حمایت کنند و با فعال شدن شورای عالی ورزش از سوی وزیر محترم امیدواریم به موفقیت های بیشتری برسیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: امسال دو برابر تفاهم نامه مالی با هیئت پرورش اندام داشتیم و با پیش بینی بودجه ۱۵ میلبارد تومانی قرار است ۱۰ میلیارد تومان برای هیئت های ورزشی استان و ۵ میلیارد تومان برای شهرستانها هزینه کنیم تا فعالیت ها بیشتر شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین تصریح کرد: تاکید داریم نرم افرار مالی هیئت پرورش اندام فعال شود و نرخ گذاری امسال و شرایط رتبه بندی باشگاهها انجام و سریعا اعلام شود.

وی در خصوص کمبود فضا برای این رشته تصریح کرد: در شهر قزوین یک سالن شهید بابایی داریم که اکثر رشته ها در آن فعالیت می کند و از هیئت ها اجاره نمی گیریم و هزینه های ناچیز برای خدمات آب و برق است.

علایی مقدم تصریح کرد: در خصوص تامین فضا برای تمرین این رشته در استادیوم ۱۵ هزار نفری در کنار سالن بیلیارد یک فضایی داریم که می توانید تجهیزات بدنسازی و پرورش اندام را در این مکان قرار دهید و با مدیر مجموعه تفاهم کنید تا از آن استفاده شود

.مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین در همکاری با هیئت بدنسازی قول داد به صورت موقت فضایی در مجموعه سردار آزادگان در اختیار قرار دهد.

وی گفت: هیئت های شهرستانی باید شناسه داشته باشند زیرا نگاه ما توسعه ورزش قهرمانی است.

علایی مقدم افزود: در استان حدود ۷ سال قبل فقط یک مربی در این رشته داشتیم اما امروز دهها مربی داریم و ۱۴هزار ورزشکار بیمه شده هم ساماندهی شده که ارزشمند است.

دراین مجمع از مجموع اعضای ۲۵ نفره مجمع تعداد دو نفر غایب بودند که از میان ۲۳ رای ماخوذه «آفشید خوشنویس» با کسب ۲۱ رای بعنوان ریاست هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان انتخاب شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902117

دیگر خبرها

  • ۷۹ درصد افراد جامعه ما کم تحرک هستند
  • دانشگاه شهید بهشتی ،دانشجویان آمریکایی اخراجی را بورسیه می‌کند
  • توسعه همگانی رشته‌های زیرمجموعه بدنسازی در اولویت قرارگیرد
  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد
  • ایجاد «ایستگاه ورزش همگانی قائمیه» در مجموعه دفاع مقدس سمنان
  • نخبگان موفقیت خود را مدیون معلمان هستند
  • تصویب راه‌اندازی دانشکده خانواده در دانشگاه‌های شهید بهشتی و شریف همچنین تهران
  • ببینید | جزئیات جدید از طراحی ترور شهید آیت الله بهشتی در سال ۵۴
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی